Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Crestere de 45% a creditelor auto BRD Finance
Share
Notification Show More
Latest News
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG
Stiri de top
FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci
Stiri de top
”Taxa pe lăcomie” sau impozitul pentru ”profit excesiv”, aceeași mizerie! Și nu contribuția în sine este problema, ci etichetarea incriminatorie a băncilor. Avem un talent special, aici în România, în a rușina și sabota performanța! Spoiler Alert: Băncile au plătit în 2024 un impozit pe profit de circa 25%, față de nivelul unic de 16%
Analize Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Crestere de 45% a creditelor auto BRD Finance
Stiri pe scurt

Crestere de 45% a creditelor auto BRD Finance

Cornel Dinu
Last updated: 05/12/2011 19:22
Cornel Dinu 14 ani ago
Share
SHARE

Primele noua luni ale anului 2011 au reprezentat pentru BRD Finance  o consolidare a pozitiei  pe piata creditelor auto, prin cresterea volumului finantarilor cu circa 45% comparativ cu perioada similara din 2010, desi, per ansamblu, vanzarile de autoturisme noi in piata s-au contractat cu 11,4% fata de 2010 (conform Raportului APIA din luna septembrie a anului 2011). Dezvoltarea activitatii de creditare a BRD Finance, in contextul unei piete in scadere, s-a datorat atat parteneriatelor strategice realizate cu importante companii in domeniu, precum si programelor de produse si promotii speciale, implementate de-a lungul acestui an.

«Creditele auto reprezinta una dintre axele principale de actiune ale BRD Finance in 2011 si vor continua sa fie si in 2012, atentia si resursele noastre fiind concentrate catre oferirea de produse inovative si servicii financiare cu valoare adaugata partenerilor de afaceri si clientilor finali », a declarat domnul Bernard Histe, Directorul General al BRD Finance.

In cadrul strategiei comerciale privind promovarea de produse co-branded, adaptate perfect nevoilor de finantare auto ale clientilor anumitor marci, mentionam parteneriatul cu grupul RCI. Colaborarea stransa cu acesta se realizeaza pe doua linii de activitate: cea a produselor de finantare auto (Dacia Finance, Renault Finance si Nissan Finance), precum si cea reprezentata de cardurile de credit (Renault si Dacia MasterCard numarandu-se printre primele carduri co-branded din sectorul auto, de tip“3 in 1” : Avantaj, Fidelitate, Credit). De asemenea, in contextul parteneriatului cu Chevrolet Romania si Hyundai Auto Romania, BRD Finance a pus la dispozitia persoanelor fizice si persoanelor fizice autorizate oferte financiare personalizate.

Programele de produse si promotii speciale desfasurate in showroom–urile partenerilor nostri au reprezentat o parghie principala de crestere a activitatii de finantare a companiei. Realizate in urma feed-back-ului primit de la clienti si parteneri, planurile implementate sunt reprezentate de furnizarea de solutii de finantare cu valoare adaugata precum: tichete REMAT suplimentare, plinuri de carburant si anvelope de iarna cadou sau includerea costului asigurarii CASCO in rata lunara. Transparenta la nivel de costuri si perioada extinsa  (pana la 10 ani), precum si pozitionarea corecta in piata de profil se numara printre atuurile principale ale ofertelor BRD Finance. In plus, solutiile noastre de finantare auto sunt preferate pentru calitatea de « one-stop-shop». Odata ales autoturismul, potentialii cumparatori primesc si oferta potrivita de finantare direct in showroom. Intregul proces de creditare (aprobare, semnare contract de credit si finantare) se realizeaza pe loc, clientii nefiind nevoiti sa faca mai multe drumuri pentru realizarea formalitatilor de credit si putand pleca acasa cu masina dorita, imediat dupa semnarea contractului.

Pentru finele acestui an, piata estimeaza o crestere a numarului de credite de consum auto, stimulata, in principal, de prelungirea  Programului Rabla pana la 23 decembrie 2011. «Rezultatele inregistrate in primele trei trimestre ale anului, precum si estimarile pentru ultimul trimestru  confirma ca strategia comerciala stabilita pentru activitatea de finantare auto, in acest an, intr-un context dificil de piata, va conduce la realizarea obiectivelor setate de companie», a declarat domnul Christophe Laurent, Director General Adjunct al companiei.

You Might Also Like

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

Topul băncilor după active în 2024. Raportul BNR dă peste cap toate calculele inițiale: surpriza vine de la CEC Bank, care și-a consolidat poziția a treia, consemnând cea mai puternică creștere. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank – celelalte bănci care au făcut furori. UniCredit Bank nu poate ajunge deocamdată pe podium nici după fuziunea cu Alpha Bank

Un nou card co-branded lansat de UniCredit în parteneriat cu Mobexpert

BCR, prima bancă din România care integrează „Click to Pay” direct în aplicația George. Start pentru plățile online fără griji

Cum accesezi și ce rată achiți lunar pentru Creditul 100% online al Garanti BBVA, votat de consumatori „Produsul Anului 2025”

TAGGED: credit, BRD Finance, credit auto, BRD
Cornel Dinu 05/12/2011
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Isarescu anticipeaza scaderea dobanzilor, bancile scumpesc creditele
Next Article Banca Transilvania are 200.000 de clienti pentru Internet Banking

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră în România. BRD aduce finanțarea sustenabilă mai aproape de IMM-uri. Creditul care îți reduce dobânda dacă atingi obiective ESG

5 zile ago

Topul băncilor după active în 2024. Raportul BNR dă peste cap toate calculele inițiale: surpriza vine de la CEC Bank, care și-a consolidat poziția a treia, consemnând cea mai puternică creștere. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank – celelalte bănci care au făcut furori. UniCredit Bank nu poate ajunge deocamdată pe podium nici după fuziunea cu Alpha Bank

o săptămână ago

Un nou card co-branded lansat de UniCredit în parteneriat cu Mobexpert

o săptămână ago

BCR, prima bancă din România care integrează „Click to Pay” direct în aplicația George. Start pentru plățile online fără griji

2 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?