Venituri de peste 1 miliard de lei și profit net de 374 milioane lei în primul trimestru din 2025. ING extinde creditarea sustenabilă și serviciile digitale pentru antreprenori și persoane fizice.
ING Bank România a încheiat primul trimestru din 2025 cu rezultate solide: venituri totale de 1 miliard lei, în creștere cu 14,1% față de aceeași perioadă din 2024, și un profit net de 374 milioane lei, creștere de 7,8%. Activele totale ale băncii au ajuns la 73,4 miliarde lei, înregistrând un avans de 2,8% anual, arată un comunicat de presă.
Mihaela Bîtu: Continuăm să investim în produse și servicii digitale
„Am reușit să înregistrăm o performanță bună, în ciuda contextului macroeconomic și politic provocator. Continuăm să investim în produse și servicii digitale, adaptate nevoilor clienților noștri. Avem încredere în reziliența lor și ne păstrăm angajamentul de a le fi alături.”, declară Mihaela Bîtu, CEO ING Bank România
Digitalizare în forță și creștere susținută a portofoliului de credite
Portofoliul de credite a crescut cu 15,9%, ajungând la 45,4 miliarde lei, susținut de produse transparente și competitive. Depozitele atrase au avansat cu 3,2%, totalizând 64 miliarde lei. Interesul crescut pentru economisire se reflectă și în comportamentul digital: 64% din produsele deschise în Home’Bank sunt conturi de economii sau depozite.
ING Home’Bank rămâne principalul canal de interacțiune cu banca: 91% din vânzările de produse bancare au fost realizate online, în creștere cu 9% față de T1 2024. Logările medii lunare în aplicație au ajuns la 29 de accesări per client, iar 85% dintre utilizatorii activi preferă exclusiv aplicația mobilă.
Facilități online și pentru antreprenori
Începând din 2025, clienții antreprenori (cu acționariat unic) își pot deschide online contul de companie, fără documente sau apeluri video, direct din Home’Bank. Procesul digital, integrat cu datele ONRC, vine în completarea serviciilor oferite prin ING Business, platforma destinată companiilor.
Creditare sustenabilă și educație financiară
ING Bank continuă să susțină inițiativele de creditare verde: 4 din 10 credite ipotecare au fost acordate pentru locuințe eficiente energetic (clasa A), iar finanțările sustenabile pentru companii au totalizat 76,25 milioane euro în T1 2025.
De asemenea, peste 2.000 de persoane au beneficiat de coaching financiar prin programul Banometru.ro, iar rezultatele obținute de participanți — de la economisire până la achitarea anticipată a datoriilor — reflectă angajamentul ING față de sănătatea financiară a românilor.
Banca din top 10 cu creștere 100% organică
Cu peste 1,9 milioane de clienți, ING este singura bancă din top 10 care a ajuns la această poziție exclusiv prin creștere organică. ING Bank România oferă servicii pentru toate categoriile de clienți – de la retail la corporate – și își propune să rămână un partener de încredere într-un mediu economic în continuă schimbare.