Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: VIDEO. ING Home’Bank împlinește 15 ani. Drumul de la zero la peste 1,1 milioane de utilizatori activi
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > VIDEO. ING Home’Bank împlinește 15 ani. Drumul de la zero la peste 1,1 milioane de utilizatori activi
Stiri de top

VIDEO. ING Home’Bank împlinește 15 ani. Drumul de la zero la peste 1,1 milioane de utilizatori activi

Gabriela Dinu
Last updated: 01/11/2021 15:16
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
Cum a evoluat ING HomeBank
SHARE
Cum a evoluat ING HomeBank

ING Home’Bank s-a lansat în 2006. La acel moment, era disponibil doar pentru desktop și avea patru funcționalități: pagina de portofoliu, opțiunea de plăți, accesarea extraselor de cont și interogarea tranzacțiilor. 15 ani mai târziu, Home’Bank este o aplicație completă de banking. Oricine poate deschide relația cu banca, poate accesa toate serviciile și produsele curente și poate inclusiv să închidă relația, totul online, oriunde, oricând. Ultimele studii realizate de Kantar pe piața locală arată că ING este banca din România cu care este cel mai ușor de lucrat .

Contents
Scurt istoric cu cele mai importante momenteHome’Bank astăzi, în cifre:

„Pentru mulți dintre noi, e greu să ne imaginăm cum am putea funcționa fără internet și mobile banking. În cercetările noastre pentru campania aniversară am dat peste niște comentarii de pe forumuri din 2006 în care oamenii se întrebau de ce au nevoie de internet banking. Astăzi, Home’Bank a devenit la propriu substantiv pentru a spune banking digital și este folosit de peste 1,2 milioane de utilizatori activi care se conectează aproape în fiecare zi, în medie. Suntem foarte mândri de evoluția Home’Bank și de experiența ușoară, disponibilitatea și siguranța pe care le oferim în prezent.”, a declarat Alina Iacomi, Digital Tribe Lead ING Bank România.

Scurt istoric cu cele mai importante momente

• 2006 – Lansarea platformei de internet banking, disponibilă doar pentru desktop;
• 2010 – Deja sunt disponibile plata facturilor, deschiderea depozitelor și reîncărcarea cartelei telefonice;
• 2011 – ING lansează aplicația mobilă pentru iOS;
• 2012 – ING lansează aplicația mobilă pentru Android și introduce notificările push, la fel și conectarea în Home’Bank prin parolă.
• 2013 – Apar primele asigurări de viață disponibile direct din aplicație;
• 2014 – Se lansează Plata către un prieten prin numărul de telefon, între conturile ING;
• 2015 – ING introduce fondurile mutuale și opțiunea de portare a banilor de la alte bănci;
• 2016 – Se lansează ING Bazar, platforma de cashback pentru cumpărături;
• 2017 – Devine disponibilă conectarea prin elemente biometrice. Totodată, se lansează creditul de nevoi personale disponibil 100% online în doar 15 minute;
• 2018 – Devine disponibil serviciul de plată cu telefonul ING Pay. Tot în acest an, log-in-urile pe mobil le depășesc pentru prima oară pe cele de pe desktop.
• 2019 – ING oferă posibilitatea înrolării cardurilor în Apple Pay și lansează deschiderea de cont 100% pe mobil;
• 2020 – Se lansează Round Up, serviciul de economisire rapidă prin rotunjirea plăților și transferarea automată a acestora într-un cont de economii. Totodată, se lansează Google Pay, ING fiind una dintre primele bănci care permite înrolarea cardurilor direct din Home’Bank, și retragerea de cash de la bancomat prin cod emis în aplicație;
• 2021 – ING lansează cardurile virtuale pentru toate tipurile de card din portofoliul băncii, fiind prima bancă ce oferă opțiunea digitală pentru toate tipurile de card. Totodată, pentru tranzacții mai sigure și simple lansează Alias Pay și posibilitatea de a copia din aplicație datele cardului. Din acest an oferă și posibilitatea de a închide conturi și relația cu banca direct de pe aplicația mobilă.

„Ultimii patru ani cu siguranță au accelerat dezvoltarea de noi produse, funcționalități și servicii. Doar pe mobil traficul a crescut de peste șapte ori în acest timp, iar ING se concentrează pe soluții digitale care să întâmpine și, de ce nu, să anticipeze nevoile clienților, soluții care să fie relevante și să îi scutească de și mai mult de timp și efort. Cardurile virtuale sunt un pas în această direcție, un mod de a-ți gestiona banii 100% online, un pariu pe digitalizare așa cum a fost lansarea Home’Bank acum 15 ani.”, a adăugat Mihaela Nistor, Head of UX & Innovation ING Bank România.

Home’Bank astăzi, în cifre:

• Peste 1,1 milioane de utilizatori activi;
• 26 milioane de sesiuni pe lună, adică un client se conectează aproape în fiecare zi, în medie;
• 215.000 de clienți folosesc serviciul de plată către un prieten și fac peste 600.000 de tranzacții pe lună;
• 6 milioane de plăti inițiate din Home’Bank în fiecare lună;
• 95% din trafic are loc de pe dispozitive mobile;
• 83% din vânzările digitale sunt realizate de pe mobil;
• 99,92% disponibilitate, incluzând perioadele de mentenanță programate;
• 5.000 de credite de nevoi personale acordate 100% online prin aplicație în medie pe lună în 2021;
• 5.000 de conturi de economii deschise 100% online în medie pe lună în 2021;
• 9.500 de depozite deschise 100% online în medie pe lună în 2021;
• 3.500 de asigurări încheiate 100% online în medie pe lună în 2021;
• #1 în NPS (net promoter score) în rândul utilizatorilor de internet și mobile banking din România;

ING BANK sărbătorește cei 15 ani de #HomeBank printr-un cu documentar, în interpretarea comico-magistrală a Ilonei Brezoianu. Ia-ți o pauză de 7 minute și câteva secunde să vezi care au fost cele mai importante momente din viața aplicației. Vizionarea va fi cel puțin plăcută!

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Alias Pay, Alina Iacomi, carduri, ING, cash, ING Pay, ING Home’Bank, Mihaela Nistor
Gabriela Dinu 01/11/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article UniCredit Bank lansează cardurile de debit virtuale pentru clienți persoane fizice
Next Article Campanie de recrutare la Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor. Instituția angajează analiști financiari pentru Direcția Prevenire, Supraveghere și Control

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

2 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

2 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?