Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: La 30 de ani de la lansare, Victoria Bank are o nouă identitate de brand
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > La 30 de ani de la lansare, Victoria Bank are o nouă identitate de brand
Stiri de top

La 30 de ani de la lansare, Victoria Bank are o nouă identitate de brand

Gabriela Dinu
Last updated: 04/12/2019 11:32
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Victoriabank are, începând cu 2.12.2019, o nouă identitate de brand.

Potrivit băncii, noua identitate redă energia și caracterul modern al brandului, maximizează atât prezența sa digitală, cât și cea fizică și vine odată cu aniversarea celor 30 de ani de la fondare.

Culoarea albastră ce inspiră încredere și vitalitate a fost păstrată. Steagul este noul element în siglă, o continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.

„În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală. În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania.

Totodată, în acest an, Victoriabank împlinește frumoasa vârstă de 30 de ani, iar aniversările sunt un prilej bun de a face totaluri, de a trasa noi obiective și de a da start unei noi etape și noi alegem să începem o nouă etapă într-o haină nouă, mai modernă” – declară Victor Țurcan, Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank.

„30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a brandului a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali rămâne același” – declară Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank.

Proiectul noii identități de brand a Victoriabank a fost realizat cu sprijinul echipei de branding din România – Brandient, companie specializată în consultanță strategică privind conceptualizarea identității designului de brand.

Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. Banca are 268 290 clienți activi, dintre care 257 824 sunt persoane fizice și 10 466 persoane juridice. Numărul angajaților băncii depășește 1 100 de persoane, cu o medie de vârstă de 34 de ani. Printre aceștia se numără și astăzi persoane angajate încă în primii ani de la fondare.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: Victor Țurcan, identitate, Banca Transilvania, BERD, banca, business, brand, sigla, Victoria Bank, Bogdan Pleşuvescu
Gabriela Dinu 03/12/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Radiografia economică a micilor companii românești: greu bancabile – finanțarea a crescut cu doar 7%, au cele mai multe restanțe la plata facturilor și luptă cu criza de personal. Cine mai vrea să devină antreprenor?
Next Article Oferta de credite în euro este mai săracă decât oricând. Doar 6 bănci mai acordă asemenea împrumuturi, însă condițiile de eligibilitate solicitate le fac neatractive!
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

9 ore ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

10 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

o zi ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?