Victoriabank are, începând cu 2.12.2019, o nouă identitate de brand.
Potrivit băncii, noua identitate redă energia și caracterul modern al brandului, maximizează atât prezența sa digitală, cât și cea fizică și vine odată cu aniversarea celor 30 de ani de la fondare.
Culoarea albastră ce inspiră încredere și vitalitate a fost păstrată. Steagul este noul element în siglă, o continuare a inițialei „V” din denumirea băncii care întărește poziționarea Victoriabank pe piața bancară din țară și înseamnă luptător și victorie. Totodată, sigla băncii conține acum încă un element important, și anume apartenența la Grupul Financiar Banca Transilvania.
„În 2018, Banca Transilvania, cel mai mare grup financiar din România, a devenit acționar majoritar al Victoriabank, alături de BERD și a preluat managementul băncii, iar organizația și businessul traversează, în acest moment, un proces complex de change management și de transformare culturală. În acest sens, noul concept de brand este o schimbare naturală prin care trebuie să treacă banca, ca să genereze și să susțină transformarea către cultura Banca Transilvania.
Totodată, în acest an, Victoriabank împlinește frumoasa vârstă de 30 de ani, iar aniversările sunt un prilej bun de a face totaluri, de a trasa noi obiective și de a da start unei noi etape și noi alegem să începem o nouă etapă într-o haină nouă, mai modernă” – declară Victor Țurcan, Președintele Consiliului de Administrație al Victoriabank.
„30 de ani este vârsta la care am acumulat destulă experiență și, cu siguranță, multe reușite. Noua identitate a brandului a fost proiectată să comunice un echilibru între vechi și nou, între moștenire și modernizare. Unele lucruri s-au schimbat, iar altele, precum devotamentul nostru față de angajarea și dezvoltarea unor specialiști excepționali rămâne același” – declară Bogdan Pleșuvescu, Președintele Comitetului de Direcție al Victoriabank.
Proiectul noii identități de brand a Victoriabank a fost realizat cu sprijinul echipei de branding din România – Brandient, companie specializată în consultanță strategică privind conceptualizarea identității designului de brand.
Victoriabank este unul dintre cele mai recunoscute branduri din Republica Moldova. Banca are 268 290 clienți activi, dintre care 257 824 sunt persoane fizice și 10 466 persoane juridice. Numărul angajaților băncii depășește 1 100 de persoane, cu o medie de vârstă de 34 de ani. Printre aceștia se numără și astăzi persoane angajate încă în primii ani de la fondare.