OTP Bank Romania lanseaza o versiune imbunatatita a aplicatiei de mobile banking, OTPdirekt – SmartBank. Noua aplicatie este disponibila gratuit atȃt clientilor persoane fizice, cat si persoane juridice care folosesc platforma OTPdirekt – Internet Banking si utilizeaza telefoane mobile de tipul smartphone sau tablete cu acces la internet.
Asadar, fie ca utilizeaza orice smartphone sau tableta cu sistem de operare Android (dupa versiunea 2.3), un telefon mobil iPhone sau o tableta iPad, fie un Windows Phone sau un telefon Blackberry, oriunde s-ar afla, clientii OTP Bank pot afla informatii si pot realiza tranzactii, intr-un mod rapid si comod:
· transferuri intre conturi;
· plati in lei, intrabancare si interbancare;
· schimburi valutare;
· verificarea soldurilor conturilor;
· vizualizarea ultimelor tranzactii;
· gasirea celui mai apropiat bancomat OTP Bank;
· vizualizarea cursului valutar;
· corespondenta cu banca.
“Domeniul digital este unul de viitor, pentru orice furnizor de produse și servicii bancare dornic sa evolueze, sa tina pasul cu nevoile in schimbare ale consumatorilor si cu tendintele de evolutie a pietei. De aceea, am adus aceasta serie de imbunatatiri serviciului nostru de mobile banking, prin care venim și mai aproape de ceea ce iși doresc clientii. Practic, acum este mai simplu decat oricand, pentru clientii OTP Bank, sa-si efectueze tranzactiile in conditii inalte de siguranta și de oriunde, fara sa mai fie nevoie de drumul pana in unitatea bancara”, declara Dragoș Mindreci, Director Digital Banking, OTP Bank Romania.
Accesarea aplicatiei OTPdirekt – SmartBank este foarte simpla. Tot ce trebuie sa faca clientii este sa introduca sintagma „OTP SmartBank Romania” in motorul de cautare App Store (pentru terminalele cu sitem de operare iOS) sau Play Store (pentru orice smartphone sau tableta cu sistem de operare Android), sa descarce aplicatia si sa o instaleze. Clientii bancii care utilizeaza un smartphone cu un alt sistem de operare (exemplu: Windows Phone sau Blackberry), trebuie doar sa acceseze m.otpbank.ro/ sectiunea OTPdirekt.
Pentru identificare, OTP Bank pune la dispozitia clientilor sai doua metode simple de identificare, aceleasi elemente fiind valabile si pentru OTPdirekt – Internet Banking:
· utilizator (ultimele 10 cifre de pe card), cod acces (3 cifre), token (cod 8 cifre) sau
· cod client, utilizator (parola alfa numerica), cod de acces (3 cifre), token (cod 8 cifre).
Tokenul poate fi fizic sau virtual (generat prin SMS, direct pe telefonul clientului).
Cei care au deja activat serviciul OTPdirekt – Internet Banking, pot descarca si utiliza aplicatia fara a fi nevoie de semnarea niciunui contract in unitatea teritoriala.
“Procesul de perfectionare a platformei nu se oprește aici. Pentru perioada urmatoare, avem in plan dezvoltarea zonei de self service , percum si a unui instrument de gestionare a finantelor personale (Personal Financial Tool). Astfel, clientii nostri vor benefecia de un control mai bun asupra finantelor proprii si vor putea sa dezactiveze și sa isi seteze de la distanta diverse limite si optiuni pentru carduri si alerte SMS.”, conchide Dragoș Mindreci.