Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cele mai importante 5 canale de promovare pentru o banca in era digitala
Share
Notification Show More
Latest News
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”
Stiri de top
UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Cele mai importante 5 canale de promovare pentru o banca in era digitala
Stiri pe scurt

Cele mai importante 5 canale de promovare pentru o banca in era digitala

bankingnews.ro
Last updated: 09/09/2016 8:47
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Bancile nu mai arunca cu bani in campaniile de marketing si vor si crestere, iar cuvantul cheie in ceea ce priveste bugetul de marketing este „eficienta”. Fara bani si totusi prezenti?

„Eu, personal, nu cred foarte mult in a avea la dispozitie foarte multi bani. Cu bani multi poate sa comunice oricine”, a declarat Anca Ungureanu, directorul de marketing si comunicare al UniCredit Bank, intr-o emisiune pe Wall-Street.ro

Iata canalele mentionate de Anca Ungureanu:

1. TV
Anca Ungureanu, directorul de marketing si comunicare al UniCredit Bank considera ca TV-ul functioneaza in continuare daca iti doresti sa atingi masa critica si sa faci reach, dar este mult mai important acum pentru o banca sa isi aloce bani si pentru zona digitala.

2. Telefonul
Trendurile spun ca telefonul mobil va fi in viitor singurul obiect pe care il vom lua cand vom iesi din casa, deja au aparut aplicatii care incorporeaza absolut toate cardurile pe care le avem in portofel, puncteaza Ungureanu.

3/4
De asemenea, canalele mobile si online s-au dezvoltat foarte mult si, de aceea, investitiile in digital sunt in crestere, aminteste Ungureanu.

5. Facebook „iti permite sa targetezi pana la ultimul amanunt semnificativ clientul pe care ti-l doresti” spune Anca Ungureanu

„Creditele de consum functioneaza foarte bine din punct de vedere al comunicarii pe Facebook, dar cand vorbim de credite mai mari (pentru casa sau de investitii) este nevoie de consultanta. Desi traim intr-o lume a tehnologiei si ne-am digitalizat foarte mult, spatiul fizic nu va disparea, iar oamenii vor avea nevoie de interactiunea cu un consultant dintr-o sucursala, in special in zona de business, pentru a le intelege nevoile si specificul business-ului si sa le faca un pachet potrivit pentru ce are fiecare nevoie”, a concluzionat Ungureanu, pentru Wall-Street.ro

You Might Also Like

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

UniCredit Bank prezintă la FITS 2025 o campanie emoționantă, dedicată tuturor profesioniștilor din spatele cortinei. Anca Ungureanu: ”Suntem foarte mândri că putem prezenta spectatorilor din festival oamenii din spatele cortinei și poveștile lor”

TAGGED: bani, creditele de consum, business, Unicredit Bank, Anca Ungureanu, campanii marketing, zona digitala, facebook, credite, banca, telefon
bankingnews.ro 09/09/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article BCR a vandut un portofoliu de credite neperformante de 370 milione euro companiilor EOS si B2Holding
Next Article CEC Bank continua sustinerea proiectelor clientilor sai prin programe externe de finantare

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

22 de ore ago

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

2 zile ago

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

2 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

7 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?