Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți şi retailerul online eMAG lansează de Black Friday o nouă campanie de promovare a plăților electronice în rândul consumatorilor din România. Campania, care este valabilă o singură zi, pe 16 noiembrie, încurajează plata online a produselor comandate de pe platformele de comerț electronic ca parte obișnuită a procesului de shopping online.
Persoanele care cumpără de pe eMAG și achită cu cardul lor Mastercard® sau Maestro® salvat în platforma sau în aplicația eMAG intră automat în cursa pentru câștigarea unui autoturism marca Mercedes-Benz GLC 250 Coupé.
Campania se desfășoară exclusiv pe platforma online și în aplicația mobilă, în perioada evenimentului Black Friday, începând din data de 16 noiembrie și până pe 17 noiembrie, ora 2:00 AM.
„Suntem mândri să lansăm o nouă campanie în cadrul parteneriatului pe termen lung pe care îl avem cu eMAG, prin intermediul căruia ne dorim să extindem și să promovăm plățile online. Totodată, ne face plăcere să le oferim consumatorilor din România cele mai bune experiențe de plată online, în cele mai sigure condiții. Siguranța oferită consumatorilor este esențială și reprezintă o preocupare permanentă pentru toți actorii implicați în plățile online, implicit pentru Mastercard. Așadar, cei care își salvează cardul sau cardurile în contul lor eMAG trebuie să stea liniștiți. Totodată, este foarte important ca cei care fac shopping online să știe că Mastercard nu va face niciodată compromisuri în ceea ce privește securitatea tranzacțiilor realizate prin soluțiile de plată oferite și se va asigura în permanență că acestea îndeplinesc cele mai înalte standarde. Nu ne rămâne decât să le urăm tuturor spor la cumpărături și poate își încep anul 2019 la volanul unui Mercedes-Benz„, a declarat Roxana Petre, Business Development Manager, Mastercard România.