Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Michal Szczurek va părăsi ING România pentru noul post de Director de Retail în ING Asia
Share
Notification Show More
Latest News
Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere
Stiri de top
Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân
Stiri de top
Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie
Stiri de top
ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții
Stiri de top
România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Michal Szczurek va părăsi ING România pentru noul post de Director de Retail în ING Asia
Stiri pe scurt

Michal Szczurek va părăsi ING România pentru noul post de Director de Retail în ING Asia

Gabriela Dinu
Last updated: 25/04/2019 11:36
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

După un mandat de 7 ani ca CEO al ING Bank România, Michal Szczurek a fost numit Director de Retail în ING Asia, mandatul său începând cu data de 1 iulie 2019.

„În acest an, ING Bank România sărbătorește 25 de ani și asta mi-a permis să mă uit în urmă nu doar la cei 7 ani petrecuți aici, ci la tot ce au creat oamenii din ING. Și spun creat pentru că doar prin efortul și dedicarea lor am ajuns a șasea bancă din România, fără achiziții externe.

ING România e mai mult decât un start-up de succes, care a crescut într-o bancă serioasă și relevantă. Am schimbat viața românilor făcând bankingul mai accesibil, eficient și prietenos, am economist timpul clienților și simplificat efortul lor, reușind într-adevar să îi susținem să fie cu un pas înainte atât în viața profesională, cât și în cea personală” – Michal Szczurek, CEO ING Bank Romania.

Szczurek are o carieră de peste 20 de ani în industria bancară, având un rol semnificativ în formarea celui mai mare fond de pensii din Polonia. Atunci când s-a alăturat grupului ING, a fost numit Director de Retail al ING Bank Polonia, și, înainte de a fi numit la conducerea băncii din România, a fost Director de Retail al TMB Thailanda pentru trei ani, timp în care a transformat o bancă deținută anterior de stat într-un business retail de succes.

You Might Also Like

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”

ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

TAGGED: ING Bank, Michal Szczurek, ING Asia
Gabriela Dinu 25/04/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Banca Transilvania, creştere solidă a creditării în primele trei luni din 2019. Profitul net a fost de peste 436 milioane lei
Next Article Programul băncilor în perioada Sărbătorilor Pascale și zilei de 1 Mai
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum arată și cât de diferiți sunt clienții băncilor din România. Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, BRD, Raiffeisen Bank, ING Bank și Revolut au fiecare un nucleu de clienți cu trăsături relativ distincte. Julien Zidaru, Exact Business Solutions – Research & Consulting: ”Datele confirmă că piața bancară din România nu este chiar uniformă”

7 zile ago

Studiu ING Bank: Afacerile conduse integral de femei, cele mai profitabile din România – cu o rată de 12,3%, peste media înregistrată la nivel național. Luana Sorescu: ”Rezultatele studiului nostru ne arată clar că femeile antreprenoare au un potențial extraordinar de creștere și de profitabilitate”

o săptămână ago

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”

3 săptămâni ago

ING Bank România a ajuns la active de 79 miliarde de lei în prima jumătate a anului 2025. Mihaela Bîtu: ”Prima parte a anului 2025 a fost asociată cu un nivel ridicat de incertitudine, însă clienții noștri dau dovadă de reziliență și consecvență, ceea ce se reflectă în creșterea activelor și în parametrii de performanță”

4 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?