Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Antreprenorii din România pot accesa gratuit instrumente şi consultanţă pe noua platformă ”Google pentru IMM-uri”
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Antreprenorii din România pot accesa gratuit instrumente şi consultanţă pe noua platformă ”Google pentru IMM-uri”
Stiri pe scurt

Antreprenorii din România pot accesa gratuit instrumente şi consultanţă pe noua platformă ”Google pentru IMM-uri”

Gabriela Dinu
Last updated: 24/04/2020 13:16
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Gigantul american Google a lansat, în România, un site cu instrumente şi consultanţă gratuite pentru întreprinderile mici şi mijlocii, sub denumirea „Google pentru IMM-uri”, potrivit unui comunicat de presă al companiei, transmis vineri AGERPRES.

Noua platformă este disponibilă la adresa www.events.withgoogle.com/google-pentru-imm-uri, are suportul Consiliului Naţional al IMM-urilor şi îşi doreşte să faciliteze şi să susţină digitalizarea afacerilor româneşti, indiferent de industrie.

„Consider că transformarea digitală este un proces cheie în această perioadă de schimbare a întregii societăţi, proces care va ajuta IMM-urile să îşi menţină şi să îşi îmbunătăţească performanţele şi competitivitatea. Recomand şi susţin iniţiativa Google de a pune la dispoziţie o platformă integrată pentru acces la resurse şi consultanţă”, susţine Florin Jianu, preşedintele CNIPMMR.

La rândul său, Dan Oros, head of marketing la Google România, atât consultanţa, cât şi resursele Google disponibile pe noul site sunt gratuite.

„Este o perioadă dificilă pentru toate companiile, dar mai ales pentru IMM-urile care îşi desfăşoară întreaga activitate în offline. Prin site-ul „Google pentru IMM-uri” ne propunem să venim în ajutorul celor care ar putea să îşi continue o parte din activitate în online, dar din păcate nu au cunoştinţele sau resursele necesare pentru a face pasul din offline în online. Atât consultanţa, cât şi resursele Google disponibile pe acest site sunt gratuite”, a spus Oros.

Conform companiei de tehnologie, principalul scop al proiectului este să susţină companiile din „offline”, afectate de măsurile de distanţare socială şi izolare impuse de pandemia COVID-19, care vor să înveţe cum să activeze online.

Platforma „Google pentru IMM-uri” este organizată în tre secţiuni. Astfel, în prima secţiune, antreprenorii se vor familiariza cu o suită de instrumente Google gratuite, menite să-i ajute să gestioneze relaţia cu clienţii, să administreze un spaţiu online pentru afacerea lor, să descopere interesele consumatorilor şi nu în ultimul rând, să găsească oportunităţi internaţionale, dacă se gândesc la extindere.

A doua secţiune se concentrează pe consultanţa online de care antreprenorii pot beneficia dacă se înscriu pe site. Aceştia au acces la sesiuni individuale de consultanţă susţinute de către traineri specializaţi, prin care vor învăţa cum să utilizeze instrumentele Google, să îşi clarifice nedumeririle privind activitatea online a afacerii lor şi să primească sfaturi despre gestionarea digitală a afacerii în timpuri de criză.

Nu în cele din urmă, cea de-a treia secţiune pune la dispoziţia IMM-urilor o listă de servicii şi produse oferite de diverse companii afacerilor care doresc să-şi îmbunătăţească prezenţa online. Resursele sunt diverse, de la opţiuni de vânzare digitală, implementarea plăţilor online şi eficientizarea muncii de la distanţă şi până la iniţiative din partea autorităţilor publice. Google menţionează că va continua să adauge constant resurse în această secţiune.

Larry Page şi Sergey Brin au fondat Google în anul 1998, iar de atunci compania a crescut la peste 50.000 de angajaţi la nivel global, oferind o gamă largă de produse şi platforme populare, precum: Search, Maps, Ads, Gmail, Android, Chrome şi YouTube.

You Might Also Like

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

TAGGED: companii, Google, antreprenori, CNIPMMR, Florin Jianu, CNI, Dan Oros
Gabriela Dinu 24/04/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article ARB: Băncile din România au soluționat deja 65% din cele 270.000 de solicitări primite de la clienți
Next Article Round Up, noul serviciu de economisire de la ING Bank. Javier Montes Pita: Vrem să ajutăm clienții să economisească bani ușor, automat
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

3 zile ago

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

2 săptămâni ago

STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate

2 săptămâni ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?