Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii
Stiri pe scurt

UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii

Gabriela Dinu
Last updated: 24/06/2020 14:46
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

În perioada 23 iunie – 30 septembrie 2020, UniCredit Bank desfășoară o campanie de promovare a soluțiilor digitale pe care le oferă companiilor pentru a le susține în demersul de digitalizare și eficientizare a activităților. Este o campanie prin care UniCredit Bank își reafirmă hotărârea de a fi un partener al companiilor în realizarea lucrurilor care contează – mai precis, în implementarea acelor schimbări și soluții digitale necesare pentru a le permite să funcționeze și să se dezvolte în actualul context de business, dar și în viitor.

Ideea campaniei pornește de la realitatea nevoii de schimbare pe care a generat-o contextul începutului de an 2020, când numeroși antreprenori au trebuit să își adapteze rapid modelul de afaceri, integrând soluții de digitalizare pentru a continua să funcționeze. Pentru aceste companii, și pentru acelea care acum încep o transformare digitală, UniCredit Bank propune soluții digitale inovatoare care le permit să ajungă la cât mai mulți oameni din țară, dar și din afara ei, și să economisească timp și resurse. Campania de promovare este declinată prin proiecte OOH, pe radio și în mediul online.

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: “Prin strategia noastră și prin oferta de soluții digitale pe care o adresăm companiilor, promovăm un nou mod de a face business, care poate genera pentru clienții noștri importante economii de costuri și timp și, totodată, noi oportunități. În timpul crizei, acest lucru i-a ajutat să își continue activitatea, însă acest nou model de business digital rămâne valabil și eficient pe termen lung în noua normalitate.

De aceea, campania de promovare pe care o lansăm acum este construită în jurul a trei produse inovatoare dezvoltate de UniCredit împreună cu parteneri puternici din zona serviciilor digitale, Trans Sped și Mastercard – respectiv, semnatura electronică calificată, soluția pentru conectarea POS cu casa de marcat cu sistem de gestiune, și soluția de e-commerce”.

Soluțiile de semnătură digitală și respectiv conectare POS cu casa de marcat sunt oferite clienților în cadrul parteneriatului pe care UniCredit Bank îl are cu Trans Sped, furnizor de certificate digitale calificate cu chei criptografice păstrate în cloud de pe piața autohtonă.

UniCredit Bank a fost în 2019 prima bancă din România care a oferit clienților companii posibilitatea de a semna anumite documente în relația cu banca folosind o semnatură electronică calificată emisă de un furnizor autorizat din România, printr-un flux electronic integrat. Recunoscută pe deplin pe teritoriul României, al Uniunii Europene, SUA și al celorlalte țări care recunosc legislația europeană sau nord americană*, cu valoare juridică identică cu cea a semnăturii olografe, semnătura electronică calificată poate fi folosită și în relație cu alte părți – parteneri de afaceri sau instituții publice. Cu atât mai mult în actualul context, posibilitatea de a semna la distanță documente, în relația cu banca, partenerii de afaceri sau instituții ale statului, devine un beneficiu extrem de relevant. Clienții IMM beneficiază de unul până la trei certificate calificate gratuite ca parte a ofertei tranzacționale Creativ sau GeniusIMM oferite de UniCredit, în timp ce companiile cu peste 250 de angajați au acces la oferte personalizate pornind, de asemenea, de la trei certificate calificate gratuite. Detalii privind semnătura electronică calificată și beneficiile acesteia sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Pentru a susține antreprenorii în procesul de digitalizare și eficientizare a afacerii, UniCredit Bank le oferă posibilitatea ca atunci când achiziționează POS-uri de la bancă să opteze și pentru una din casele de marcat și/sau program de gestiune oferite de partenerii băncii, POS-ul și casa de marcat fiind automat legate. Clienții pot beneficia, în acest fel, de eficiență sporită, de simplificarea activității de gestiune și scăderea riscului de eroare și, totodată, de suport în relația cu autoritățile, fișierele XML care trebuie transmise lunar autorității fiscale fiind pregătite automat. Ca parte a ofertei tranzacționale Creativ sau GeniusIMM, clienții UniCredit Bank beneficiază de 20% reducere din prețul standard al pachetelor oferite de partenerii băncii pentru case de marcat și/sau software de gestiune. Detalii privind aceste produse sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Un alt produs digital important promovat în actuala campanie de comunicare este soluția de e-commerce dezvoltată de UniCredit Bank în parteneriat cu Mastercard, soluție care, prin cele două module disponibile – eGenius si eGenius WEB – acoperă nevoile oricărui tip de comerciant dornic să își extindă afacerea în mediul online. Soluția de e-commerce permite crearea rapidă a unei platforme de comerț electronic, efectuatea plăților pe internet într-o manieră sigură, rapidă (prin integrarea de plăți cu 3D Secure), de pe orice dispozitiv (mobil/laptop/in-app) și este potrivită atât companiilor fără experiență sau resurse IT specializate, prin modulul eGenius Web, cât și companiilor mari, cu IT dedicat, care doresc o soluție personlizată, prin modulul eGenius. Detalii privind soluțiile de e-commerce de la UniCredit sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Focusul principal al UniCredit rămâne și în continuare asupra direcției de digitalizare, în primul rând a companiilor, cât și în zona de persoane fizice, pentru care va continua să dezvolte produse și soluții care să le ofere acces din ce în ce mai facil la serviciile și operațiunile bancare.

You Might Also Like

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

România, ținta avertismentelor UniCredit: creștere anemică, deficit record și risc de retrogradare. Cum se poate salva Europa Centrală și de Est și de ce nu funcționează rețeta și la noi

Profitul BNR urcă la aproape 4 miliarde lei în 2024. Performanță susținută de reducerea pierderilor din reevaluări

ProCredit Bank lansează ProZero24, pachet dedicat companiilor cu comision de administrare ZERO timp de 2 ani

TAGGED: banca, Unicredit, companii, business, antreprenori, digitalizare, Antoaneta Curteanu, semnatura digitala
Gabriela Dinu 24/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article FOTO / DIICOT a anihilat gruparea care a creat „Super Leul” și pe cel mai mare falsificator de bancnote din plastic din lume
Next Article Cum a schimbat Covid-19 industria plăților cu cardul și de ce comercianții trebuie să se adapteze rapid

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

o zi ago

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

2 zile ago

România, ținta avertismentelor UniCredit: creștere anemică, deficit record și risc de retrogradare. Cum se poate salva Europa Centrală și de Est și de ce nu funcționează rețeta și la noi

o săptămână ago

Profitul BNR urcă la aproape 4 miliarde lei în 2024. Performanță susținută de reducerea pierderilor din reevaluări

o săptămână ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?