Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Există și „câștigători” în pandemie: DRUID anunţă o creştere a veniturilor de 349% în prima jumătate a anului 2020
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit anunță oferte exclusive pentru Salonul Auto București 2025, leasing financiar și credite auto pentru achiziția de mașini
Stiri de top
Record lunar de 9.000 de participanți noi la BT Pensii, companie din Grupul Banca Transilvania, în septembrie. Corina Cojocaru: ”Faptul că peste 200 de persoane au ales în fiecare zi a acestui an să economisească printr-un fond de pensii administrat de BT Pensii arată că au înțeles cât de necesar este aportul personal pentru un viitor mai bun”
Stiri de top
Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George
Stiri de top
Cum s-a reclădit încrederea dintre consumatori și bănci în ultimii 10 ani, în opinia lui Florin Dănescu (ARB) și Alexandru Păunescu (BNR)? Prin negociere, echitate și compromis în cadrul CSALB, ”care nu are importanță doar cantitativă, prin cazurile rezolvate, ci are și o importanță culturală, pentru că înlocuiește cultura conflictului”
Interviuri Stiri de top
Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. ING lansează platforma „Liber să tot fii” și te invită să-ți depășești barierele care stau în calea planurilor tale
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Există și „câștigători” în pandemie: DRUID anunţă o creştere a veniturilor de 349% în prima jumătate a anului 2020
Stiri pe scurt

Există și „câștigători” în pandemie: DRUID anunţă o creştere a veniturilor de 349% în prima jumătate a anului 2020

Gabriela Dinu
Last updated: 04/08/2020 10:28
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

DRUID, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi (chatboţi) pentru organizaţii de tip Enterprise, anunţă închiderea primei jumătăţi a anului 2020 cu o cifră de afaceri în creştere cu 349%, de peste 4 ori mai mare faţă de aceaşi perioadă a anului trecut. Atragerea de clienţi noi în portofoliu, precum şi lansarea de noi asistenţi virtuali în cadrul clienţilor existenţi, au determinat o creştere a veniturilor recurente lunare din licenţe de 304% faţă de veniturile recurente înregistrate în aceaşi perioadă din 2019.

În urma cererii ridicate de asistenţi virtuali generată de criza COVID-19, compania şi-a revizuit pozitiv creşterea veniturilor recurente din licenţe, estimând până la sfârşitul anului 2020 o creştere de 560%. Serviciile de implementare generează o valoare de cinci ori mai mare pentru reţeaua de parteneri de implementare.

În structura cifrei de afaceri, cea mai mare contribuţie a avut-o sectorul serviciilor financiare (bănci, asiguratori, leasing financiar şi operational), care a generat 49% din cifra de afaceri, în timp ce serviciile de sănătate au contribuit cu 25%, retailul cu 15%, restul de 11% revenind altor sectoare, preponderent servicii şi utilităţi.

Printre companiile care s-au alăturat portofoliului de clienţi DRUID în prima jumătate a anului 2020, se numără BRD Societe Generale, Garanti Bank, Libra Bank, Idea Bank, Alpha Bank, OTP Bank, OTP Leasing, Groupama Asigurări, Provident, Orange România, Orange Moldova, Carrefour, Cărtureşti, Altex, Profi, FAN Courier, Cora. De asemenea, o serie de clienţi din 2019 au decis să-şi extindă echipele interne de asistenţi virtuali, lansând noi chatboţi care să automatizeze diverse alte procese. Printre aceştia, Banca Transilvania, Regina Maria, Asirom, Servier Pharma, eON, Dona, Orange şi Provident îşi extind permanent chatboţii dezvoltaţi pe tehnologie DRUID, pentru a automatiza noi fluxuri de lucru.

Criza generată de evoluţia COVID-19 şi măsurile legislative impuse au determinat compania să-şi schimbe rapid strategia de produs, pentru a ajuta mediul de afaceri local cu soluţii care să răspundă unor nevoi concrete de transformare digitală atât a relaţiilor cu clienţii, cât şi de menţinere a productivităţii angajaţiilor în condiţiile lucrului de acasă. Pentru semnarea documentelor la distanţă, DRUID s-a parteneriat cu Namirial şi CertSign, furnizori de semnătură electronică simplă, semnătură electronică avansată sau semnătură electronică calificată. Astel, companiile au putut continua semnarea documentelor prin intermediul chatboţilor, în orice scenariu de semnare, cum ar fi la punctul de vânzare, la punctul de acordare service tehnic, angajaţi aflaţi în mişcare, sau angajaţi care lucrează de acasă. Pentru evaluarea condiţiilor de riscuri comerciale şi de creditare, platforma DRUID a fost integrată cu serviciile oferite de KeysFin, unul dintre cei mai importanţi furnizori de soluţii de credit risc management şi informaţii de afaceri din România.

Pentru oferirea de soluţii de înrolare digitală a clienţilor sau angajaţilor, DRUID a semnat un parteneriat tehnologic cu Tremend. Parteneriatele tehnologice de integrare cu Vonage şi SDL au permis chatboţilor DRUID comunicarea prin WhatsApp Business, în scenarii de utilizare perfect compatibile cu reglementările GDPR, dar şi traducerea conversaţiilor în timp real în peste 100 de limbi. Mai mult, prin integrarea cu roboţi UiPath, DRUID a oferit soluţii de automatizare într-un mod conversaţional, simplu şi natural, a unor procese end-to-end, cum ar fi preluarea şi soluţionarea cererilor de amânare a ratelor la creditele bancare, degrevând centrele de suport ale instituţiilor financiare şi oferind clienţilor răspunsuri rapide la solicitări.

În luna iunie, DRUID a semnat un acord global cu UiPath, liderul pieţei de automatizare a proceselor de afaceri prin intermediul roboţilor (RPA), prin care UiPath a integrat abilităţile conversaţionale DRUID în prima platformă de hiperautomatizare din lume. Astfel, prin chatboţi preconfiguraţi pe industrii, roluri şi procese, UiPath oferă organizaţiilor şi partenerilor săi de implementare cea mai performantă experienţă digitală de automatizare la nivel global.

DRUID colaborează activ cu marile companii de consultanţă, care au adăugat centrelor proprii de expertiză în dezvoltarea de roboţi RPA pe tehnologie UiPath, abilităţi în configurarea şi dezvoltarea de asistenţi virtuali pe tehnologie DRUID. Pe langă alianţele cu EY, PWC, Deloitte, şi KPMG, DRUID şi-a extins puternic ecosistemul de parteneri. În primele 6 luni, s-au semnat 18 noi contracte cu o serie de parteneri de implementare, integratori de sisteme şi furnizori de soluţii de automatizare, printre care Inform Lykos, Asseco, Tremend, Trend Consult, Future Decoded, RPA Box, Matricia, Enterprise Concept sau Neurony. În urma parteneriatului cu UiPath, DRUID a început expansiunea internaţională prin dezvoltarea unui ecosistem de parteneri în toate regiunile lumii. Astfel, au fost semnate 12 parteneriate strategice cu furnizori de soluţii de automatizare, printre care Microelectronic (Australia, Noua Zeelandă şi Pacificul de Sud), Enterprise RPA şi Tquila Automation (UK), Kognetic (UAE), Element Blue şi Confiance Group (USA). Dezvoltarea internaţională va continua în a doua jumătate a anului prin lansarea operaţiunilor din Statele Unite, process amânat câteva luni din cauza suspendării zborurilor peste ocean.

„Suntem proaspăt îmbarcaţi într-un roller coaster de mare viteză. Ţintim o creştere a veniturilor recurente din licenţe de peste 6 ori faţă de anul trecut. O dată cu lansarea operaţiunilor în Statele Unite, mă aştept să consolidăm rapid structura internă şi să accelerăm expansiunea internaţională prin atragerea de noi runde de finanţare” declară Liviu Drăgan, CEO DRUID.

DRUID îşi propune să devină lider în următorii 5 ani în piaţa globală a soluţiilor conversaţionale bazate pe inteligenţă artificială. Această piaţă este estimată a creşte de la 4,2 miliarde USD în 2019 la 15,7 miliarde USD până în 2024, cu o rată medie anuală de creştere de 30,2%. Soluţiile de tip Conversational AI sunt bazate pe tehnologii care uşurează interacţiunea între om şi sistemele informatice. Aceste soluţii combină într-o singură platformă tehnologii şi instrumente necesare dezvoltării de asistenţi virtuali inteligenţi. Rolul asistenţilor virtuali inteligenţi este să preia de pe umerii oamenilor activităţile repetitive, consumatoare de timp, şi să le ofere suport în accesarea rapidă a informaţiilor existente dar de multe ori împrăştiate în mai multe sisteme informatice utilizate în cadrul unei organizaţii. Tehnologiile moderne permit antrenarea rapidă a asistenţilor virtuali inteligenţi pe diverse roluri de business, în orice domeniu de activitate.

You Might Also Like

România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor

ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est

Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

TAGGED: UiPath, Covid-19, chatboţi, asistent virtual, Liviu Dragan, profit, venituri, companii, USD, Druid
Gabriela Dinu 04/08/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Florin Cîţu: Am redus semnificativ planul de împrumuturi pentru luna august
Next Article Rezervele internaționale, nivel record. Valoarea rezervei de aur a crescut cu 30% față de anul trecut
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor

6 zile ago

ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est

3 săptămâni ago

Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank

3 săptămâni ago

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

2 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?