Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR anunță că sistemul de acces în sucursale, exclusiv pe bază de programare, este un succes. Aproximativ 20.000 de români işi programează zilnic vizita la BCR. Dana Dima: „Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere și să ne concentrăm pe explicarea informațiilor mai complexe despre produsele bancare”
Share
Notification Show More
Latest News
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BCR anunță că sistemul de acces în sucursale, exclusiv pe bază de programare, este un succes. Aproximativ 20.000 de români işi programează zilnic vizita la BCR. Dana Dima: „Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere și să ne concentrăm pe explicarea informațiilor mai complexe despre produsele bancare”
Stiri de top

BCR anunță că sistemul de acces în sucursale, exclusiv pe bază de programare, este un succes. Aproximativ 20.000 de români işi programează zilnic vizita la BCR. Dana Dima: „Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere și să ne concentrăm pe explicarea informațiilor mai complexe despre produsele bancare”

Gabriela Dinu
Last updated: 13/04/2021 12:02
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
În 6 luni de la introducere, peste 2,4 milioane de programări au fost făcute de către clienții BCR
SHARE
În 6 luni de la introducere, peste 2,4 milioane de programări au fost făcute de către clienții BCR

Banca Comercială Română a evaluat accesul în unități exclusiv pe baza progămarilor, la șase luni de la implementarea acestui sistem la nivelul întregii rețele teritoriale. Introdus la sfârșitul lui octombrie 2020, programul s-a dovedit a fi unul de succes, atât din perspectiva îmbunătățirii serviciilor de consiliere, cât și a respectării stricte a regulilor de protecție sanitară în contextul pandemiei, se arată într-un comunicat de presă.

Clienții BCR s-au arătat extrem de receptivi, astfel că, în perioada octombrie 2020 – martie 2021 au fost efectuate peste 2,4 milioane de programări, atât prin telefon, cât și online, pentru efectuarea unor operațiuni în sucursale. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o creștere semnificativă a indexului de satisfacție în rândul clienților.

Rata de programări a fost de 76% în perioada octombrie 2020 – martie 2021 și este în continuă creștere. Media zilnică a programărilor prin telefon este de aproximativ 20.000 solicitări. Acestea reprezintă doar 20% din tranzacțiile zilnice, restul clienților optând pentru serviciile digitale sau de self-banking.

„Pentru noi, accesul exclusiv în unitățile BCR pe bază de programare a fost o măsură care a ținut în primul rând de siguranța și sănătatea colegilor și clienților. La 6 luni de la implementarea inițiativei în toată rețeaua BCR, rezultatele obținute ne dau încredere că alegerea noastră, poate mai dificil de înteles din perspectiva unui serviciu bancar, a fost una corectă. Nu doar pentru că am evitat formarea cozilor în fața unităților bancare, dar și pentru că ne-a oferit posibilitatea să petrecem timp de calitate cu clienții noștri, într-un mediu sigur, în care să vorbim despre planurile și obiectivele lor de viață. Noul sistem ne-a permis să eficientizăm procesul de consiliere și să ne concentrăm pe explicarea informațiilor mai complexe despre produsele bancare”, a declarat Dana Dima, Vicepreşedinte Executiv Retail şi Private Banking.

Programările pentru operațiuni prin sucursalele BCR se pot face online sau telefonic, pe site-ul www.bcr.ro. Fiecare agenție beneficiază de un număr de telefon dedicat, unde orice client BCR poate suna pentru a solicita o programare. Numerele de telefon sunt disponibile pe pagina de web a băncii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR – *2227, dar și la sediul fiecărei sucursale.

În ultimii doi ani, BCR și-a extins progresiv și accelerat serviciile și produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât și telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienții au posibilitatea, încă de anul trecut, să își gestioneze complet relația cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare și deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obținere credit de nevoi personale sau refinanțare credite de la alte bănci, carduri de credit și overdraft, asigurări și multe altele.

Datorită eforturilor de popularizare a soluțiilor digitale, BCR a înregistat o creștere de peste 150% la accesarea de produse bancare în mediul digital, cel mai mare apetit fiind pentru contul George online, care a ajuns la o pondere de 52% din totalul conturilor curente deschise în 2020, în timp ce peste 90% din conturile de economii se deschid acum online.

BCR asigură suport pentru clienții care nu sunt atât de familiarizați cu tehnologia, oferindu-le acces la o gamă extinsă de operațiuni accesibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. BCR face, în prezent, investiții într-o nouă platformă care va diminua timpii de așteptare și va oferi noi funcționalități. În prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operațiuni: Verificare cont curent; Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking; Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri; Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxime de 300 de lei); Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR; Transferuri bancare prin serviciul Alo24; Actualizare de date.

Contact Center-ul BCR este funcțional non-stop, la următoarele numere de telefon: *2227 – număr cu tarif normal apelabil în rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS – sau +4.021.407.42.00 – număr cu tarif normal, apelabil din străinătate.

You Might Also Like

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

TAGGED: BCR, credite, banca, carduri, sucursala, credit de nevoi personale, George, Dana Dima, sucursale BCR
Gabriela Dinu 13/04/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Sorin Drăgulin va fi noul CEO al UniCredit Consumer Financing România, după ce în ultimii 4 ani a coordonat în cadrul UniCredit Bank dezvoltarea portofoliului de produse adresat persoanelor fizice și IMM
Next Article XTB Trading Masterclass. Investitori cu experiență, jurnaliști renumiți și consultanți financiari vor analiza perspectivele pe care anul 2021 le reflectă asupra burselor, precum și impactul evoluțiilor bursiere asupra situației economice din România și din lume, acum și în viitor

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?

22 de ore ago

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

4 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

4 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?