Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Aegon România: 41% dintre părinții români sunt îngrijorați de modul în care pandemia le va afecta stabilitatea financiară și, implicit, viitorul copiilor
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Aegon România: 41% dintre părinții români sunt îngrijorați de modul în care pandemia le va afecta stabilitatea financiară și, implicit, viitorul copiilor
Stiri pe scurt

Aegon România: 41% dintre părinții români sunt îngrijorați de modul în care pandemia le va afecta stabilitatea financiară și, implicit, viitorul copiilor

Gabriela Dinu
Last updated: 05/08/2020 10:38
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

41% dintre părinții români sunt îngrijorați din cauza contextului actual și a modului în care epidemia de coronavirus le poate afecta stabilitatea financiară și, implicit, viitorul copiilor, potrivit unui studiu efectuat de Aegon România. Compania a derulat cercetarea la nivel național, în perioada aprilie – mai, cu participarea a peste 500 de persoane care au copii.

Principalul scop al sondajului a fost stabilirea modului în care criza COVID-19 a influențat viziunea părinților asupra asigurărilor cu economisire. Astfel, modul de raportare a părinților la acest subiect s-a modificat sub influența contextului actual, 26% dintre respondenți declarând că iau în calcul încheierea unei asigurări, determinați de evenimentele recente și de temeri legate de securitatea financiară a copiilor.

Din totalul participanților la studiu, 41% au declarat că principala motivație pentru încheierea unei asigurări de viață cu economisire este de a le asigura copiilor o sumă de bani, în cazul dispariției lor. Legat de schimbarea viziunii pe care o au asupra viitorului, 81% dintre respondenți se gândesc la modalități prin care să le ofere copiilor mai multă siguranță în perioada în care sunt minori, iar 86% vor să facă tot posibilul pentru a-i susține și a le crea toate premisele pentru o viață mai bună și ca adulți.

În ceea ce privește modalitățile de utilizare pentru alocația copiilor precum și obiceiurile de economisire, o treime dintre respondenți declarau în luna mai că nu economisesc, o altă treime că au deschis un cont de economii, iar 28% că păstrează banii în casă.

Potrivit concluziilor cercetării, familiile care s-au arătat cel mai interesate de încheierea unei asigurări cu economisire sunt cele biparentale cu mai mulți copii, deoarece contextul actual i-a făcut pe adulți să se gândească mai mult la importanța unei metode care să le asigure sprijin în situații neprevăzute. Familiile monoparentale cu un singur copil au fost la rândul lor receptive. Participanții la studiu au vârste între 25 și 45 de ani, sunt în proporție de 69% femei și alcătuiesc familii mono și biparentale, cu unul sau mai mulți copii.

„Pandemia a avut și are un impact foarte puternic asupra noastră, a tuturor. Grija pentru sănătatea personală și a celor dragi, implicațiile economice și toate temerile pe care le-au adus cu ele, disconfortul fizic și psihic pe care le resimțim de cateva luni, toate acestea ne-au afectat. Scopul studiului a fost acela de-a vedea cum a schimbat această criză viziunea părinților asupra viitorului lor, dar în primul rând, al copiilor. Pentru noi, educația financiară a românilor este unul dintre principalele deziderate. Suntem foarte interesați de modul în care părinții înțeleg să economisească, să se pregătească pentru viitor. Pentru a crește gradul de conștientizare a nevoii de a economisi pentru viitorul copilului, dar și nivelul de educație financiară, am lansat proiectul Academia Părinților Aegon, desfășurat online. Acest demers este destinat educației financiare și presupune promovarea către părinți de articole dedicate acestui subiect, jocuri de educație financiară pentru copii, recomandări de cărți de profil, dar și interviuri cu specialiști care să îi ajute să îi familiarizeze pe cei mici cu noțiuni de bază de educație financiară, dar și să își îmbunătățească ei înșiși cunoștințele.”, a explicat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România.

Aegon România oferă soluții de economisire pentru viitorul copiilor prin asigurările de viață Aegon Fii Sigur și Aegon de Viitor, disponibile în Banca Transilvania, respectiv în Alpha Bank. Ambele asigurări oferă, dincolo de protecție, și posibilitatea de economisire pe termen lung, iar primele lunare sunt cuprinse între 120 și 500 de lei, pentru Aegon Fii Sigur, respectiv între 160 și 1050 lei, pentru Aegon de Viitor.

You Might Also Like

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

2024, anul în care apar primele semne de uzură pentru sistemul bancar. Profit și active istorice, taxa pe cifra de afaceri a însemnat 1,29 miliarde lei

BCR, prima bancă din România care integrează „Click to Pay” direct în aplicația George. Start pentru plățile online fără griji

TAGGED: Aegon, Sînziana Maioreanu, Aegon de Viitor, Aegon Fii Sigur, economisire, lei, asigurare, educatie financiara
Gabriela Dinu 05/08/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article #Dreptullabanking: De la începutul pandemiei, băncile au acordat credite noi ce reprezintă 8,5% din soldul creditului neguvernamental
Next Article BNR.Raport asupra inflației: contracţie severă a economiei în trimestrul II. Incertitudinile majore sunt asociate conduitei politicii fiscale şi a celei de venituri

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

2 zile ago

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

3 zile ago

FOTO. De la tăcere la acțiune: Românii încep să vorbească despre bani și să ceară ajutor financiar profesionist, arată un studiu BrandBerry susținut de BCR. Raportul evidențiază rolul educației financiare în reducerea riscului de fraudă și încrederea în bănci

o săptămână ago

2024, anul în care apar primele semne de uzură pentru sistemul bancar. Profit și active istorice, taxa pe cifra de afaceri a însemnat 1,29 miliarde lei

2 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?