Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Allianz-Țiriac Asigurări a început anul cu performanță operațională, creșteri pe toate liniile de business și grijă pentru clienți, angajați, parteneri și comunitate
Share
Notification Show More
Latest News
De astăzi realitatea ne bate din nou la ușă: Ce așteaptă economia de la președintele Nicușor Dan?
Stiri de top
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Allianz-Țiriac Asigurări a început anul cu performanță operațională, creșteri pe toate liniile de business și grijă pentru clienți, angajați, parteneri și comunitate
Stiri pe scurt

Allianz-Țiriac Asigurări a început anul cu performanță operațională, creșteri pe toate liniile de business și grijă pentru clienți, angajați, parteneri și comunitate

Gabriela Dinu
Last updated: 11/06/2020 11:04
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Allianz-Țiriac Asigurări a început anul 2020 cu rezultate solide, cifrele aferente primului trimestru indicând creșteri ale vânzărilor pe toate liniile de business și consolidarea profitabilității operaționale.

Potrivit companiei, cele mai importante contribuții la creșterea vânzărilor totale le-au avut segmentele de asigurări de viață, sănătate și proprietăți, fapt care a permis continuarea procesului de echilibrare a portofoliului.

La nivelul întregului business, vânzările au avansat cu 10% în primul trimestru din 2020 comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut și au depășit 393 milioane de lei.

„Criza prin care trecem confirmă faptul că strategia noastră de a avea un mix de business echilibrat este una corectă. Portofoliul balansat ne permite să absorbim mai ușor șocul generat în economie de noul coronavirus, iar rezultatele excelente din primul trimestru vor contribui la diminuarea impactului care a început să se simtă la nivelul vânzărilor noastre în special începând cu cel de-al doilea trimestru. Nu suntem imuni la această criză, însă suntem pregătiți atât din punct de vedere operațional, cât și financiar să trecem cu bine peste aceste provocări. Allianz-Țiriac Asigurări continuă să rămână puternic pentru clienții, angajații și partenerii săi. Echipa noastră este pregătită să fie alături de clienți chiar și în condiții adverse”, a declarat Virgil Șoncutean, CEO al Allianz-Țiriac Asigurări.

Vânzările de asigurări non-auto au crescut cu 16% în primul trimestru din 2020 față de aceeași perioadă a anului trecut și au ajuns să reprezinte 44% din primele brute subscrise pe segmentul asigurărilor generale. Vânzările de asigurări auto au crescut ușor.

Primele subscrise din asigurări de viață și sănătate au înregistrat un avans de 31%, respectiv 25%, subliniind eforturile echipei Allianz-Țiriac Asigurări în direcția închiderii deficitului de protecție financiară la nivelul populației.

Cumulat, asigurările non-auto și cele de viață și sănătate, două linii de business strategice pentru Allianz-Țiriac, reprezentau peste 50% din vânzările totale la finalul lunii martie 2020.

În primul trimestru din 2020 Allianz-Țiriac Asigurări a plătit clienților și terților păgubiți despăgubiri de peste 192 milioane de lei, cu 4,4% mai mult față de aceeași perioadă din 2019. Începând cu finalul lunii martie a fost sesizată o reducere a numărului de avizări de daună, pe segmentele auto. Această evoluție a fost determinată de scăderea frecvenței de daună ca urmare a traficului mai redus, cât și de o posibilă amânare a constatărilor în perioada stării de urgență.

Rata combinată la nivelul întregii companii s-a îmbunătățit în primul trimestru din 2020 și s-a situat sub 90%, pe fondul unei discipline riguroase a costurilor operaționale, dar și datorită mixului de portofoliu. Acestea au permis un avans de peste 43% al profitului operațional față de primul trimestru din 2019.

„Plățile în contul daunelor acoperite de polițele noastre au continuat să crească, însă ne-am eficientizat în continuare activitatea și am reușit să obținem o creștere semnificativă a rezultatului operațional. Cu toate acestea, nu putem ignora criza fără precedent prin care trecem și al cărei impact este dificil de cuantificat pe termen scurt, mediu sau chiar lung. Ce putem spune cu certitudine este că robustețea financiară ne ajută să navigăm cu bine prin contextul dificil de piață și ne permite să fim pregătiți pentru provocările cu care ne-am putea confrunta în perioada următoare”, a explicat Adriana Matache, director general adjunct al Allianz-Țiriac Asigurări.

Responsabilitatea și grija pentru oameni, în prim plan

În aceste momente dificile pentru mulți dintre clienții, angajații și partenerii noștri nu putem vorbi doar despre rezultate, deși ele sunt cele care ne dau încredere că putem merge mai departe.

Pentru Allianz-Țiriac Asigurări, asumarea responsabilității, respectarea promisiunilor și grija pentru oamenii, fie că sunt clienți, angajați sau parteneri, au fost principalele preocupări în această perioadă.

Echipa Allianz-Țiriac Asigurări s-a mobilizat rapid, iar din primele momente a acționat pentru a găsi soluții pentru clienți, colegi și comunități. Din 25 martie am ales să continuăm în siguranță exclusiv în mediul online, asigurând în același timp operaționalitatea tuturor serviciilor și asistența cu care clienții noștri s-au obișnuit.

În timp de criză, acordarea asistenței obișnuite nu este însă de ajuns.

Clienții noștri și comunitatea sunt afectați, iar noi încercăm să le oferim sprijin suplimentar:

• Pe clienții actuali și viitori cu polite de sănătate îi ajutăm să aibă grijă de sănătatea lor de acasă prin oferirea în mod gratuit a serviciilor de telemedicină.
• Companiilor și clientilor de retail le oferim flexibilitate, iar împreună identificăm soluții la problemele lor punctuale.
• Ne-am implicat în dezvoltarea infrastructurii medicale prin donații atât la nivel de companie, cât si la nivel individual pentru susținerea luptei împotriva noului coronavirus. În total Allianz-Țiriac Asigurări, împreună cu angajații, colaboratorii și partenerii săi au donat peste 110.000 de euro pentru achiziționarea de aparate ATI, materiale și echipamente medicale pentru spitalele din București și din țară și kit-uri de testare COVID-19 pentru personalul medical.

You Might Also Like

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Raiffeisen Bank lansează depozite la termen cu dobânzi peste medie și Smart Hour la curs BNR. Mihail Ion: Ne dorim să sprijinim clienții în menținerea unor obiceiuri financiare sănătoase

UniCredit Bank România a raportat în T1 2025 un profit net de 91 mil. euro, cu venituri în creștere cu 39% și o activitate comercială accelerată

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

ProCredit anunță un profit de peste 25 milioane euro, iar sucursala din România joacă un rol central

TAGGED: asigurari, lei, profit, Allianz-Tiriac Asigurari, Virgil Șoncutean
Gabriela Dinu 11/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cum a afectat pandemia piața muncii din banking. Nevenca Doca, Banca Transilvania: „Ritmul angajărilor din perioada martie – mai a fost similar cu cel din 2019 şi confirmă că oamenii, economia şi companiile merg înainte”
Next Article Criza COVID-19 intensifică cererea de soluții de call center. Mihai Babescu: ”Asseco SEE dispune de un tool care ajută acele companii ce au ca strategie accelerarea proceselor de vânzare în mediul online, unde este nevoie să ofere asistență clientului de la prima interacțiune până la semnarea unui eventual contract”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Raiffeisen Bank lansează depozite la termen cu dobânzi peste medie și Smart Hour la curs BNR. Mihail Ion: Ne dorim să sprijinim clienții în menținerea unor obiceiuri financiare sănătoase

6 zile ago

UniCredit Bank România a raportat în T1 2025 un profit net de 91 mil. euro, cu venituri în creștere cu 39% și o activitate comercială accelerată

7 zile ago

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

7 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?