Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Criza COVID-19 intensifică cererea de soluții de call center. Mihai Babescu: ”Asseco SEE dispune de un tool care ajută acele companii ce au ca strategie accelerarea proceselor de vânzare în mediul online, unde este nevoie să ofere asistență clientului de la prima interacțiune până la semnarea unui eventual contract”
Share
Notification Show More
Latest News
Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere
Stiri de top
Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân
Stiri de top
Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie
Stiri de top
ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții
Stiri de top
România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Criza COVID-19 intensifică cererea de soluții de call center. Mihai Babescu: ”Asseco SEE dispune de un tool care ajută acele companii ce au ca strategie accelerarea proceselor de vânzare în mediul online, unde este nevoie să ofere asistență clientului de la prima interacțiune până la semnarea unui eventual contract”
Stiri de top

Criza COVID-19 intensifică cererea de soluții de call center. Mihai Babescu: ”Asseco SEE dispune de un tool care ajută acele companii ce au ca strategie accelerarea proceselor de vânzare în mediul online, unde este nevoie să ofere asistență clientului de la prima interacțiune până la semnarea unui eventual contract”

Gabriela Dinu
Last updated: 11/06/2020 11:30
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Cum interacţiunile umane sunt actualmente reduse ca volum şi perpectivele arată o continuare pe termen cel puţin mediu a acestei situaţii, soluţiile tehnologice de asigurare a continuării afacerii în astfel de condiţii potrivnice pot constitui un răspuns pentru multe companii.

O zonă importantă de activitate unde interacţiunea umană este esenţială, este cea a centrelor de suport si contact care preiau majoritatea interactiunilor cu clientul final.

Asseco SEE, unul din cei mai mari furnizori de soluţii IT din Sud Estul Europei, recomandă Live by Asseco, o soluţie dedicată iniţial companiilor ce au ca obiect principal de activitate serviciile de call center, dar pe care circumstanţele economice au transformat-o într-o soluţie aplicabilă tuturor companiilor cu nevoi de tip centru de suport și contact.

Este practic vorba de o platformă omni-channel care ajută la optimizarea activităţii de tip centru de suport si contact care conferă un management mai bun al relaţiei cu clienţii şi asigură o comunicare mai uşoară între diversele tipuri de canale de comunicare ale unei companii. Mai mult, soluţia oferă suport pentru personalizarea diverselor procese de afaceri din cadrul organizaţiei, indiferent că acestea sunt orientate către clienţi externi companiei sau către fluxurile interne de lucru.

În special modulul Live Virtual Branch (VB), permite o comunicare personalizată cu clienții de orice tip fără a fi nevoie de o întâlnire în persoană. Este modulul care extinde utilizarea soluţiei dincolo de centrele de suport si contact, deoarece prin intermediul modulului Virtual Branch procesul de încheiere a unui contract sau de îndeplinire a unei alte nevoi a clientului se realizează în condiții de siguranță și eficiență, peste internet și oferă beneficii concrete pentru operațiunile obișnuite.

Astfel de beneficii includ, printre altele, experienţa de utilizator mai bună, deoarece clienții își pot acoperi unele nevoi fără contact fizic, achiziția de clienți noi, costuri de vânzare mai mici, toate aceste acțiuni realizându-se peste internet în așa numitul branch virtual.

Având în vedere cele de mai sus, industriile cheie în care Virtual Branch oferă beneficii semnificative sunt reprezentate de bănci, asigurări și alte sectoare financiare, companii de utilități, companii de telecomunicații, distribuția de produse farmaceutice și echipamente medicale, instituții și clinici medicale.

În sens tehnologic, modulul Live Virtual Branch oferă nativ funcționalități de CRM, dar poate fi integrat cu ușurință și cu soluțiile existente CRM. Virtual Branch se poate baza pe soluția existentă de portal, website sau aplicație mobilă și poate completa aceste canale prin schimb și semnare bidirecțională de documente, partajarea ecranului și așa-numitul co-browsing, chat, chatbot, audio call, video call sau solicitarea unei intâlniri. Nu în ultimul rând, pentru situații comerciale cu cele mai stricte cerințe de securitate, Virtual Branch facilitează și gestionarea procesului de identificare a clientului (KYC), emitere și implementare a certificatelor digitale.

„Live Virtual Branch este un tool care ajută acele companii ce au ca strategie accelerarea proceselor de vânzare în mediul online, unde este nevoie să ofere asistență clientului pe parcursul unui journey 100% digital de la prima interacțiune până la semnarea unui eventual contract”, declară Mihai Babescu, Solution Sales Team Leader, Asseco SEE (
mihai.babescu@asseco-see.com).

You Might Also Like

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

România are unul dintre cele mai solide sisteme bancare din Europa. Datele ARB și BCE confirmă reziliența băncilor

TAGGED: Mihai Babescu, Asseco, Asseco SEE
Gabriela Dinu 11/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Allianz-Țiriac Asigurări a început anul cu performanță operațională, creșteri pe toate liniile de business și grijă pentru clienți, angajați, parteneri și comunitate
Next Article Rata anuală a inflaţiei a coborât la 2,3% în luna mai
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Victoriabank, parte a Grupului Banca Transilvania, a finalizat achiziția Microinvest. Levon Khanikyan: Este a doua tranzacție importantă pe care o finalizăm în 2025, după fuziunea cu BCR Chișinău, iar acest lucru confirmă planurile noastre de creștere

19 ore ago

Banca Transilvania devine roz din 1 Octombrie. Un manifest pentru prevenția cancerului de sân

o zi ago

Destinul unei comunități începe cu educația copiilor săi: BCR oferă 2 burse elevilor din Pechea, Galați, care vor să devină specialiști în hidrologie, gospodărirea apelor și geodezie

2 zile ago

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?