Compania Amazon Pay se asociază cu rețeaua de plăți Paymentus pentru a permite consumatorilor din SUA să interogheze dispozitivele Alexa pentru plata facturilor, au anunțat companiile în cadrul conferinței Money 2020 de la Las Vegas.
Prin plata facturilor prin intermediul Alexa, companiile vor să faciliteze accesul clienților instant la facturi, dar mai ales să ajute la reducerea timpului pentru clienții care repetă tranzacții similare în fiecare lună.
Prin conectarea la Amazon Pay, clienții pot interoga detalii suplimentare despre facturile lor, inclusiv la scadența facturilor și modificări în comparație cu ciclurile de facturare anterioare. Pentru a utiliza funcția de interogare a facturilor prin intermediul Alexa, clienții vor trebui să acorde permisiunea de a asocia conturile Amazon cu conturile lor de utilitate.
Noul serviciu acceptă pentru plata pentru facturi precum cele de energie electrică, apă, telefon mobil, gaz, bandă largă, DTH și multe altele.
„Vrem să eliminăm această fricțiune [în jurul interogărilor de factură] și să permitem interacțiunea imediată”, a declarat Patrick Gauthier, vicepreședinte Amazon Pay, într-un interviu acordat pentru Bank Innovation.
Patruzeci de milioane de gospodării pot utiliza acum capacitatea de interogare a facturilor bazate pe voce, potrivit Amazon.
Gauthier a recunoscut că utilizarea vocii ca instrument de servicii financiare este încă în primele etape ale adoptării. În ultimii ani, Capital One și Ally Bank au dezvoltat servicii care permit clienților să interacționeze cu banca prin intermediul dispozitivelor Alexa.
Potrivit Gauthier, prin intermediul acestui noi funcționalități, companiile urmăresc îmbunătățirea experiențelor și, în timp, schimbările comportamentale ale clienților, care acum vor doar să facă plăți de valoare mică prin intermediul tehnologiei vocale.
Citește și