Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu: 57% dintre consumatori ar folosi tehnologia vocală Alexa pentru a plăti facturi de valoare mică
Share
Notification Show More
Latest News
Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul
Stiri de top
STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate
Stiri de top
Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus
Stiri de top
BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice
Stiri de top
Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Studiu: 57% dintre consumatori ar folosi tehnologia vocală Alexa pentru a plăti facturi de valoare mică
Stiri pe scurt

Studiu: 57% dintre consumatori ar folosi tehnologia vocală Alexa pentru a plăti facturi de valoare mică

Gabriela Dinu
Last updated: 28/10/2019 14:59
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Utilizarea vocii ca instrument pentru acordarea unor servicii financiare este în primele etape ale adoptării, însă Amazon e gata de lansarea plății facturilor cu ajutorul Alexa, în SUA .

Deja Capital One și Ally Bank au dezvoltat servicii care permit clienților să interacționeze cu banca prin intermediul dispozitivelor Alexa.

Sondajele recente sugerează o acomodare tot mai bună a clienților cu acest tip de serviciu.

Potrivit unui studiu Paysafe, efectuat pe mai mult de 6.000 de consumatori din S.U.A., Canada, Germania, Austria și Bulgaria, disponibilitatea consumatorilor de a utiliza plățile vocale depinde foarte mult de tipul tranzacției.

Studiul arată că 57% dintre consumatori ar folosi tehnologia vocală pentru a plăti „bunuri și servicii cu valoare mică” și doar 18% declară că vor plăti pentru o vacanță cu valoare mai mare, cum ar fi zborul către o locație scumpă, cu ajutorul plății vocale.

În India, clientul vorbeste cu Alexa și plăteste facturile prin Amazon Pay, din 15 octombrie 2019.

Odată aprobată, Alexa va finaliza tranzacția folosind Amazon Pay și va trimite o notificare la numărul de telefon mobil înregistrat al clientului, confirmând tranzacția.

Noul serviciu acceptă facturi de plată precum cele de energie electrică, apă, telefon mobil, gaz, bandă largă, DTH și multe altele.

„Această nouă integrare a Amazon Pay cu Alexa va ajuta la reducerea timpului și a efortului pentru clienții care utilizează Amazon Pay și repetă tranzacții similare în fiecare lună”, a declarat Puneesh Kumar, Amazon India.

Pentru noii clienți Amazon Pay, Alexa va trimite un link pentru a-și înregistra detaliile facturii în aplicația de cumpărături Amazon înainte de a continua plata facturii. Pentru a adăuga portofelul, clienților li se va permite să adauge fonduri și în portofelul Amazon Pay prin comenzi vocale.

You Might Also Like

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. ING lansează platforma „Liber să tot fii” și te invită să-ți depășești barierele care stau în calea planurilor tale

TAGGED: SUA, Amazon, consumatori, plati vocale, Alexa, plata facturi Alexa, Paysafe, Capital One, Ally Bank, banca
Gabriela Dinu 28/10/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BRD, acord de garantare cu FEI pentru finanțarea IMM-urilor
Next Article SUA: Amazon Pay și Paymentus lansează plata facturilor prin intermediul dispozitivelor vocale Alexa
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

17 ore ago

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

7 zile ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

7 zile ago

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

2 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?