Clientii BCR din categoria microintreprinderilor au efectuat, in primele opt luni ale anului 2012, tranzactii prin intermediul serviciului Alo 24 Banking BCR in valoare de peste 50 milioane lei. „Serviciul Alo 24 Banking BCR inregistreaza in continuare o crestere in utilizare in randul clientilor de tip microintreprinderi, volumul tranzactionat fiind de doua ori mai mare decat cel inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut. Microintreprinderile pot efectua prin telefon o gama larga de operatiuni care sa ii sustina in afaceri. Astfel, clientii beneficiaza de confort si fac economie de timp efectuand operatiuni bancare in timp real, fara a fi necesara deplasarea la banca“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.
BCR anunta ca valoarea medie a unei tranzactii efectuate prin telefon de catre clientii microintreprinderi este de 7.000 lei, cu diferente semnificative intre mediile de tranzactionare in lei fata de valuta, aceasta ajungand pana la 26.000 lei in cazul tranzactiilor interbancare in valuta.
Serviciul Alo 24 Banking BCR permite clientilor BCR efectuarea de operatiuni bancare si obtinerea de informatii personalizate despre conturile proprii prin telefon, beneficiind de suportul unui consilier Contact Center
Clientii micro pot efectua prin telefon multiple operatiuni bancare, beneficiind in acelasi timp de avantaje financiare: reduceri de comisioane si cursuri de schimb valutar preferentiale, in comparatie cu operatiunile efectuate la ghiseu:
– schimburi valutare la cotatii preferentiale pentru valutele EUR, USD, GBP, CHF, CAD, AUD;
– comision zero pentru plata facturilor catre furnizorii care au conventie incheiata cu banca
– informatii pentru instrumente de debit utilizate (CEC, cambie, bilet la ordin): data emiterii, data compensarii, data scadenta
– gestionarea rapida a transferurilor programate pentru o data viitoare, a Standing Order si a platilor de tip Direct Debit
– deschiderea/inchiderea conturilor de investitii/depozitelor la termen, achizitionarea / vanzarea certificatelor de depozit cu discount
Serviciul Alo 24 Banking BCR poate fi accesat de persoana fizica recunoscuta si acceptata de clientul detinator al serviciului ca utilizator autorizat, recunoscut in baza unui mandat. Clientul poate numi un singur utilizator autorizat, iar serviciul este non stop la dispozitia utilizatorilor, acestia putand efectua plati prin telefon, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR.
Pentru a utiliza serviciul Alo 24 Banking BCR, clientii pot apela gratuit numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).