Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cornel Dinu: Povestea bradului a fost degeaba. Millennium Bank nu mai crede in Mos Craciun
Share
Notification Show More
Latest News
Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie
Stiri de top
Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate
Stiri de top
Revolut lansează primele bancomate în Europa. De ce este Spania piață-pilot și ce funcționalități oferă noile ATM-uri
Informații financiare
Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum
Analize Stiri de top
Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Opinii si Interviuri > Cornel Dinu: Povestea bradului a fost degeaba. Millennium Bank nu mai crede in Mos Craciun
Opinii si Interviuri

Cornel Dinu: Povestea bradului a fost degeaba. Millennium Bank nu mai crede in Mos Craciun

Cornel Dinu
Last updated: 22/08/2013 14:02
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

Am perceput intotdeauna Millennium Bank ca o banca spectacol. Inca de la lansarea pe piata bancara locala, institutia de credit portugheza a tinut sa-si asume o imagine inedita, caracterizata in principal de o atitudine nonconformista. La cateva luni dupa ce a facut cunostinta cu Romania, Millennium Bank a apelat la un exercitiu de imagine absolut original, alegand sa ofere romanilor, in decembrie 2007, cu ocazia Sarbatorilor de Craciun, un brad de Cartea Recordurilor.

Practic, Millennium Bank isi continua campania de promovare pe piata romaneasca intr-un mod inedit si foarte eficient: oferea cadou bucurestenilor un Brad de Craciun gigant, de 76 de metri, opt etaje, un diametru de 26 de metri, 290 de tone, impodobit cu peste 2 milioane de beculete.

Momentul a fost gustat la intensitate maxima, la inaugurarea Bradului Millennium adunandu-se in Piata Unirii probabil aproape o suta de mii de romani. In ciuda busculadei create, a inghesuielii crunte si a organizarii dezastruoase, maretia Bradului Millennium si grandiosul foc de artificii au facut ca momentul oferit de Millennium Bank sa ramana in memoria multor romani.

„Bradul Millennium este mai mult decat un punct din strategia de introducere a brandului pe piata, este pur si simplu sinonim cu celebrare, bucurie, familie. Prin campania media dedicata, Millennium Bank invita toti romanii sa participe la momentul unic al aprinderii celor peste 2 milioane de beculete, moment ce va fi marcat de concerte, jocuri de artificii, inaugurarea intregului Parc Millennium din Piata Unirii si multe alte surprize”, spuneau atunci oficialii Millennium Bank.

Din pacate, la aproape sase ani distanta, banca portugheza alege sa renunte la operatiunile din tara noastra. Principalul motiv pare a fi faptul ca nu a reusit sa se impuna pe piata bancara, rezultatele financiare consemnate fiind sub asteptari.

Millennium BCP se va retrage din Romania prin vanzarea subsidiarei Millennium Bank, care detine sub 1% cota de piata, decizia facand parte dintre masurile de restructurare convenite cu reprezentantii Comisiei Europeane. Surse din subsidiara din Romania, citate de Mediafax, vorbesc de un termen de doi ani pentru vanzarea unitatii, insa exista si informatia ca portughezii si-au asumat o iesire mult mai rapida din piata locala, ceea ce poate sugera ca au identificat deja un cumparator.

In aceste conditii este de asteptat ca Millennium Bank sa ramana in amintirea romanilor drept banca spectacol, ce a adus la Bucuresti un brad gigantic, dar care, intre timp, nu mai crede in Mos Craciun.

You Might Also Like

Deloitte: Perspectivele macroeconomice obligă băncile din România să-și ajusteze strategia. Ce urmează? BNR pregătește un cadru de supraveghere privind riscurile climatice din România, primul de acest gen din UE

Christopher Dembik, Saxo Bank: Recesiunea în UK este doar o chestiune de timp, dar e puțin probabil ca aceasta să fie anunțată oficial în acest an

Alexandru Păunescu, CSALB: “Venim cu o altă abordare: propunem cultura negocierii între consumatori și bănci versus atitudinea contencioasă”

Robert Anghel, ING Bank: ”Am renunțat complet la operațiunile cu cash pentru că un client ING intră, în medie, o dată pe an în agenție și o dată la două zile în HomeBank”

Stați liniștiți! Nu mai vine nicio criză. Trăim deja în ea!

TAGGED: Millennium Bank, bradul Millennium
Cornel Dinu 22/08/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Raiffeisen Bank anunta un profit net de 60 de milioane euro in primul semestru din 2013
Next Article 13 banci din Marea Britanie sunt bune de plata pentru practici abuzive

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Deloitte: Perspectivele macroeconomice obligă băncile din România să-și ajusteze strategia. Ce urmează? BNR pregătește un cadru de supraveghere privind riscurile climatice din România, primul de acest gen din UE

3 ani ago

Christopher Dembik, Saxo Bank: Recesiunea în UK este doar o chestiune de timp, dar e puțin probabil ca aceasta să fie anunțată oficial în acest an

6 ani ago

Alexandru Păunescu, CSALB: “Venim cu o altă abordare: propunem cultura negocierii între consumatori și bănci versus atitudinea contencioasă”

6 ani ago

Robert Anghel, ING Bank: ”Am renunțat complet la operațiunile cu cash pentru că un client ING intră, în medie, o dată pe an în agenție și o dată la două zile în HomeBank”

6 ani ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?