Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: CSALB lansează o aplicație online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj
Share
Notification Show More
Latest News
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > CSALB lansează o aplicație online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj
Stiri de top

CSALB lansează o aplicație online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj

Gabriela Dinu
Last updated: 01/08/2018 9:11
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB), instituție care pune la dispoziția românilor infrastructura necesară soluționării amiabile a neȋnţelegerilor cu bănci şi IFN-uri, lansează o aplicație online prin care consumatorii pot transmite solicitările de conciliere sau arbitraj. Astfel, procedurile devin mai simple, iar durata procesului de conciliere va fi redusă semnificativ.

„Prin lansarea aplicației, CSALB vine ȋncă o dată în sprijinul consumatorilor, oferind cele mai rapide metode de comunicare, cu scopul de a diminua timpii de așteptare. Aplicația este ușor de folosit, atât de către utilizatorii experimentaţi cât şi de persoanele mai puţin obișnuite cu tehnologia și este benefică atât pentru comercianți cât și pentru conciliatori. Prin noua aplicație, un utilizator poate avea la îndemână, rapid, toate documentele asociate sesizării pe care a formulat-o și de care ar putea avea nevoie. Ne așteptăm ca această facilitate să ȋncurajeze consumatorii să apeleze la CSALB şi, ȋn acelaşi timp, să permită o viteză mai mare de procesare a cazurilor primite”, a declarat Alexandru Păunescu, membru al Colegiului de Coordonare CSALB.

Aplicația CSALB permite încărcarea directă a documentelor inclusiv de pe telefon, prin scanarea acestora. Astfel, consumatorii au posibilitatea să uploadeze documentele în aplicație, iar acestea vor putea fi văzute direct de bancă și conciliator (de cei cărora le sunt adresate), fără a mai fi necesară trimiterea separată a documentelor.

Cu noua aplicație, consumatorii salvează aproape o zi pentru întocmirea dosarului

Pentru a folosi această linie de comunicare directă, consumatorii de servicii financiare pot accesa aplicația de pe site-ul www.csalb.ro. Consumatorul va completa solicitarea de pe site (pe care o găsește în Formulare cereri / accesează cerere / creează solicitare). După completarea solicitării, consumatorul va primi un mail prin care îi este transmisă invitația de a accesa aplicația. Documentele introduse în formularul de înregistrare se încarcă în aplicație, iar timpul de procesare a acestora este de aproximativ o oră. Pe email, în procedura clasică, procesarea documentelor dura aproximativ o zi. Aplicația a fost configurată de compania Kapsch, conform principiilor Regulamentului General privind Protecția Datelor Personale (GDPR).

Avantajele aplicației: Ușurează procese, securizează documente (fiecare parte își vede doar propriile documente – cu excepția CSALB care are rol de administrator al întregii proceduri), scurtează timpul de rezolvare a cazului și centralizează istoricul de corespondență, fiind astfel foarte ușor de accesat.

Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar (CSALB) este o entitate juridică autonomă, neguvernamentală, apolitică, fără scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridică, înființată în baza Ordonanței Guvernului nr. 38/2015 privind soluționarea alternativă a litigiilor dintre consumatori și comercianți, ce transpune la nivel național Directiva 2013/11/UE privind soluționarea alternativă a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE.

You Might Also Like

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

TAGGED: banca, IFN, aplicatie, consumatori, Alexandru Paunescu, CSALB, Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în Domeniul Bancar
Gabriela Dinu 01/08/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Analiză Imobiliare.ro: Scumpirile locuinţelor încetinesc pe fondul scăderii cererii şi numărului de tranzacţii. Creșterea ROBOR a tăiat din elanul clienților
Next Article Analiză Saxo Bank: adevăratul război se duce pentru hegemonia dolarului
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

18 ore ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

21 de ore ago

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

2 zile ago

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?