Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Future of Business: Circa o treime din IMM-urile din România gestionează noul mediu digital, învățând de la alții
Share
Notification Show More
Latest News
Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România
Stiri de top
Un pas natural către maturizarea sistemului de pensii private: Parlamentul a adoptat proiectul de lege privind plata pensiilor din Pilonul 2. Bolnavii de cancer pot primi, la cerere, 100% din banii acumulaţi
Informații financiare
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > Future of Business: Circa o treime din IMM-urile din România gestionează noul mediu digital, învățând de la alții
BusinessInfo

Future of Business: Circa o treime din IMM-urile din România gestionează noul mediu digital, învățând de la alții

Gabriela Dinu
Last updated: 18/05/2017 9:50
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Circa o treime (30%) dintre întreprinderile mici și mijlocii (IMM) din România, care au încredere în economie, învață de la alte entități similare pentru a putea gestiona noul mediu digital, relevă studiul „Future of Business”, realizat de Facebook, la nivel internațional.

Potrivit cercetării, 76% dintre întreprinderile chestionate, care nu au încredere în economie, nu învață de la altele pentru a se educa în vederea dezvoltării unei economii digitale.

La nivel general, 30% dintre IMM-uri au afirmat că învățând unii de la alții reprezintă una dintre principalele căi prin care se obțin informațiile și se educă pentru a putea gestiona noul mediu digital, pe lângă cursurile offline (39%), blogurile sau forumurile online (41%), formarea online (42%) și căutările online (68%), căpătând astfel mai multă încredere în afaceri.

În ceea ce privește comerțul internațional, companiile din acest domeniu susțin că învață din mai multe surse și au un număr peste medie de interese educaționale legate de business. De asemenea, există de trei ori și jumătate mai multe șanse ca acestea să invoce interesul educațional pentru o mai bună informare cu privire la comerțul internațional.

Totodată, 30% din totalul întreprinderilor care au extins numărul locurilor de muncă în ultimele șase luni, respectiv 34% dintre cele care intenționează să facă acest lucru în următoarele șase luni, au învățat și de la alte companii. În schimb, în rândul întreprinderilor care au scăzut numărul locurilor de muncă în ultimele șase luni sau intenționează să facă acest lucru în următoarele șase luni, învățarea de la alte companii este mai puțin pronunțată (30%, respectiv 24%).

Lansat pentru prima dată în februarie 2016, raportul „Future of Business” (Viitorul afacerilor) face parte din angajamentul Facebook de a ajuta întreprinderile mici și mijlocii să profite de cunoștințele și instrumentele digitale pentru a încuraja creșterea. Sondajul cuprinde întrebări despre percepția activității economice curente și viitoare, provocările, caracteristicile și strategia întreprinderii. Aproape 200.000 de IMM-uri din peste 40 de țări au luat parte la sondaj, iar respondenții provin din rândul celor 70 de milioane de companii care au o pagină de Facebook activă.

Raportul „Future of Business”, un parteneriat între Facebook, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) și Banca Mondială, oferă o viziune oportună asupra mediului economic în care operează întreprinderile și arată care sunt acele companii care ajută la o luare a deciziilor informată la toate nivelurile și propune perspective care pot ajuta companiile să crească.

 

You Might Also Like

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

TAGGED: Future of Business, OCDE, întreprinderile mici și mijlocii, IMM, banca, business
Gabriela Dinu 18/05/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCR caută și premiază „Profesorii care ne dau încredere”. Ionut Stanimir, Director Comunicare BCR: Educația este una dintre prioritățile strategice ale BCR
Next Article Cum să folosești conturile de economii pentru copii așa încât să pui deoparte cât mai mulți bani
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

2 zile ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

2 zile ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

3 zile ago

FOTO. 21 de companii românești au ocazia să scaleze în Austria, Marea Britanie, SUA și, în premieră, în Japonia în proiectul MoonShotX, susținut de Raiffeisen Bank România și InnovX

7 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?