Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Future of Business: Circa o treime din IMM-urile din România gestionează noul mediu digital, învățând de la alții
Share
Notification Show More
Latest News
Cine sunt cei trei bancheri care vor asigura conducerea la Banca de Investiții și Dezvoltare până la finalizarea procesului de selecție pentru noile mandate de 4 ani. Raluca Nicolescu, Simina Bossennec și Răzvan Prundeanu vor coordona activitățile băncii în următoarele luni
Stiri de top
În primele nouă luni din 2025, ING România şi-a crescut veniturile şi portofoliul de credite, iar profitul s-a stabilizat 1,3 miliarde lei
Stiri de top
Banca Transilvania contribuie la dublarea capacității naționale de stocare a energiei prin finanțarea Nova Power & Gas
Stiri de top
BCR coordonează una dintre cele mai mari finanțări sindicalizate din agribusinessul românesc, în valoare de 485 milioane de euro, pentru Carmistin The Food Company. Ana-Maria Samuilă: ”România are nevoie de companii solide, capabile să transforme potențialul agricol într-un avantaj competitiv real”
Stiri de top
Cum a fost 2025 pentru Bursa de Valori București? Radu Hanga: Suntem a treia bursă din regiune. Capitalizarea companiilor listate a depășit nivelul simbolic de 500 de miliarde de lei
Opinii Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > Future of Business: Circa o treime din IMM-urile din România gestionează noul mediu digital, învățând de la alții
BusinessInfo

Future of Business: Circa o treime din IMM-urile din România gestionează noul mediu digital, învățând de la alții

Gabriela Dinu
Last updated: 18/05/2017 9:50
Gabriela Dinu 9 ani ago
Share
SHARE

Circa o treime (30%) dintre întreprinderile mici și mijlocii (IMM) din România, care au încredere în economie, învață de la alte entități similare pentru a putea gestiona noul mediu digital, relevă studiul „Future of Business”, realizat de Facebook, la nivel internațional.

Potrivit cercetării, 76% dintre întreprinderile chestionate, care nu au încredere în economie, nu învață de la altele pentru a se educa în vederea dezvoltării unei economii digitale.

La nivel general, 30% dintre IMM-uri au afirmat că învățând unii de la alții reprezintă una dintre principalele căi prin care se obțin informațiile și se educă pentru a putea gestiona noul mediu digital, pe lângă cursurile offline (39%), blogurile sau forumurile online (41%), formarea online (42%) și căutările online (68%), căpătând astfel mai multă încredere în afaceri.

În ceea ce privește comerțul internațional, companiile din acest domeniu susțin că învață din mai multe surse și au un număr peste medie de interese educaționale legate de business. De asemenea, există de trei ori și jumătate mai multe șanse ca acestea să invoce interesul educațional pentru o mai bună informare cu privire la comerțul internațional.

Totodată, 30% din totalul întreprinderilor care au extins numărul locurilor de muncă în ultimele șase luni, respectiv 34% dintre cele care intenționează să facă acest lucru în următoarele șase luni, au învățat și de la alte companii. În schimb, în rândul întreprinderilor care au scăzut numărul locurilor de muncă în ultimele șase luni sau intenționează să facă acest lucru în următoarele șase luni, învățarea de la alte companii este mai puțin pronunțată (30%, respectiv 24%).

Lansat pentru prima dată în februarie 2016, raportul „Future of Business” (Viitorul afacerilor) face parte din angajamentul Facebook de a ajuta întreprinderile mici și mijlocii să profite de cunoștințele și instrumentele digitale pentru a încuraja creșterea. Sondajul cuprinde întrebări despre percepția activității economice curente și viitoare, provocările, caracteristicile și strategia întreprinderii. Aproape 200.000 de IMM-uri din peste 40 de țări au luat parte la sondaj, iar respondenții provin din rândul celor 70 de milioane de companii care au o pagină de Facebook activă.

Raportul „Future of Business”, un parteneriat între Facebook, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) și Banca Mondială, oferă o viziune oportună asupra mediului economic în care operează întreprinderile și arată care sunt acele companii care ajută la o luare a deciziilor informată la toate nivelurile și propune perspective care pot ajuta companiile să crească.

 

You Might Also Like

În primele nouă luni din 2025, ING România şi-a crescut veniturile şi portofoliul de credite, iar profitul s-a stabilizat 1,3 miliarde lei

Raiffeisen Bank România emite o nouă serie de obligațiuni denominate în lei. Banca obține o finanțare de peste 637 milioane lei

ING: 7 din 10 clienți iau creditele de nevoi personale 100% digital, în Home’Bank. Roxana Cristea: Întregul proces se întâmplă în ritmul fiecărui client

Raiffeisen Bank și BID lansează un mecanism de garantare de peste 1 miliard lei pentru IMM-uri. Cum obțin antreprenorii finanțare mai rapidă și garanții de până la 80%

Revolut a explicat cum se „scurg” banii românilor printre degete. Și a dezvăluit tendințele financiare pentru 2026. Florina Moisei: „Ne dorim ca tot mai mulți utilizatori să folosească Revolut ca bancă principală”

TAGGED: IMM, banca, business, Future of Business, OCDE, întreprinderile mici și mijlocii
Gabriela Dinu 18/05/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCR caută și premiază „Profesorii care ne dau încredere”. Ionut Stanimir, Director Comunicare BCR: Educația este una dintre prioritățile strategice ale BCR
Next Article Cum să folosești conturile de economii pentru copii așa încât să pui deoparte cât mai mulți bani
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

În primele nouă luni din 2025, ING România şi-a crescut veniturile şi portofoliul de credite, iar profitul s-a stabilizat 1,3 miliarde lei

3 zile ago

Raiffeisen Bank România emite o nouă serie de obligațiuni denominate în lei. Banca obține o finanțare de peste 637 milioane lei

4 zile ago

ING: 7 din 10 clienți iau creditele de nevoi personale 100% digital, în Home’Bank. Roxana Cristea: Întregul proces se întâmplă în ritmul fiecărui client

4 zile ago

Raiffeisen Bank și BID lansează un mecanism de garantare de peste 1 miliard lei pentru IMM-uri. Cum obțin antreprenorii finanțare mai rapidă și garanții de până la 80%

o săptămână ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?