Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: JP Morgan, prima bancă din Metaverse
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Informații financiare > JP Morgan, prima bancă din Metaverse
Informații financiare

JP Morgan, prima bancă din Metaverse

Gabriela Dinu
Last updated: 16/02/2022 16:19
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
SHARE

Cea mai mare bancă din SUA, JPMorgan, a făcut un pas uriaș în Metaverse, deschizând un lounge virtual în populara lume bazată pe blockchain, Decentraland, după ce a etichetat sectorul drept o oportunitate de 1 trilion de dolari, potrivit unui raport din luna ianuarie.

Tigrul întâmpină vizitatorii în lounge

Decentraland, o lume virtuală alimentată de tehnologia blockchain, permite utilizatorilor să cumpere teren și să creeze active de la zero. De asemenea, le permite să creeze camere, clădiri, chiar și orașe întregi. În cartierul Metajuku al jocului, o versiune virtuală a cartierului comercial Harajuku din Tokyo, banca și-a deschis lounge-ul Onyx.

Vizitatorii sunt întâmpinați de un tigru și de un portret digital al lui Jamie Dimon, CEO-ul JPMorgan. Dacă jucătorii urcă la etaj, pot urmări prezentarea unui director cu privire la economia criptomonedelor.

„Nu vă sugerăm că metaversul, așa cum îl știm astăzi, va prelua toate interacțiunile umane, ci mai degrabă, pentru a vă arăta numeroasele oportunități interesante, fie că vorbim de cadouri pentru consumatori sau branduri deopotrivă. Fie că este vorba de jucători mari de tehnologie, cum ar fi Microsoft care intenționează să creeze spații de lucru realiste sau un concert Ariana Grande în Fortnite, oportunitățile oferite de lumea interactivă, digitală par nelimitate. Metaversul se va infiltra probabil în fiecare sector într-un fel anii următori, cu oportunitatea de piață estimată la peste 1 trilion de dolari în venituri anuale”.

Raportul subliniază că JP Morgan poate funcționa ca bancă în lumea virtuală la fel ca în lumea reală, deoarece lumile virtuale din metavers au propria lor populație, PIB și monede. Similar rolului său de bancă, ea poate facilita plățile transfrontaliere, schimburile valutare, crearea de active financiare și tranzacții.

„Când te gândești la economia metaversului – sau la metanomie – există oportunități în aproape fiecare zonă de piață.” a scris banca în prezentarea sa.

Banca a subliniat că toți consumatorii cheltuiesc deja 54 de miliarde de dolari pe bunuri virtuale în fiecare an. Este probabil ca acest lucru să continue să crească în viitor.

Raportul notează că prețul mediu al terenurilor virtuale s-a dublat de la 6.000 de dolari la 12.000 de dolari între iunie și decembrie anul trecut și prezice că cheltuielile publicitare în joc vor ajunge la 18,4 miliarde de dolari pe an până în 2027.

Adopția din ce în ce mai mare a Metaverse este, de asemenea, determinată de interesul mărcilor masive, notează JPMorgan, care citează mișcarea Adidas și Nike de a crea produse și vitrine bazate pe NFT , precum și deschiderea unui magazin Metaverse de către Samsung drept pași uriași înainte în adoptare.

You Might Also Like

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

Exim Banca Românească rupe tăcerea: „Nicio ilegalitate, nicio finanțare de la stat. Schimbarea sediul – management strategic”

Bulgaria adoptă euro în 2026. Care sunt avantajele și dezavantajele? Descoperă povestea vecinilor care începe cu prăbușirea economică din 1997 — anul în care leva s-a legat pentru totdeauna de moneda europeană

TAGGED: Jamie Dimon, metarverse, JO Morgan, banca virtuala, banci, NFT, banca, Onyx, economie, Metaverse, dolari, Samsung, Nike
Gabriela Dinu 16/02/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Daniel Dăianu: O invazie a Ucrainei de către Federaţia Rusă ar avea consecinţe grele, puţin spus severe. Probabil băncile centrale vor fi mai precaute cu paşii de ridicare a ratelor de politică monetară
Next Article Războiul bancomatelor! Topul băncilor după infrastructura de echipamente dedicate cardurilor și operațiunilor de tip self banking. 6 bănci dețin mai mult de 77% din totalul ATM-urilor disponibile în România. Banca Transilvania controlează aproape 30% din rețeaua de POS-uri

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

3 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

3 zile ago

„Taraba cu Parale” ajunge la Mamaia: Lecții interactive de educație financiară pentru turiști și localnici între 11 și 13 iulie

4 zile ago

Exim Banca Românească rupe tăcerea: „Nicio ilegalitate, nicio finanțare de la stat. Schimbarea sediul – management strategic”

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?