Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: JP Morgan, prima bancă din Metaverse
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Informații financiare > JP Morgan, prima bancă din Metaverse
Informații financiare

JP Morgan, prima bancă din Metaverse

Gabriela Dinu
Last updated: 16/02/2022 16:19
Gabriela Dinu 3 ani ago
Share
SHARE

Cea mai mare bancă din SUA, JPMorgan, a făcut un pas uriaș în Metaverse, deschizând un lounge virtual în populara lume bazată pe blockchain, Decentraland, după ce a etichetat sectorul drept o oportunitate de 1 trilion de dolari, potrivit unui raport din luna ianuarie.

Tigrul întâmpină vizitatorii în lounge

Decentraland, o lume virtuală alimentată de tehnologia blockchain, permite utilizatorilor să cumpere teren și să creeze active de la zero. De asemenea, le permite să creeze camere, clădiri, chiar și orașe întregi. În cartierul Metajuku al jocului, o versiune virtuală a cartierului comercial Harajuku din Tokyo, banca și-a deschis lounge-ul Onyx.

Vizitatorii sunt întâmpinați de un tigru și de un portret digital al lui Jamie Dimon, CEO-ul JPMorgan. Dacă jucătorii urcă la etaj, pot urmări prezentarea unui director cu privire la economia criptomonedelor.

„Nu vă sugerăm că metaversul, așa cum îl știm astăzi, va prelua toate interacțiunile umane, ci mai degrabă, pentru a vă arăta numeroasele oportunități interesante, fie că vorbim de cadouri pentru consumatori sau branduri deopotrivă. Fie că este vorba de jucători mari de tehnologie, cum ar fi Microsoft care intenționează să creeze spații de lucru realiste sau un concert Ariana Grande în Fortnite, oportunitățile oferite de lumea interactivă, digitală par nelimitate. Metaversul se va infiltra probabil în fiecare sector într-un fel anii următori, cu oportunitatea de piață estimată la peste 1 trilion de dolari în venituri anuale”.

Raportul subliniază că JP Morgan poate funcționa ca bancă în lumea virtuală la fel ca în lumea reală, deoarece lumile virtuale din metavers au propria lor populație, PIB și monede. Similar rolului său de bancă, ea poate facilita plățile transfrontaliere, schimburile valutare, crearea de active financiare și tranzacții.

„Când te gândești la economia metaversului – sau la metanomie – există oportunități în aproape fiecare zonă de piață.” a scris banca în prezentarea sa.

Banca a subliniat că toți consumatorii cheltuiesc deja 54 de miliarde de dolari pe bunuri virtuale în fiecare an. Este probabil ca acest lucru să continue să crească în viitor.

Raportul notează că prețul mediu al terenurilor virtuale s-a dublat de la 6.000 de dolari la 12.000 de dolari între iunie și decembrie anul trecut și prezice că cheltuielile publicitare în joc vor ajunge la 18,4 miliarde de dolari pe an până în 2027.

Adopția din ce în ce mai mare a Metaverse este, de asemenea, determinată de interesul mărcilor masive, notează JPMorgan, care citează mișcarea Adidas și Nike de a crea produse și vitrine bazate pe NFT , precum și deschiderea unui magazin Metaverse de către Samsung drept pași uriași înainte în adoptare.

You Might Also Like

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

UniCredit Bank România a raportat în T1 2025 un profit net de 91 mil. euro, cu venituri în creștere cu 39% și o activitate comercială accelerată

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

Cum se pregătește UniCredit pentru a deveni banca pentru viitorul Europei? Italienii încheie un parteneriat cu Google Cloud pentru accelerarea transformării digitale pe cele 13 piețe principale, inclusiv România

TAGGED: metarverse, JO Morgan, banca virtuala, banci, NFT, banca, Onyx, economie, Metaverse, dolari, Samsung, Nike, Jamie Dimon
Gabriela Dinu 16/02/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Daniel Dăianu: O invazie a Ucrainei de către Federaţia Rusă ar avea consecinţe grele, puţin spus severe. Probabil băncile centrale vor fi mai precaute cu paşii de ridicare a ratelor de politică monetară
Next Article Războiul bancomatelor! Topul băncilor după infrastructura de echipamente dedicate cardurilor și operațiunilor de tip self banking. 6 bănci dețin mai mult de 77% din totalul ATM-urilor disponibile în România. Banca Transilvania controlează aproape 30% din rețeaua de POS-uri

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

4 zile ago

UniCredit Bank România a raportat în T1 2025 un profit net de 91 mil. euro, cu venituri în creștere cu 39% și o activitate comercială accelerată

6 zile ago

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?