Libra Internet Bank a obţinut în 2015 un profit net de aproape 24 milioane lei şi o creştere a activelor nete de 45%, reprezentând cele mai bune rezultate din istoria de 20 de ani a bǎncii, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro
„Ne caracterizeazǎ pasiunea şi atenţia deosebitǎ pentru satisfacţia clienţilor noştri şi cred cǎ aceste lucruri explicǎ în mare mǎsurǎ rezultatele deosebite pe care le-am obţinut. În continuare, ne vom concentra pe atragerea de clienţi noi din zona profesiilor liberale şi a companiilor, dar şi pe lansarea unor produse noi şi spectaculoase pe zona digital”, a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.
La finalul anului 2015, volumul total al activelor nete deţinute de bancǎ s-a ridicat la 2,4 miliarde lei, triplându-se, astfel, în ultimii 3 ani.
Pe o linie ascendentǎ s-au situat şi depozitele, ajungând la un total de 2,2 miliarde lei, în creştere cu 49% comparativ cu 2014.
În acelaşi timp, soldul creditelor s-a ridicat la peste 1,3 miliarde lei, în condiţiile în care rata creditelor neperformante a fost de 7,8%, sub media pieţei.
Libra Internet Bank are în prezent o reţea de 44 de sucursale care deservesc preponderent clienţi din segmentele profesii liberale, IMM, corporate şi agribusiness. De asemenea, Libra Internet Bank a fost prima bancǎ din România care a lansat în urmǎ cu un an şi jumǎtate serviciul de digital banking, prin care clienţii persoane fizice îşi pot deschide cont 100% online, fǎrǎ hârtii şi fǎrǎ drumuri la bancǎ.