Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale
Share
Notification Show More
Latest News
FOTO. BNR scrie istorie și lansează prima monedă colorată din România
Stiri de top
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale
Stiri pe scurt

Mastercard și Microsoft își unesc forțele pentru inovare în domeniul identității digitale

Gabriela Dinu
Last updated: 10/12/2018 13:50
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Mastercard și Microsoft anunță o colaborare strategică menită să îmbunătățească modul în care oamenii își folosesc și își administrează identitatea digitală.

În prezent, verificarea identității online este în continuare condiționată de prezentarea unei dovezi fizice sau digitale, gestionată de o entitate centrală, fie că este vorba despre numărul pașaportului, adresă, numărul permisului de conducere sau despre alte informații pentru autentificare ale utilizatorului. Această condiționare reprezintă o povară imensă pentru consumatori, care trebuie să rețină sute de parole pentru diferite identități și care sunt supuși unor procese complexe prin intermediul cărora trebuie să-și dovedească identitatea și să-și administreze datele. Lucrând împreună, Mastercard și Microsoft și-au propus să le ofere oamenilor o metodă sigură și imediată prin care aceștia să își poată dovedi identitatea digitală, oricând și în orice situație doresc.

Răspunsul la aceste provocări constă într-un serviciu dezvoltat de Mastercard și de Microsoft, care le va permite consumatorilor să introducă, să controleze și să distribuie datele de identitate așa cum își doresc: prin intermediul dispozitivelor pe care le folosesc în fiecare zi.

„Peisajul identității digitale de azi este neuniform, iar ceea ce funcționează într-o anumită țară nu funcționează și în alta. Avem oportunitatea de a dezvolta un sistem care să-i pună pe oameni pe primul loc, oferindu-le control asupra propriilor date de identificare și a locurilor în care acestea sunt folosite. Colaborarea cu Microsoft ne aduce cu un pas mai aproape de a face să devină realitate un serviciu de administrare a identității digitale care să fie interoperabil la nivel global”, a declarat Ajay Bhalla, President, Cyber and Intelligence solutions, Mastercard.

Accesul la o identitate digitală universal recognoscibilă poate oferi experiențe noi și îmbunătățite pentru utilizatori în cadrul interacțiunilor cu diferite business-uri, furnizori de servicii sau cu propria comunitate online, în mai multe domenii, printre care:
•    Servicii financiare: îmbunătățește și grăbește procesul de identificare a persoanei care solicită un nou cont bancar sau un împrumut.
•    Comerț: permite o experiență personalizată și mai eficientă a cumpărăturilor online și în magazine, indiferent de modalitatea de plată, de dispozitivul de plată sau de furnizorul de servicii.
•    Servicii guvernamentale: simplifică interacțiunile cu agențiile și cu serviciile guvernamentale, printre care depunerea taxelor, solicitarea pașapoartelor sau asigurarea contribuțiilor sociale.
•    Servicii digitale: optimizează și asigură o utilizare simplificată a serviciilor de e-mail, a rețelelor sociale, a serviciilor de streaming de filme/muzică și a platformelor de ridesharing.

„Identitatea digitală reprezintă piatra de temelie a modului în care oamenii trăiesc, muncesc și se joacă în fiecare zi. Credem că oamenii ar trebui să aibă control asupra identității și a datelor digitale și suntem încântați de această primă colaborare cu Mastercard prin intermediul căreia vom da viață unor inovații care să asigure descentralizarea identității digitale”, a declarat Joy Chik, corporate vice president, Identity, Microsoft.

Această inițiativă legată de identitatea digitală ar putea ajuta și la rezolvarea altor provocări comune:
•    Înregistrarea identității: mai mult de un miliard de oameni, majoritatea femei, copii și refugiați, nu sunt recunoscuți în mod oficial; o identitate digitală le poate îmbunătăți accesul la servicii de sănătate, financiare și sociale.
•    Verificarea identității: o singură identitate digitală reutilizabilă poate ajuta oamenii să interacționeze cu comercianți, cu bănci, cu agenții guvernamentale și cu nenumărați furnizori de servicii digitale, într-un mod mai simplu, mai sigur și cu un cost mai mic.
•    Prevenirea fraudei: o singură identitate digitală poate ajuta la reducerea fraudei și a furtului de identitate în diferite forme.

Inițiativa va reprezenta fundația pentru noi servicii Mastercard realizate cu sprijinul Microsoft Azure și va consolida colaborarea cu liderii din comunitățile bancare, ai operatorilor de rețele mobile și ai comunităților guvernamentale. Mastercard și Microsoft își unesc acele forțe care au transformat ambele companii în lideri globali: experiența Microsoft în tehnologia identității și experiența Mastercard în organizarea în siguranță a interacțiunilor digitale într-un ecosistem multiplu complex.

You Might Also Like

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

De ce sunt sfătuiți europenii să păstreze 100 de euro în numerar acasă?

Podcast CSALB. Ne pot ajuta roboții în relația cu banca? Cât de mult va schimba Inteligența Artificială bankingul românesc?

TAGGED: card, MasterCard, Microsoft, digital, Joy Chik
Gabriela Dinu 10/12/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Mugur Isărescu: BNR îşi va îndeplini în acest an cele două mandate – stabilitatea preţurilor şi stabilitatea financiară
Next Article Sondaj GfK: 44% dintre români plănuiesc să contracteze un credit în următoarele şase luni
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

4 zile ago

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

2 săptămâni ago

ING, prima bancă din România care lansează plățile instant cu mobilul la POS pentru mari retaileri, prin RoPay. Cum funcționează pentru clienții Auchan și ce câștigă comericianții

4 săptămâni ago

De ce sunt sfătuiți europenii să păstreze 100 de euro în numerar acasă?

o lună ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?