Mastercard și DPD, unul dintre cei mai importanți furnizori europeni de servicii de coletărie standard și expres, lansează un parteneriat menit să încurajeze plățile cu cardul direct la livrare pentru bunurile achiziționate online, și, totodată, să sporească incluziunea financiară.
Soluția, lansată inițial în 2016, își propune să devină o alternativă de plată rapidă și sigură, atât pentru consumator, cât și pentru curier, care este nevoit să poarte sume mari de bani în timpul orelor de lucru pentru a elimina, astfel, un factor de risc.
„Ni se întâmplă fiecăruia ca, în momentul în care curierul ajunge la adresă, să nu avem numerar la noi pentru a achita coletul. Iar, de cele mai multe ori, drumul până la cel mai apropiat bancomat reprezintă un timp pierdut atât pentru noi, cât și pentru curier, care e nevoit să aștepte. În acest sens, opțiunea plății cu cardul direct la livrare este mai mult decât binevenită, mai ales datorită securității și ușurinței cu care plata poate fi efectuată astfel.”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România.
„Plata cu cardul direct la livrare este un beneficiu semnificativ atât pentru curierii noștri, cât și pentru destinatari. Un curier DPD face zilnic, în medie, 60 de livrări, si poate avea asupra lui o sumă considerabilă, supunându-se unor riscuri pe care ne-am dori să le îndepărtăm. De asemenea, înțelegem că destinatarii noștri au nevoie de flexibilitate și de soluții la îndemână, care să nu presupună griji suplimentare și deplasări în afara locației, pentru a putea achita livarea. Parteneriatul cu Mastercard ne ajută să facilităm eforturile tuturor părților implicate, iar livrarea se efectuează rapid, sigur, fără bătăi de cap.”, declară Karla Codrea, CEO DPD Romania.
Serviciul mPOS este deja pus la dispoziție de DPD și poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât și pentru plata transportului coletului. În plus, opțiunea de plată cu cardul prin acest serviciu rezolvă o serie de neajunsuri întâmpinante frecvent de curieri și clienți deopotrivă, precum cele asociate manipulării și gestionării numerarului la livrare.
Serviciul se adresează atât companiilor, cât și consumatorilor, iar în prezent sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS deținute de curierii DPD.