Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Studiu PwC Romania: cum arata viitorii lideri ai afacerilor de familie
Share
Notification Show More
Latest News
De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”
Stiri de top
UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”
Stiri de top
Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”
Stiri de top
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > Studiu PwC Romania: cum arata viitorii lideri ai afacerilor de familie
BusinessInfo

Studiu PwC Romania: cum arata viitorii lideri ai afacerilor de familie

bankingnews.ro
Last updated: 25/05/2016 12:16
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Un studiu realizat de PwC, efectuat in randul a 268 de viitori lideri ai afacerilor de familie din 31 de tari din intreaga lume, releva un lucru pozitiv: generatia viitoare de lideri ai afacerilor de familie este bine pregatita, increzatoare ambitioasa. Generatia viitoare isi doreste sa lase o amprenta asupra companiilor lor, nu sa fie implicati doar „cu numele”.

* 88% dintre acestia vor sa faca ceva deosebit pentru companiile lor, sa le lanseze pe plan international, sa le diversifice si sa le modernizeze, arata studiu realizat de PwC Romania.

* 41% dintre respondenti cred ca afacerea lor are o strategie potrivita pentru lumea digitala

* 70% dintre acestia au lucrat in afara companiei de familie pentru a acumula experienta

* 69% dintre respondenti au declarat ca sunt dispusi sa aduca manageri din afara familiei pentru a ajuta la modernizarea si profesionalizarea companiei.

* 60% dintre acestia vor sa extinda companiile lor pe noi piete geografice.

Sondajul „Great expectations: The next generation of family business leaders survey” arata ca viitoarea generatie se confrunta cu mai multe provocari, atat din interiorul cat si din afara companiei, precum si in mediul de business.

Chiar daca, in timp, afacerile de familie se pot reinventa, si unele chiar o fac, nu toate reusesc sa se adapteze rapid si pot aparea tensiuni intre respectarea proceselor (si produselor) din trecut si valorificarea oportunitatilor pe care viitoarea generatie de lideri le anticipeaza. De exemplu, 59% dintre respondenti ar dori sa-si diversifice portofoliul de produse, dar 68% cred ca e putin probabil ca firma lor de familie sa faca aceasta schimbare, chiar si in urmatorul deceniu.

Revolutie sau evolutie?

„Mediul digital este clar o zona in care exista un obstacol generational. Multi dintre reprezentantii urmatoarei generatii de lideri de afaceri de familie trebuie sa se straduiasca sa-si convinga parintii ca firma lor trebuie sa faca mai mult in zona de digitalizare. Doar 41% dintre respondenti cred ca afacerea lor are o strategie potrivita pentru lumea digitala, iar 29% cred ca afacerile de familie sunt mai incete decat alte tipuri de organizatii in a tine pasul cu noua tehnologie”, declara Mihai Anita, Partener, Liderul Echipei de servicii integrate pentru companiile antreprenoriale si afacerile de familie, PwC Romania.

Citeste studiul AICI

You Might Also Like

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

Cum a performat BRD la început de an? Maria Rousseva: „Producția de credite acordate persoanelor fizice a atins 3,3 miliarde lei, mai mare cu 41% față de T1 2024”. Profitul băncii crește cu 7%

În 2024, profitul Libra Internet Bank a scăzut cu aproape 15%, ca efect al taxei pe cifra de afaceri. Cum arată 2025? Cristina Mahika-Voiconi: Privim cu încredere către viitor, continuând să inovăm și să creștem alături de clienții noștri

BT Broker de Asigurare are un nou director general și își diversifică modelul de business. Valentin Coroiu: „Avem planuri mari”

TAGGED: afaceri de familie, business, tineri, PwC Romania
bankingnews.ro 25/05/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article OTP Bank a majorat avansul pentru creditele ipotecare, de la 15% la minimum 20%
Next Article Banca Transilvania se implică pentru ca România să intre în Cartea Recordurilor si sprijină cel mai mare curs de resuscitare din lume

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

o lună ago

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

2 luni ago

Cum a performat BRD la început de an? Maria Rousseva: „Producția de credite acordate persoanelor fizice a atins 3,3 miliarde lei, mai mare cu 41% față de T1 2024”. Profitul băncii crește cu 7%

2 luni ago

În 2024, profitul Libra Internet Bank a scăzut cu aproape 15%, ca efect al taxei pe cifra de afaceri. Cum arată 2025? Cristina Mahika-Voiconi: Privim cu încredere către viitor, continuând să inovăm și să creștem alături de clienții noștri

2 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?