Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: În zece ani, SelfPay oferă 120 de servicii prin cele 4300 de stații de plată, iar tranzacţiile procesate lunar au depășit pragul de 1.000.000
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > În zece ani, SelfPay oferă 120 de servicii prin cele 4300 de stații de plată, iar tranzacţiile procesate lunar au depășit pragul de 1.000.000
Stiri de top

În zece ani, SelfPay oferă 120 de servicii prin cele 4300 de stații de plată, iar tranzacţiile procesate lunar au depășit pragul de 1.000.000

Gabriela Dinu
Last updated: 08/10/2019 13:02
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Zebrapay, compania care deţine şi operează brandul SelfPay, împlineşte în luna aceasta 10 ani de la momentul lansării operaţiunilor pe piaţa locală.

De-a lungul celor 10 ani, compania şi-a dezvoltat portofoliul de servicii de plăţi, şi-a extins rețeaua de terminale, iar pentru o diferențiere mai clară față de competiție, a trecut printr-un amplu proces de rebranding în 2018.

Astfel, brandul ZebraPay a devenit SelfPay, iar terminalele de plată s-au transformat și au devenit «Stații de Plată SelfPay» care adună într-un singur loc plățile de facturi și achiziționarea de servicii noi.

În 10 ani, portofoliul de servicii disponibile la Staţiile de Plată SelfPay a ajuns la 120, reţeaua de Staţii de Plată a atins 4.300 de unitaţi, iar numărul de tranzacţii procesate lunar de SelfPay depășește pragul de 1.000.000.

Pe parcursul celor 10 ani de activitate, SelfPay a dezvoltat piaţa de self-service şi a contribuit la transformarea în mod pozitiv a unor domenii cheie precum retailul, sectorul bancar, utilităţile publice şi a modului de plată a taxelor. Astfel, printr-un sistem de plată accesibil, sigur și ușor de folosit, SelfPay oferă retailerilor posibilitatea de a atrage noi clienți în magazine si de a fideliza clienţii actuali, a creat soluţii integrate self-service pentru bănci şi instituţii financiare nebancare şi a schimbat modul în care cetăţenii îşi pot plăti utilităţile şi taxele.

“Piaţa şi societatea au evoluat foarte mult în ultimii 10 ani! Acum avem piețe mature, cu jucători importanți și strategii bine definite în toate sectoarele de activitate. Majoritatea businessurilor ţin pasul cu modernizarea în ceea ce priveşte procesarea plăţilor în era digitală, iar multe procese vizează transforamrea casierilor în consultanţi pentru clienţi, pentru a-i deservi cȃt mai bine. Astfel, noi venim în întâmpinarea retailerilor, furnizorilor de utilităţi, instituţiilor financiare, autorităților locale și naţionale, şi nu numai cu soluții menite să contribuie la digitalizarea, eficientizarea și creşterea calității serviciilor oferite clienţilor și ne bucură faptul că tot mai multi jucători din aceste sectoare sunt deschisi către digitalizare”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

De 10 ani, SelfPay se alătură celor mai dinamice sectoare de activitate din Romania şi contribuie la siguranţa plăţilor prin soluţii care fac viața mai ușoară celor care au de plătit diferite servicii de care beneficiază, indiferent că este vorba de utilităţi, televiziune, internet, telefonie, taxe şi impozite sau alte categorii.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: self service, Adrian Badea, SelfPay, telefonie, Stații de Plată SelfPay, banci, taxe, IFN
Gabriela Dinu 08/10/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article 10.000 de afaceri mici cresc împreună cu BT Mic
Next Article „O familie, O Casă” se modifică din nou. Ca să dovedească caracterul social, parlamentarii introduc noțiunea de clienți vulnerabili, care vor beneficia de garanții 100% și de dobânzi mai mici cu două puncte procentuale

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?