Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UniCredit Bank continuă demersurile de digitalizare începute pe segmentul de persoane fizice și pentru segmentul de clienţi IMM
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > UniCredit Bank continuă demersurile de digitalizare începute pe segmentul de persoane fizice și pentru segmentul de clienţi IMM
Stiri de top

UniCredit Bank continuă demersurile de digitalizare începute pe segmentul de persoane fizice și pentru segmentul de clienţi IMM

bankingnews.ro
Last updated: 28/10/2016 8:27
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Consecventă strategiei asumate pentru digitalizarea activităţii sale, în contextul căreia în ultima perioadă a lansat mai multe produse inovatoare pentru clienţii persoane fizice, UniCredit Bank extinde aceste demersuri de digitalizare şi către segmentul de întreprinderi mici şi mijlocii (IMM). Astfel, pentru clienţii IMM, banca a dezvoltat şi oferă noi produse şi servicii cu un grad ridicat de digitalizare: Mobile POS şi Mobile B@nking.

“Digitalizarea activităţii UniCredit Bank este un proces ambiţios, pe care l-am demarat deja pentru clienţii persoane fizice – îmbunătăţind substanţial website-ul băncii, www.unicredit.ro, şi aplicaţiile de Online şi Mobile Banking. Extindem acest proiect, prin care ne dorim să devenim un jucător de top în zona retail-ului bancar digital, prin lansarea de noi servicii şi produse adresate, de această dată, clienţilor IMM. Mobile POS şi noua aplicaţie de Mobile B@nking sunt produse cu grad ridicat de noutate pe piaţă, menite să ofere clienţilor din acest segment o experiență mai plăcută și o interacţiune mai ușoară cu banca”, a declarat Septimiu Postelnicu, Şeful Diviziei de Retail în cadrul UniCredit Bank.

Astfel, UniCredit Bank vine în întâmpinarea antreprenorilor și lansează Mobile POS (mPOS), un produs prin care clienții pot beneficia de simplificarea procesului de plată cu cardul, în condiții de securitate deplină. Aceasta este o metodă accesibilă companiilor care au nevoie de mobilitate și rapiditate în procesele de tranzacționare, precum cele care acţionează în domeniul de curierat, de catering, comerţ stradal, centre expoziţionale, restaurante etc. Mobile POS este un dispozitiv cu o dimensiunea redusă, care facilitează plata cu cardul prin intermediul dispozitivelor mobile, precum telefoane inteligente și tablete. Spre deosebire de un POS standard, Mobile POS pune la dispoziția utilizatorului o aplicație intuitivă care permite efectuarea de tranzacții direct de pe telefon sau tabletă. Mobile POS se conectează la dispozitivele mobile (telefoane inteligente şi tablete) utilizând protocolul Bluetooth. Mobile POS este utilizat doar pentru citirea cardurilor și introducerea PIN ului. Acesta acceptă tranzacţii contacless, cu chip și bandă magnetică. Chitanța rezultată în urma tranzacțiilor poate fi trimisă prin SMS sau email utilizatorului.

Totodată, oferta pentru IMM a fost adaptată pentru a include, în condiţii avantajoase pentru clienţi, serviciul de Mobile B@nking, prin care clienţii îşi pot transforma telefonul mobil în echivalentul propriei sucursale bancare, accesibilă de oriunde. Mai mult, aceștia pot opta pentru autentificarea în aplicație prin citirea amprentei digitale. Cu aplicația Mobile B@nking de la UniCredit, antreprenorii pot realiza o multitudine de operaţiuni, de la vizualizarea istoricului de tranzacții și solduri, până la efectuarea de plăți în lei, schimburi valutare şi plăți facturi. Acestora li se adaugă funcții precum posibilitatea de a primi indicații despre cea mai apropiată sucursală sau ATM UniCredit Bank sau opțiunea de a consulta cursurile de schimb ale băncii. De asemenea, o funcţie utilă este transferul rapid între clienţii UniCredit. Beneficiarul (emitentul facturii) poate trimite plătitorului din Mobile B@nking un cod de bare conţinând suma, contul şi detaliile de plată. Plătitorul importă acest cod de bare în aplicaţia Mobile B@nking şi semnează plata, fără să mai fie nevoie să introducă nici un alt detaliu de plată.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Mobile POS, mobile banking, telefon tableta, IMM, banca, SMS, PIN, cardul, Mobile B@nking, Unicredit Bank, mPOS, Septimiu Postelnicu
bankingnews.ro 27/10/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Ce au câștigat clienții băncilor care au apelat la soluționarea alternativă a litigiilor și care sunt cele mai frecvente solicitări primite de CSALB
Next Article Curtea Constitutionala a respins contestatia bancilor ce face referire la stingerea totala a datoriilor

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

4 ore ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

4 ore ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

9 ore ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

9 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?