Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UNIQA Asigurari a lansat asistentul digital ANA ce ghidează clienții în timp real și soluționează daunele ușoare în 30 de minute
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > UNIQA Asigurari a lansat asistentul digital ANA ce ghidează clienții în timp real și soluționează daunele ușoare în 30 de minute
Stiri pe scurt

UNIQA Asigurari a lansat asistentul digital ANA ce ghidează clienții în timp real și soluționează daunele ușoare în 30 de minute

Gabriela Dinu
Last updated: 24/07/2019 13:51
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

UNIQA Asigurari face un pas important in reducerea timpului de solutionare a daunelor si lanseaza in premiera in Romania un asistent digital care simplifica si optimizeaza procesul de notificare a daunelor.

Asistentul digital ANA ofera cea mai rapida si simpla solutie de notificare a daunelor si despagubire pentru daunele usoare, care nu depasesc 500 de euro si este disponibil pentru clientii care au incheiata o asigurare CASCO la UNIQA. Asistentul ANA face parte dintr-un amplu proiect de digitalizare, care a presupus si implementarea unei platforme integrate de management al daunelor, prin care specialistii de daune sa poata administra dosarele de dauna rapid si eficient.

„UNIQA este primul asigurator care introduce acest concept digital pe piata asigurarilor din Romania, remodeland complet experienta clientului. Asistentul digital ANA este o initiativa locala care face parte din strategia UNIQA Asigurari de a oferi solutii integrate, de tip “end to end”, care genereaza valoare adaugata si servicii la cele mai inalte standarde de calitate pentru clientii sai. Am ales Romania pentru a lansa acest serviciu si datorita faptului ca suntem printre tarile cu cea mai buna viteza a internetului, dar si cu o rata foarte buna de utilizare a smartphone-urilor”, a precizat Iuliana Rusei, Membru al Directoratului – CITO UNIQA Asigurari.

Daca, in mod traditional, pentru avizarea unei avarii, clientul transmitea o notificare prin call- center sau prin intermediul unui formular online, urmand procesul de constatare dauna si plata facturilor transmise dupa reparatia autovehicului, proces complex, cu un timp de solutionare a dosarului de minimum o saptamana si un impact semnificativ pentru client, acum, asistentul digital ANA va ajuta clientii care detin polite CASCO sa afle in 30 de minute care este propunerea de despagubire pentru dauna masinii. Mai exact, atunci cand vrea sa semnaleze o avarie, clientul transmite o notificare prin intermediul asistentului digital, care poate fi accesat in https://daunerapide.uniqa.ro, sau prin intermediul call-centerului care directioneaza clientul catre ANA.

Avizarea daunelor usoare se face exclusiv online, dupa ce clientul urmeaza cativa pasi privind identificarea si descrierea daunei. Clientul este primeste pe loc oferta de despagubire, urmand sa isi aleaga singur unitatea de service auto si calitatea reparatiei.

Cei care au daune cu valoare mai mare de 500 de euro, pot utiliza, de asemenea, ANA pentru notificarea daunelor. In functie de complexitatea daunei, acestia vor fi ghidati in urmatorii pasi ai procesului de constatare si emitere a propunerii pentru despagubire a daunei de catre o echipa dedicata.

„Dorim sa schimbam radical modul in care oferim serviciile de daune clientilor nostri. Aducem impreuna oamenii si tehnologia, astfel incat notificarea daunelor devine un proces extrem de facil, iar ofertarea sumei aferente despagubirii are loc foarte rapid. ANA este un sistem construit cu ajutorul ultimelor tehnologii in domeniu, avand la baza principii de “machine learning”, ce permit calibrarea algoritmilor si proceselor in mod continuu si adaptarea la realitatile interactiunii cu clientii. Alaturi de valoarea adaugata experientei clientilor nostri, implementarea asistentului digital ANA si trecerea la o noua platforma integrata de management al daunelor vor crea un mediu de lucru modern si inovator pentru echipa de daune UNIQA, in cadrul unui Centru de procesare daune care ne dorim sa reprezinte un reper in piata”, a declarat Paul Zarzara, Directorul Directiei Daune din cadrul UNIQA Asigurari.

In prima etapa de dezvoltare, ANA asista notificarea si despagubirea daunelor aferente politelor de asigurare CASCO, proces deja disponibil pentru clientii UNIQA. In cursul acestui an, ANA va prelua notificarea si despagubirea daunelor pentru politele de asigurare a locuintelor, UNIQA Asigurari avand in plan dezvoltarea solutiei digitale si pentru alte produse din portofoliul companiei.

„Dezvoltam permanent solutii care ne ajuta sa imbunatatim experienta clientilor si sa aducem valoare in viata acestora. Utilizam tehnologia pentru a creste eficienta proceselor noastre operationale si accesibilitatea la produsele si serviciile oferite de UNIQA. si sunt principiile de baza din spatele solutiilor digitale pe care vom continua sa le implementam pentru a tine pasul cu asteptarile clientilor nostri”, a declarat Franz Weiler, CEO UNIQA Asigurari.

You Might Also Like

BT Broker de Asigurare are un nou director general și își diversifică modelul de business. Valentin Coroiu: „Avem planuri mari”

Ghişeul.ro: Românii au cumpărat titluri de stat Tezaur în valoare de 45,5 milioane de lei, în 24 de ore

Casetele de valori sunt pe cale de dispariție. Doar 7 bănci din România mai oferă acest produs clienților interesați de protejarea bunurilor. Ce costuri presupune închirierea unui seif la bancă și de ce tot mai multe instituții de credit au renunțat la acest tip de serviciu

Apel video cu banca ta? BCR oferă acest serviciu și deja numără aproape 100.000 de întâlniri digitale, în ultimele șase luni. Dana Dima: Întâlnirea video face totul mai eficient și mai accesibil, fără timp pierdut pe drumuri

Raiffeisen Bank lansează TRAVEL AROUND THE WORLD, asigurare de tip abonament anual. Ce beneficii ai prin asigurarea rapidă, direct din telefon

TAGGED: CASCO, asigurare, Uniqa Asigurari, daune, digital, Ana, Iuliana Rusei, Paul Zarzara
Gabriela Dinu 24/07/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Boris Johnson va ține primul discurs în calitate de prim-ministru miercuri, de la ora 16.00, la Palatul Buckingham
Next Article Klaus Iohannis a promulgat Legea privind contul individual de economii care prevede ca minorii să primească o primă de stat anuală de 600 de lei

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BT Broker de Asigurare are un nou director general și își diversifică modelul de business. Valentin Coroiu: „Avem planuri mari”

4 săptămâni ago

Ghişeul.ro: Românii au cumpărat titluri de stat Tezaur în valoare de 45,5 milioane de lei, în 24 de ore

2 luni ago

Casetele de valori sunt pe cale de dispariție. Doar 7 bănci din România mai oferă acest produs clienților interesați de protejarea bunurilor. Ce costuri presupune închirierea unui seif la bancă și de ce tot mai multe instituții de credit au renunțat la acest tip de serviciu

4 luni ago

Apel video cu banca ta? BCR oferă acest serviciu și deja numără aproape 100.000 de întâlniri digitale, în ultimele șase luni. Dana Dima: Întâlnirea video face totul mai eficient și mai accesibil, fără timp pierdut pe drumuri

5 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?