Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Oana Ilaș, Banca Transilvania: Apetitul românilor pentru carduri de credit este scăzut. Clienții se tem că nu vor utiliza produsul în mod adecvat
Share
Notification Show More
Latest News
Peste 65 de companii participă la COMPETITIV, program susținut de Raiffeisen Bank care ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în business-urile lor
Stiri de top
ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est
Stiri de top
Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank
Stiri de top
FOTO. Raiffeisen Bank și CSM Oradea, parteneriat strategic pentru performanță sportivă. Cristian Sporiș: „Este o onoare să fim alături de CSM Oradea”
Stiri de top
BCE menține nemodificate dobânzile, în timp ce riscurile economice se echilibrează
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Oana Ilaș, Banca Transilvania: Apetitul românilor pentru carduri de credit este scăzut. Clienții se tem că nu vor utiliza produsul în mod adecvat
Stiri de top

Oana Ilaș, Banca Transilvania: Apetitul românilor pentru carduri de credit este scăzut. Clienții se tem că nu vor utiliza produsul în mod adecvat

Cornel Dinu
Last updated: 21/03/2016 3:53
Cornel Dinu 10 ani ago
Share
SHARE

Oana Ilaș,  director Direcția Dezvoltare și Management Carduri din cadrul Băncii Transilvania, a semnalat creșterea mai consistentă în 2015 a segmentului de carduri de credit, comparativ cu anii anteriori, însă a subliniat că acest plus este generat în special de stoparea procesului de corecție pe care băncile l-au administrat în anii de criză financiară.

”Anul trecut s-a înregistrat un plus de sold mai consistent decât în ceilalți ani. Opinia mea este că acest plus de sold nu vine neapărat dintr-o activitate mult mai intensă de emitere, ci din stoparea unui proces de corecție care s-a derulat pe parcursul ultimilor ani. Totuși cred că apetitul românilor pentru cardurile de credit este încă scăzut, din cauza temerii de a nu utiliza într-un mod adecvat acest produs”, a declarat Oana Ilaș, în cadrul celei de-a doua ediții a conferinței ”EU plătesc cu cardul”, organizată de publicația online www.bankingnews.ro.

În anii de boom economic, cardurile de credit s-au dat mult mai ușor și apetitul clienților a fost mai crescut, mulți consumatori folosind aceste produse nu în cel mai potrivit mod, astfel încât ele au devenit o povară. ”Din această cauză ne-am confruntat și încă ne mai confruntăm cu situații în care mulți clienți vin să-și refinanțateze cardurile de credit cu împrumuturi de nevoi”, a evidențiat directorul Direcției Dezvoltare și Management Carduri din cadrul Băncii Transilvania.

În opinia sa, reținerea clienților în a accesa carduri de credit se poate corecta printr-o activitate intensă a băncilor pe zona educației financiare. ”Aici putem compensa prin educația financiară. Cardurile de credit reprezintă un produs foarte important pentru Banca Transilvania, dar și pentru celelalte bănci. Cu siguranță, în acest an, instituțiile de credit vor face eforturi să crească emiterea de noi asemenea instrumente de plată. Dar eforturile nu trebuie să se rezume la a crește portofoliul de utilizatori, ci și pentru a crește modul corect de utilizare a cardurilor de credit și pentru fidelizarea clienților”, a subliniat Oana Ilaș.

Banca Transilvania a emis, pe parcursul anului 2015, aproape 90.000 de carduri de credit. ”Am avut luni la rând, în special în partea a doua a anului, când lună de lună s-au emis peste 10.000 de asemenea instrumente de plată”, a precizat oficialul băncii.

O oportunitate de dezvoltare a pieței de carduri este din punctul de vedere al Oanei Ilaș nișa cardurilor business, cu accent pe instrumente de plată cu funcție de credit. ”Cardurile business au fost și sunt în continuare un focus pentru Banca Transilvania. Există încă un potențial foarte bun de creștere pe acest segment, mai ales pe zona de carduri de credit business, care este nișa cel mai puțin acoperită de marii emitenți”, a susținut Oana Ilaș.

Conferința ”EU plătesc cu cardul” este un proiect dezvoltat de publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor, Partenerii evenimentului fiind Visa, MasterCard, Banca Transilvania, BCR și Idea Bank, cărora le mulțumim, pe această cale, pentru implicare.

You Might Also Like

Peste 65 de companii participă la COMPETITIV, program susținut de Raiffeisen Bank care ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în business-urile lor

ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est

Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank

FOTO. Raiffeisen Bank și CSM Oradea, parteneriat strategic pentru performanță sportivă. Cristian Sporiș: „Este o onoare să fim alături de CSM Oradea”

Inflația urcă la 9,9% în august. ING: BNR va menține dobânda la 6,5%, până cel puțin în aprilie 2026

TAGGED: Banca Transilvania, Oana Ilas
Cornel Dinu 21/03/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Dana Mușat, BCR: Scăderea comisioanelor interbancare nu este o problemă, ci o vedem ca pe o oportunitate
Next Article Florin Dănescu, despre poziția ingrată a băncilor: Suntem ca o echipă de handbal, condusă de arbitri de fotbal. Fiecare atingere a mingii cu mâna se consideră a fi henț!
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Peste 65 de companii participă la COMPETITIV, program susținut de Raiffeisen Bank care ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în business-urile lor

o zi ago

ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est

2 zile ago

Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank

2 zile ago

FOTO. Raiffeisen Bank și CSM Oradea, parteneriat strategic pentru performanță sportivă. Cristian Sporiș: „Este o onoare să fim alături de CSM Oradea”

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?