Euroins România și VouchForMe au lansat un nou produs de asigurare auto: asigurare auto facultativă cu franșiză garantată de rețeaua socială a asiguratului. Folosind această abordare, pot fi acordate reduceri semnificative, iar asigurarea CASCO devine mai accesibilă.
Produsul CASCO Euroins este o noutate pe piață si introduce sistemul de franșiză de la o terță parte, iar Euroins este prima companie de asigurări care folosește acest principiu.
Atunci când se achiziționează polița de asigurare, asigurații decid ce sumă sunt dispuși să plătească în mod direct în cazul daunelor (franșiza), înainte ca asigurătorul să acopere costul acestora.
Cu cât este mai mare franșiza, cu atât este mai mare discount-ul. Dacă șoferii nu se simt confortabil să suporte o franșiză ridicată, își pot invita prietenii și familia garanteze pentru ei prin intermediul VouchForMe, permițându-le să aibă acces la cele mai mari reduceri, fără a-și asuma riscuri financiare suplimentare.
În cazul unei daune, franșiza este împărțită proporțional între garanți
În acest fel, garantii își exprimă încrederea în abilitățile și comportamentul conducătorului auto sub forma unui angajament financiar. Produsul este disponibil în cadrul rețelei de vânzări Euroins din întreaga țară.
Euroins Romania le oferă acum clienților săi un nou produs CASCO care este adaptat fiecărui client pe baza comportamentului și abilităților sale de conducere și aduce prețuri mai bune celor care doresc să dovedească acest lucru prin intermediul încrederii acordate lor de către rețeaua socială personală. Prin garantarea faptului că sunt șoferi buni, familia și prietenii îi pot ajuta să obțină reduceri mari.
Sistemul funcționează în ambele sensuri – astfel încât într-un grup de prieteni aceștia pot garanta unul pentru celălalt, atingând prime de asigurare CASCO atractive.
„Suntem foarte mândri că Euroins a ales să colaboreze cu VouchForMe pentru a aduce noul produs pe piață. Euroins este unul dintre liderii unei piețe în creștere și a dovedit deja că știe ce caută clienții. Credem că modelul VFM poate aduce economii semnificative consumatorului final, poate ajuta compania de asigurări să reducă riscul și, în același timp, să influenteze viitorul comportament în timpul conducerii”, a spus Matt Peterman, co-fondatorul VouchForMe.