SelfPay, liderul pieței locale de Staţii de Plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru din 2019 o cifră de afaceri de 42 milioane de lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut.
În același timp, compania a raportat un profit net de 0,7 milioane de lei. O contribuție semnificativă la evoluția indicatorilor de business obținuți de SelfPay au avut-o, în egală măsură, creșterea rețelei de terminale, îmbogățirea portofoliului de servicii disponibile și îmbunătățirea ratei de adopție a Stațiilor de Plată de către clienți. Se remarcă o creștere substanțială a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din zona de plăți facturi.
“Inovarea, calitatea și extinderea portofoliului de servicii și a rețelei de Stații de Plată SelfPay au fost și rămân în continuare în centrul atenției noastre. Rezultatele pe care le anunțăm astăzi se datorează acestor preocupări, completate de evoluția naturală a companiei. Totodată, ne bucurăm să observăm că tot mai mulți români au adoptat Stațiile de Plată și le mulțumim pentru încrederea și loialitatea lor față de brandul nostru”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.
5,8 milioane de tranzacții procesate, în creștere cu 50%
În primele șase luni din 2019, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creștere de 130% față de aceeași perioadă a anului precedent.
De asemenea, rețeaua SelfPay a crescut cu 26%, depășind 4.200 de Stații de Plată la finalul lunii iunie 2019, față de nivelul de 3.344 de Stații de Plată, la finele primului semestru de anul trecut.
Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în rețelele de retail modern, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.