Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Posibile capcane pentru afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a nu deveni captiv
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > Posibile capcane pentru afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a nu deveni captiv
BusinessInfo

Posibile capcane pentru afacerea ta si ce trebuie sa faci pentru a nu deveni captiv

Cornel Dinu
Last updated: 26/01/2015 19:47
Cornel Dinu 11 ani ago
Share
SHARE

Dupa demararea unei afaceri, calea catre succes poate fi pavata cu numeroase obstacole. Cert este ca trebuie sa rezisti pe piata si, in acelasi timp, sa fii capabil sa ocolesti posibile gafe care s-ar putea dovedi fatale pentru afacere. Conform statisticilor, aproximativ jumatate din companiile mici falimenteaza in primii patru ani. Daca nu vrei sa te numeri printre intreprinzatorii a caror afacere este sortita esecului, trebuie sa ai in vedere unele reguli!

Si in afaceri trebuie sa te ghidezi dupa sintagma „Nu lasa pe maine ce poti aface azi!”. Cu alte cuvinte, sarcinile nu trebuie amanate de pe o zi pe alta, deoarece sunt putine sanse sa le rezolvi pe toate in „ultima clipa”. Chiar daca nu esti obisnuit sa te uiti in gradina celuilalt ar trebui sa-ti schimbi mentalitatea. Pentru a demara cu brio business-ul, trebuie sa-ti cunosti foarte bine adversarii – de la numarul de angajati pe care ii au, forta de vanzare, cotele de piata, strategiile de pret, pana la avantajele pe care le au comparativ cu tine.

De asemenea, nu trebuie sa te sfiesti sa le „furi” ideile daca acestea se dovedesc a fi geniale. Mai mult decat atat, rezerva timp pentru conceperea unor metode, produse sau servicii noi pentru firma pe care o conduci.

O alta cauza a esecului poate fi, bineinteles, o strategie de marketing defectuoasa. Cum trebuie s-o eviti? Dupa cum se stie, produsele si serviciile nu se vand singure. Prin urmare, angajeaza o persoana competenta care sa se ocupe de promovarea acestora. Cum marketing-ul este cel care impulsioneaza vanzarile si aduce primele castiguri – este foarte important sa fie facut intr-un mod profesionist. Odata ce ti-ai castigat consumatorii, trebuie sa stii si sa-i pastrezi. In acest caz, serviciul clienti trebuie sa satisfaca nevoile clientilor. Alege-ti un personal bine pregatit, capabil sa isi realizeze sarcinile. Si cum angajatii multumiti devin buni muncitori, incearca sa creezi un mediu de lucru corespunzator.

Un alt impediment in calea succesului ar putea fi lipsa unui vad bun. Degeaba ai cel mai bun restaurant sau un magazin de desfacere excelent, daca nu este amplasat unde trebuie. Asadar, cand cauti locatia pentru firma, gandeste-te la considerente precum: traficul – cati potentiali clienti trec pe langa magazin in timpul zilei. Nu in ultimul rand, gandeste-te la facilitatea de a fi gasit, la cat de usor sau dificil ajung clientii la tine si cum poti imbunatati situatia.

Atentie la modul cum iti administrezi cheltuielile! Chiar si cea mai profitabila afacere se va dezechilibra daca ramane fara finantare. Cea mai buna solutie ar fi sa faci prognoze in privinta sumelor care urmeaza sa intre in firma pentru a stabili la cat se va ridica nivelul cheltuielilor.

Nu te sfii sa ceri sfaturi! Cauta persoane cu experienta pentru a le cere parerea in legatura cu ideile pe care vrei sa le pui in practica. Citeste reviste si carti despre micile intreprinderi, viziteaza site-uri legate de domeniul afacerii tale si relationeaza cu altii care au aceleasi interese.

Stabileste-ti un obiectiv, cat se poate de realist pentru sezonul urmator. Ai in vedere un prag al vanzarilor pe care trebuie sa-l atingi, de exemplu 50.000 euro pentru vanzari. Dupa aceasta, pune pe hartie etapele care trebuie parcurse, precum si termenele limita pentru fiecare in parte. Consulta, zilnic, lista de obiective si asigura-te ca faci ceea ce trebuie ca sa le atingi.

You Might Also Like

Raiffeisen Bank își reorganizează structura și lansează o divizie dedicată IMM-urilor. Banca va pune accent pe consultanță personalizată pentru companii și antreprenori

Semestru de forță pentru Raiffeisen Bank: profit în creștere cu 9% și avans pe toate liniile de business în 2025. Zdenek Romanek: Clienții noștri beneficiază de experiențe digitale din ce în ce mai simple și intuitive în interacțiunea de zi cu zi cu banca

Raiffeisen Bank susține antreprenorii la început de drum. Banca oferă un an de servicii bancare plus facturare gratuită pentru start-up-uri

Cozile de la bancomat ar putea reveni: taxa pe tranzacțiile bancare va încuraja numerarul și economia gri

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

TAGGED: afaceri, afacere, BusinessInfo
Cornel Dinu 26/01/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article 11 sfaturi utile despre cum trebuie sa-ti coordonezi intalnirile de afaceri si sedintele de lucru?
Next Article Banca Romaneasca reduce dobanda pentru clientii cu credite in franci elvetieni

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Raiffeisen Bank își reorganizează structura și lansează o divizie dedicată IMM-urilor. Banca va pune accent pe consultanță personalizată pentru companii și antreprenori

2 săptămâni ago

Semestru de forță pentru Raiffeisen Bank: profit în creștere cu 9% și avans pe toate liniile de business în 2025. Zdenek Romanek: Clienții noștri beneficiază de experiențe digitale din ce în ce mai simple și intuitive în interacțiunea de zi cu zi cu banca

3 săptămâni ago

Raiffeisen Bank susține antreprenorii la început de drum. Banca oferă un an de servicii bancare plus facturare gratuită pentru start-up-uri

3 săptămâni ago

Cozile de la bancomat ar putea reveni: taxa pe tranzacțiile bancare va încuraja numerarul și economia gri

2 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?