Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Conciliatorii CSALB iți explică ce spețe poți rezolva cu ajutorul lor
Share
Notification Show More
Latest News
Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul
Stiri de top
STUDIU BRD: Costurile, principala motivație și în același timp cel mai mare obstacol pentru antreprenorii români în tranziția către sustenabilitate
Stiri de top
Explozia din Rahova. Câte locuințe erau asigurate și ce măsuri anunță UNSAR și companiile de asigurări în cazul tragediei în care un bloc de 8 etaje a fost distrus
Stiri de top
BRD și Fundația Friends For Friends: Studiu complex despre cum arată Generația Z în 2025 – tineri mai conectați, mai responsabili și mai atenți la realitățile economice
Stiri de top
Studiu KPMG, prezentat în premieră la conferința Be Inspired. Make Sustainability Happen: 71% dintre CEO plasează inteligența artificială printre principalele lor priorități de investiție. Alina Rus, Raiffeisen Bank: ”Finanțarea sustenabilă este cheia tranziției către o economie mai responsabilă”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > Conciliatorii CSALB iți explică ce spețe poți rezolva cu ajutorul lor
Stiri pe scurt

Conciliatorii CSALB iți explică ce spețe poți rezolva cu ajutorul lor

Gabriela Dinu
Last updated: 23/08/2018 12:49
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Prin CSALB pot găsi soluții pentru cele mai diverse solicitări ale lor, în relația cu instituțiile financiare. Deși majoritatea cererilor către CSALB se referă la credite, rate și comisioane, oamenii găsesc cu ajutorul conciliatorilor rezolvare în multe alte spețe.

Iată exemplele oferite de CSALB
1.    Rezervarea unei vacanțe a dat bătăi de cap unui client: contul i-a fost debitat, deși site-ul de rezervări îl anunțase că are un card invalid. Banca la care avea cardul i-a restituit suma achitată.

2.    Pentru cei care fac constant achiziții online, diferența de curs dintre momentul plății și momentul procesării plăților poate fi solicitată băncii, prin intermediul CSALB. Mai mulți clienți au cerut băncilor banii rezultați din aceste diferențe.

3.    Există dosare ale clienților care au făcut cerere de dare în plată a locuinței. Scopul acestora a fost ca, prin negocierea cu banca, intermediată de CSALB, să își poată păstra apartamentul.

4.    Un consumator din Maramureș ne-a cerut ajutorul pentru eliberarea unor sume de la Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură. Soluția propusă a fost eliberarea acelor sume.

5.    Nu în ultimul rând, unor consumatori, ca urmarea a cererii depuse prin intermediul CSALB, le-au fost ștrese, de către comerciant, datele înregistrate, în mod eronat, la Biroul de Credit.

În concluzie, consumatorii se pot adresa CSALB dacă au:

–    Popriri asupra sumelor exceptate de la executare (de exemplu, asupra banilor alocați prin programe finanțate din fonduri europene)
–    Plăți eronate sau probleme cu transferurile bancare
–    Desființări de depozite înainte de scadență sau alte  probleme legate de depozitele bancare
–    Probleme referitor la asigurări financiar-bancare sau la cardurile de credit

creioane csalbCentrul devine o alternativă pentru tot mai mulţi români: ȋn primele șase luni ale anului, numărul celor care și-au rezolvat neȋnţelegerile cu banca sau IFN-ul prin intermediul CSALB a crescut de peste 12 ori, la 188. În aceeași perioadă, CSALB a primit 544 de cereri conforme de conciliere, de 3,5 ori mai mult față de perioada similară a anului trecut.

Pentru a atrage atenţia asupra soluţiei reprezentate de CSALB ȋn rezolvarea unor probleme care cauzează multor români un stres continuu, CSALB a lansat ȋn luna iulie campania  „Salvați creioanele de la stres!”. CSALB ȋşi propune astfel să să devină prima opţiune, în ajutorul consumatorilor ȋn neȋnţelegerile cu banca sau IFN-ul, prin intermediul rezolvării litigiilor pe cale amiabilă.

You Might Also Like

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

Cum s-a reclădit încrederea dintre consumatori și bănci în ultimii 10 ani, în opinia lui Florin Dănescu (ARB) și Alexandru Păunescu (BNR)? Prin negociere, echitate și compromis în cadrul CSALB, ”care nu are importanță doar cantitativă, prin cazurile rezolvate, ci are și o importanță culturală, pentru că înlocuiește cultura conflictului”

TAGGED: Salvați creioanele de la stres, litigiu, conciliatorilor, achizitii online, banca, IFN, CSALB
Gabriela Dinu 23/08/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cele 5 semne ale piețelor care arată că o noua criză financiară e pe drum. 5 măsuri pentru a atenua efectele
Next Article CEC Bank lanseaza Facilitatea Multicredit destinata persoanelor juridice
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online”: doar 5% pot recunoaște un site fals, dar peste 90% știu să evite phishing-ul

2 ore ago

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

6 zile ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

6 zile ago

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

2 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?