In linie cu noua strategie de dezvoltare adoptata la sfarsitul anului trecut, Libra Internet Bank continua sa inoveze la nivelul serviciilor oferite. Astfel, incepand cu aceasta saptamana este functionala o noua metoda de autentificare in Internet Banking, mai simpla – autentificarea prin SMS. Noua modalitate de autentificare garanteaza accesarea simplificata a serviciului Internet Banking, fara a presupune costuri sau setari suplimentare ale computerului personal, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii.
In plus, accesarea serviciului este de acum posibila de pe mai multe tipuri de browser- Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Opera, Google Chrome – clientul beneficiind astfel de flexibilitate sporita.
„Dezvoltarea continua a serviciului Internet Banking prin adaugarea de noi facilitati se afla in centrul eforturilor noastre strategice. Ca parte a noii pozitionari, aspiram sa oferim cele mai noi solutii si sa facem inovatia accesibila clientilor nostri, fara a face insa rabat de la securitate. Actionam consecvent in directia imbunatarii experientei bancare pentru clientii nostri, urmarind ca prin produsele si serivciile oferite sa garantam accesibilitate, flexibilitate si siguranta”, a precizat Emil Bituleanu, Presedinte Libra Internet Bank.
Fluxul autentificarii prin SMS reprezinta o varianta simplificata a sistemului anterior de autentificare; dupa accesarea site-ului www.librabank.ro si introducerea datelor (Username si Parola), clientul primeste un SMS continand un cod de securitate, care poate fi folosit pentru accesarea integrala a serviciului Internet Banking.
Autentificarea prin SMS este una din cele mai recente facilitati lansate de banca, alaturi de alertele prin e-mail/sms, care permit accesul clientilor in timp real la informatiile aferente operatiunilor derulate pe conturile lor, sporind astfel controlul acestora asupra finantelor proprii.
Ca urmare a concentrarii puternice pe dezvoltarea serviciilor bancare on-line, numarul de utilizatori activi ai serviciului Internet Banking a crescut in 2011 cu 15% fata de 2010. La sfarsitul lunii martie 2012 cifrele arata de asemenea o crestere de 18% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Numarul tranzactiilor derulate prin Internet Banking a cunoscut si el o crestere in 2011, cu 25% fata de anul precedent.