Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Bankingul digital a făcut trecerea de la comoditate personală la soluția optimă care oferă siguranță
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Opinii > Bankingul digital a făcut trecerea de la comoditate personală la soluția optimă care oferă siguranță
OpiniiTop news

Bankingul digital a făcut trecerea de la comoditate personală la soluția optimă care oferă siguranță

Madalina Teodorescu
Last updated: 23/07/2020 15:56
Madalina Teodorescu 5 ani ago
Share
SHARE

În trecut, bankingul online și mobil venea să răspundă – pentru cei mai mulți dintre clienți – unui fel de comoditate personală. Acum reprezintă soluția optimă care oferă siguranță personală. În tot acest timp, băncile care au investit deja în canalele lor digitale vor simți ulterior și gustul recompensei. Clienții nu uită faptul ca în momente delicate ai știut cum să le fii alături și să le faci viața mai ușoară. Cei care au facut-o deja sunt acum cei mai în măsură să aibă un răspuns prompt în fața provocărilor generate de pandemie. Acesta este și cazul First Bank.

Banca a pornit un proces de transformare acum mai bine de 1 an. Cu investiții dedicate de peste 7,5 milioane de euro direcționate în digitalizare, în reajustarea proceselor şi sistemelor interne, First Bank a reușit să aducă un maximum de eficienţă în deservirea clienţilor. Noi accelerasem motoarele încă din martie anul trecut. Iar în contextele nefavorabile a fost doar o chestiune de ajustare rapidă, mult mai la îndemână decât ar fi fost inițierea proceselor în această perioadă. Am avut astfel timp să sondăm nevoi și să ne calibrăm astfel încât să răspundem performant dorințelor și exigențelor clienților, am avut răgazul să căutam cei mai buni parteneri și consultanți cu care să pornim în călătoria digitală.

De exemplu, împreună cu FintechOS, First Bank a lansat Micro Creditum, o soluție inovatoare care reduce timpul de procesare cu 80%, reușind să ofere un răspuns în 24 de ore clienților din segmentul Micro, vizați de First Bank. Oferim de mai mult timp, un serviciu de consultanță video de ultimă generație, prin intermediul căruia se poate discuta cu specialiștii în servicii de asistență a clienților, prin conexiune video, în intervalul orar 09:00 – 21:00, inclusiv sâmbăta, foarte accesat în ultimele 4 luni. E evident apetitul crescut de cumpărare de produse în zona de digital unde aproximativ 70% dintre clienții care intră în video call – achiziționează un nou produs.

Banca a implementat, de asemenea, semnătura electronică de la distanță în parteneriat cu CertSIGN și își comercializează produsele și serviciile 100% online. Iar din 4 iulie, First Bank a lansat o noua aplicație mobilă, concepută special pentru a oferi accesibilitate și rapiditate. De exemplu, experiența de deschidere de cont se realizează în maximum 8 minute. Sunt posibile toate operațiunile bancare obișnuite, precum deschiderea de conturi curente de pe telefonul mobil, fără a fi necesare vizite la unitățile bancare, transferuri, plăți, iar acestea sunt completate de emiterea gratuită a unui card VISA Platinum, retrageri de numerar fără comisioane de la bancomate și multe altele.

În concluzie, putem spune că amploarea impactului generat de pandemie a scos în față mai mult ca oricând necesitatea. Aceea de a oferi produse și servicii simple, atractive, utile. Ca efect al măsurilor de transformare digitală, este evidentă creșterea puternică a zonei de tranzacționare digitală. Astfel, aproximativ 80% din tranzacțiile băncii s-au derulat în zona digitală exclusiv. First Bank reușește în acest context un mix de digital & human touch – unic prin îmbinarea eficienței lumii digitale, care oferă viteză și accesibilitate, cu asistența și consultanța furnizate de oameni în cazul produselor și situațiilor mai complexe.

You Might Also Like

România ar putea deveni fabrica de bani a Uniunii Europene. BNR anunță că țara noastră va intra, până la finalul anului, în clubul exclusivist al statelor care pot tipări euro. Cristian Popa: „Producția efectivă va fi condiționată de obținerea acreditărilor necesare și de evoluții pozitive în procesul general de aderare”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Despre cursul de echilibru și decizii optimale cu privire la curs într-o economie ca a României

Topul băncilor după active în 2024. Raportul BNR dă peste cap toate calculele inițiale: surpriza vine de la CEC Bank, care și-a consolidat poziția a treia, consemnând cea mai puternică creștere. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank – celelalte bănci care au făcut furori. UniCredit Bank nu poate ajunge deocamdată pe podium nici după fuziunea cu Alpha Bank

Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

TAGGED: digital banking, Mădălina Teodorescu, First Bank, digitalizare
Madalina Teodorescu 23/07/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Madalina Teodorescu
Mădălina Teodorescu este Vicepreședinte First Bank.
Previous Article INFOGRAFIC. În contextul pandemiei, Patria Bank și-a informat investitorii despre impactul financiar negativ. Banca estimează un profit de doar 6,6 milioane lei
Next Article Tsvetanka Mintcheva, numită Prim Vicepreședinte Executiv și nou membru al Directoratului UniCredit Bank
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

România ar putea deveni fabrica de bani a Uniunii Europene. BNR anunță că țara noastră va intra, până la finalul anului, în clubul exclusivist al statelor care pot tipări euro. Cristian Popa: „Producția efectivă va fi condiționată de obținerea acreditărilor necesare și de evoluții pozitive în procesul general de aderare”

3 săptămâni ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: Despre cursul de echilibru și decizii optimale cu privire la curs într-o economie ca a României

4 săptămâni ago

Topul băncilor după active în 2024. Raportul BNR dă peste cap toate calculele inițiale: surpriza vine de la CEC Bank, care și-a consolidat poziția a treia, consemnând cea mai puternică creștere. Banca Transilvania, BCR și Raiffeisen Bank – celelalte bănci care au făcut furori. UniCredit Bank nu poate ajunge deocamdată pe podium nici după fuziunea cu Alpha Bank

2 luni ago

Patria Bank finalizează în timp record noua raportare RMO cerută de BNR. Alexandru Bălan: Obținerea raportării la nivel de secunde arată un nivel de performanță al întregului sistem și ne ajută să fim prompți și eficienți

3 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?