Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: MasterCard: 93% dintre utilizatorii de dispozitive mobile preferă autentificarea biometrică pentru servicii financiare
Share
Notification Show More
Latest News
Peste 65 de companii participă la COMPETITIV, program susținut de Raiffeisen Bank care ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în business-urile lor
Stiri de top
ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est
Stiri de top
Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank
Stiri de top
FOTO. Raiffeisen Bank și CSM Oradea, parteneriat strategic pentru performanță sportivă. Cristian Sporiș: „Este o onoare să fim alături de CSM Oradea”
Stiri de top
BCE menține nemodificate dobânzile, în timp ce riscurile economice se echilibrează
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > MasterCard: 93% dintre utilizatorii de dispozitive mobile preferă autentificarea biometrică pentru servicii financiare
Stiri pe scurt

MasterCard: 93% dintre utilizatorii de dispozitive mobile preferă autentificarea biometrică pentru servicii financiare

Gabriela Dinu
Last updated: 14/06/2017 13:40
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Marea majoritate a consumatorilor – 93% – preferă autentificarea biometrică în locul celei printr-o parolă atunci când accesează servicii financiare de pe dispozitive mobile. Acest fapt nu vine ca o surpriză, de vreme ce folosirea securității biometrice (printre care amprenta digitală sau scanarea irisului) este o metoda mult mai sigură, care elimină dezavantajul de a memora o parolă. Cu toate acestea, în timp ce 92% dintre profesioniștii din domeniul bancar vor să adopte tehnologia biometrică, punerea ei în practică întârzie și numai 36% dintre directorii executivi din domeniu consideră că au experiența necesară în livrarea unor astfel de tehnologii.

Pentru a veni în întâmpinarea acestei provocări, Mastercard și Departamentul de Științe Informatice al Universității din Oxford și-au unit forțele pentru explorarea acestei tehnologii care avansează foarte repede și a dezvoltării unor direcții de lucru care să vină în sprijinul băncilor, astfel încât acestea să înțeleagă rolul tehnologiei biometrice. În acest sens, a fost lansat  studiul „Tehnologia biometrică în serviciile financiare: ghid în cinci puncte”.

Ajay Bhalla, Președinte, Global Enterprise Risk & Security, Mastercard, a comentat apariţia studiului, spunând: „Tehnologia biometrică, inclusă în aria mai vastă a serviciilor financiare concentrate pe client, le oferă oamenilor puterea să aibă acces instant la informațiile lor financiare sau să efectueze o plată. Biometria conduce în topul tendințelor către un viitor eliberat de parole, în care identitatea digitală va fi doar despre cine suntem, nu despre ce ne putem aduce aminte.”

Având ca obiectiv atât îmbunătățirea experienței clienților, cât și siguranța acestora, Mastercard a fost un lider de piață în avansarea tehnologiei biometrice în serviciile de plată. Mastercard Identity Check Mobile, serviciu acum disponibil la nivel global, accelerează substanţial experiențele de plată, sporind în același timp și siguranța acestora. Posesorii de carduri își verifică identitatea prin folosirea scanării amprentei digitale pe telefoanele mobile sau prin tehnologia de recunoaștere facială prin auto-fotografiere sau „selfie”.

Având în vedere faptul că vânzările globale de smartphone-uri sunt așteptate să crească cu 400 de miliarde de dolari în anul următor, oamenii de pe întreg mapamondul vor avea acces la tehnologia care să facă posibilă plata biometrică. Prin intermediul unor iniţiative precum colaborarea cu Universitatea din Oxford, Mastercard își accelerează propriul rol de inovator și de companie responsabilă cu propagarea soluțiilor de plată biometrice pe telefon în domeniul serviciilor financiare.

După cum afirmă și Bhalla, „Acest ghid  este fundamental pentru accelerarea dezvoltării tehnologiei mobile biometrice pentru consumatori și pentru industrie deopotrivă, iar colaborările sunt cheia acestor succese. Nu putem obține rezultate decât dacă industria, mediul academic, guvernele și furnizorii de tehnologie înțeleg și contribuie la evoluția acestor 5 factori care ajută la dezvoltarea tehnologiei biometrice.”

Potrivit studiului efectuat de Mastercard și Universitatea din Oxford, cei 5 factori care facilitează adoptarea tehnologiei biometrice în serviciile financiare sunt:

Performanța – combinarea unui algoritm cu o rata scăzută de eroare cu un dispozitiv de autentificare a identităţii;

Utilizarea – dezvoltarea unei experiențe de plată care să ofere încredere și siguranță, rămânând în același timp atractivă chiar și pentru utilizatorii reticenţi la inovaţii tehnologice;

Interoperabilitatea – asigurați-vă că soluțiile tehnologice vor putea fi operabile și de pe alte dispozitive, folosind o varietate de metode (identificarea irisului, a vocii, a amprentelor);

Securitatea – reduceţi la minimum riscurile, asigurându-vă că datele biometrice nu pot fi decriptate și că ele nu părăsesc  dispozitivul utilizatorului;

Confidențialitatea – folosiți tehnologii de ultima oră pentru a oferi confidențialitate și anonimitate chiar și în cazul unor tehnologii de autentificare.

You Might Also Like

Podcast CSALB. Ne pot ajuta roboții în relația cu banca? Cât de mult va schimba Inteligența Artificială bankingul românesc?

Back to School. Un simplu card nu mai este suficient în 2025. De ce mai are nevoie un copil pentru a învăța să-și gestioneze banii și cum arată ofertele băncilor dedicate minorilor

ING te trimite la Cucuieții din Deal, în timp ce românii alocă mai mult pentru concedii: 7% din plățile cu cardul de credit merg către vacanțe

Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital

BT Pay este disponibil acum și în limba maghiară. 4,3 milioane de utilizatori și 163.000 de copii folosesc aplicația lansată de Banca Transilvania

TAGGED: Mastercard Identity Check Mobile, Oxford, Ajay Bhalla, tehnologie biometrica, card, carduri, MasterCard, selfie
Gabriela Dinu 14/06/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Cum arata antreprenorul roman si ce banca prefera pentru business
Next Article Porsche Finance Group România lansează Porsche Bank Shop, prima platformă online de achiziții auto prin finanțare din țară
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Podcast CSALB. Ne pot ajuta roboții în relația cu banca? Cât de mult va schimba Inteligența Artificială bankingul românesc?

o săptămână ago

Back to School. Un simplu card nu mai este suficient în 2025. De ce mai are nevoie un copil pentru a învăța să-și gestioneze banii și cum arată ofertele băncilor dedicate minorilor

o săptămână ago

ING te trimite la Cucuieții din Deal, în timp ce românii alocă mai mult pentru concedii: 7% din plățile cu cardul de credit merg către vacanțe

2 săptămâni ago

Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital

2 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?