In 21 februarie, Grupul Allianz a publicat rezultatele financiare inregistrate pe intreg anul 2019.
Conform asiguratorului, venituri totale s-au ridicat la peste 142 miliarde de euro, in crestere cu 8% fata de 2018, iar profit operational a fost de 11,9 miliarde de euro, (in crestere cu 3% fata de 2018). Rata de solvabilitate (Solvency II): 212%
Oliver Bäte, CEO al Grupului Allianz: 2019 a fost inca un an de succes, cu rezultate exceptionale pentru Allianz Group. Evolutia companiei reflecta increderea clientilor si a actionarilor, precum si angajamentul profesionistilor nostri. Allianz a continuat sa faca progrese strategice semnificative in 2019. Exemple relevante in acest sens sunt achizitiile din Marea Britanie si Brazilia si faptul ca am devenit prima companie de asigurari cu actionariat integral strain din China.
De asemenea, continuam sa avem o contributie importanta in societate: fiind unul dintre initiatorii Net-Zero Asset Owner Alliance, recent lansata de ONU, ne-am angajat sa avem un portofoliu neutru din punctul de vedere al amprentei de carbon pana in 2050.
Allianz este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare si asigurari si cel mai valoros brand de asigurari din lume, conform celei mai recente evaluari Interbrand. Allianz este listat la bursa din Frankfurt si are o capitalizare de aproximativ 96 miliarde de euro.