OTP Bank angajeaza operator contact center pentru Bucuresti. Daca esti interesat sa participi la dezvoltarea OTP Bank, trimite CV-ul tau la adresa de e-mail jobs@otpbank.ro cu specificatia: Canale Electronice.
Operatorul contact center de la OTP Bank va avea un program de lucru de 8 ore. Persoana care va primi jobul va prelua apelurile telefonice venite din exteriorul bancii, va oferi informatii despre serviciile si produsele OTP Bank si va promova produsele si serviciile institutiei de credit.
De asemenea, viitorul angajat va consilia clientul in alegerea produsului bancar care i se potriveste, va prelua reclamatiile primite telefonic de la clienti si le transmite catre factorul competent, va initia apeluri telefonice catre clienti si potentiali clienti ai OTP Bank in timpul campaniilor de vanzari in scopul promovarii produselor si serviciilor bancii, va asigura primul nivel de suport pentru serviciile si produsele bancii (OTPdirekt, Carduri, imprumuturi), va efectua tranzactii ordonate telefonic de clientii serviciului OTPdirekt, va raspunde solicitarilor scrise ale clientilor in timp util si va participa in proiectele si activitatile departamentului.
Cerintele pentru ocuparea postului de operator contact center la OTP Bank se refera la orientarea catre client, abilitati de comunicare, cunostinte de operare PC, cunostinte din domeniul financiar-bancar, abilitati de lucru in echipa si cunoasterea limbii engleze sau maghiare.