Raiffeisen Bank organizeaza concurs pentru ocuparea postului de ofiter suport clienti, jobul fiind part-time. Cei interesati pot transmite CV la adresa de email jobs@raiffeisen.ro. Detalii privind descrierea jobului disponibil si cerintele pentru ocuparea acestui post sunt disponibile mai jos.
Descrierea postului:
– Contacteaza telefonic clientii in vederea vanzarii si promovarii produselor Raiffeisen Bank;
– Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client Raiffeisen Bank;
– Isi mentine la zi cunostintele profesionale : produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
– Participa la indeplinirea obiectivelor departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale;
– Transmite catre departamentele implicate sugestii si informatii privind posibile oportunitati de afaceri.
Cerinte:
– Studii superioare economice (finalizate sau in curs de finalizare);
– Cunostinte solide de operare PC;
– Orientare spre vanzare;
– Cunostinte limba engleza/maghiara/franceza/germana;
– Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
– Abilitati de solutionare a problemelor;
– Responsabilitate, initiativa, orientare catre client;
– Spirit de echipa, atitudine pozitiva si entuziasm;
– Dictie, voce placuta;
– Orientare spre atingerea rezultatelor.