Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank angajeaza Ofiter Suport Clienti Telesales (part-time)
Share
Notification Show More
Latest News
Moody’s Ratings a îmbunătățit ratingurile de emitent și de depozit pentru Banca Transilvania
Stiri de top
Banca Transilvania, noi recorduri de Black Friday: 11 milioane de tranzacții într-o singură zi
Stiri de top
BCR, primul partener pentru Banca de Investiții și Dezvoltare în susținerea IMM-urilor, cu finanțări de peste 1 miliard de lei. Sergiu Manea: ”Acest parteneriat aduce împreună sectorul public și cel privat pentru transformarea economiei și dezvoltarea competitivității antreprenoriale”
Stiri de top
#BankingNews20. Sergiu Oprescu: ”BankingNews a fost pionier într-un domeniu care cere rigoare, echilibru și curaj. Într-o lume mediatică grăbită, BankingNews a rămas o voce calmă, curată și credibilă”
Top news Interviuri Stiri de top
Bank Friday la Banca Transilvania: carduri cu bonusuri, dobândă fixă 2 ani la creditul imobiliar, beneficii la asigurări și investiții, leasing cu dobândă zero și abonamente UNTOLD la 500 de lei
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Angajari Banci > Raiffeisen Bank angajeaza Ofiter Suport Clienti Telesales (part-time)
Angajari Banci

Raiffeisen Bank angajeaza Ofiter Suport Clienti Telesales (part-time)

bankingnews.ro
Last updated: 29/11/2011 13:41
bankingnews.ro 14 ani ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank organizeaza concurs pentru ocuparea postului de ofiter suport clienti, jobul fiind part-time. Cei interesati pot transmite CV la adresa de email jobs@raiffeisen.ro. Detalii privind descrierea jobului disponibil si cerintele pentru ocuparea acestui post sunt disponibile mai jos.

Descrierea postului:
– Contacteaza telefonic clientii in vederea vanzarii si promovarii produselor Raiffeisen Bank;
– Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client Raiffeisen Bank;
– Isi mentine la zi cunostintele profesionale : produsele si serviciile bancii, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
– Participa la indeplinirea obiectivelor departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale;
– Transmite catre departamentele implicate sugestii si informatii privind posibile oportunitati de afaceri.

Cerinte:
– Studii superioare economice (finalizate sau in curs de finalizare);
– Cunostinte solide de operare PC;
– Orientare spre vanzare;
– Cunostinte limba engleza/maghiara/franceza/germana;
– Foarte bune abilitati de comunicare si relationare;
– Abilitati de solutionare a problemelor;
– Responsabilitate, initiativa, orientare catre client;
– Spirit de echipa, atitudine pozitiva si entuziasm;
– Dictie, voce placuta;
– Orientare spre atingerea rezultatelor.

You Might Also Like

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

Studiu Raiffeisen Bank: Generația Z pune bani deoparte pentru vacanțe, iar Baby Boomers pentru urgențe. Laura Mihăilă: ”Fiecare generație are ceva de oferit, tinerii aduc inovație și deschidere, iar cei cu experiență vin cu echilibru și prudență”

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

Impactul AI-ul în business, subiectul principal al conferinței „Be Inspired” de la Iași, susținută de Raiffeisen Bank. Cristian Sporiș: ”Încurajăm companiile să adopte noile tehnologii, să dezvolte produse și servicii inovatoare și să le transforme într-un avantaj competitiv real pe piețele externe”

Transferurile instant de bani, doar cu numărul de telefon au ajuns la peste 7,8 milioane de utilizatori în România, prin RoPay Alias. ING anunță că are deja înrolați 1,4 milioane de clienți, iar serviciul „se activează din ING Home’Bank în trei click-uri”

TAGGED: Raiffeisen Bank, cariera in banca, banking jobs
bankingnews.ro 29/11/2011
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article In cat timp se obtine un credit ipotecar
Next Article BCR Banca pentru Locuinte cauta Consilier Financiar
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu Raiffeisen Bank: Familia, instituțiile de învățământ și instituțiile financiar bancare – factori cheie în educarea tinerilor privind prevenția fraudelor financiare online. Zdenek Romanek: Colaborarea oferă tinerilor încrederea necesară pentru a construi economia de mâine

4 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Generația Z pune bani deoparte pentru vacanțe, iar Baby Boomers pentru urgențe. Laura Mihăilă: ”Fiecare generație are ceva de oferit, tinerii aduc inovație și deschidere, iar cei cu experiență vin cu echilibru și prudență”

6 zile ago

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

o săptămână ago

Impactul AI-ul în business, subiectul principal al conferinței „Be Inspired” de la Iași, susținută de Raiffeisen Bank. Cristian Sporiș: ”Încurajăm companiile să adopte noile tehnologii, să dezvolte produse și servicii inovatoare și să le transforme într-un avantaj competitiv real pe piețele externe”

o săptămână ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?