Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: 41.000 de clienți BRD au solicitat amânarea la plată a ratelor, cei mai mulți (62%) optând pentru o perioadă de 3 luni
Share
Notification Show More
Latest News
Aplicația de mobile banking a Raiffeisen Bank oferă clienților polițe RCA, în câteva minute. Mihail Ion: Clienții pot compara și alege rapid varianta care se potrivește cel mai bine nevoilor lor
Stiri de top
Românii vor putea retrage 500 de lei cash, de la magazin, dacă fac cumpărături și aleg terminalele Paypoint. Ce lege pregătește UE pentru retragerea de bani cash din magazin
Analize Stiri de top
Cristian Popa, BNR, a pus lupa pe investitorii din umbră. În ultimii 12 ani, românii plecați la muncă în străinătate au trimis acasă aproximativ 60 de miliarde de euro, de două ori mai mulți bani decât valoarea agreată inițial a PNRR
Interviuri Stiri de top
BCE menține dobânzile neschimbate
Informații financiare
ING Bank redefinește conceptul de cont curent și introduce 3 tipuri de pachete cu beneficii multiple: ING Go, More și Extra
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > 41.000 de clienți BRD au solicitat amânarea la plată a ratelor, cei mai mulți (62%) optând pentru o perioadă de 3 luni
Stiri pe scurt

41.000 de clienți BRD au solicitat amânarea la plată a ratelor, cei mai mulți (62%) optând pentru o perioadă de 3 luni

Gabriela Dinu
Last updated: 14/05/2020 14:26
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

De la jumătatea lunii martie până azi, BRD a amânat ratele a peste 41.000 de clienți persoane fizice, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât și în cadrul soluției proprii de amânare. Numărul creditelor amânate la plată depășește astfel 46.000, avand în vedere că anumiți clienţi au solicitat amânarea mai multor credite.

Aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate au fost pentru 3 luni, 8% – pentru 6 luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni de amânare.

„Mă bucur că BRD a putut ajuta atât de mulţi clienţi în această perioadă. Am fost alături de clienții noștri afectați financiar de criza COVID, mai întâi printr-o soluție proprie, pusă rapid în aplicare, iar apoi prin alinierea la soluția propusă de Guvern. Efortul făcut de echipele noastre pentru tratarea cererilor a fost considerabil și a completat efortul de a găsi soluțiile cele mai bune pentru munca la distanță și în siguranță.

Perioada aceasta ne-a arătat că putem face lucrurile mai repede şi mai simplu – am introdus modalităţi noi de lucru, am dezvoltat aplicaţii şi procese. Sunt încrezător că vom păstra această agilitate pe termen lung. Le mulțumesc colegilor mei pentru excelenta mobilizare, atât pe partea de tratare a cererilor, cât și în zona de dialog cu clienții, care a fost intens solicitată. BRD va fi în continuare la dispoziția clienților pentru a găsi soluții la nevoile pe care le au în această perioadă şi pentru a sustine restartarea şi reconstruirea economiei”, a declarat Radu Topliceanu, Director General Adjunct al BRD.

Începând din luna martie, banca a oferit clienților persoane fizice o soluție proprie de amânare a ratelor cu până la trei luni, de care aceștia au putut beneficia până la intrarea în vigoare a OUG 37/2020. De asemenea, BRD oferă, până la jumătatea lunii iunie, gratuitate la operațiunile realizate prin platformele de internet și mobile banking.

De-a lungul acestei perioade, Contact Center-ul BRD a tratat peste 270.000 de interacțiuni telefonice cu clienții și mai bine de 28.000 de solicitări primite prin Facebook și e-mail.

You Might Also Like

BCE menține dobânzile neschimbate

BRD duce RoPay în comerțul online: plăți instant fără card și refund instant pentru clienți

Raiffeisen Bank și BID lansează un mecanism de garantare de peste 1 miliard lei pentru IMM-uri. Cum obțin antreprenorii finanțare mai rapidă și garanții de până la 80%

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

BCR Leasing depășește 1 miliard de euro portofoliu de finanțări. Vlad Vitcu: BCR Leasing stabilește standardele în industrie

TAGGED: BRD, credite, Radu Topliceanu, amanare rate BRD, suspendare rate la credit
Gabriela Dinu 14/05/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Steven van Groningen, în prima conferință de presă online a Raiffeisen Bank: ”Abordarea populistă pe care o observăm astăzi trebuie să înceteze. Pe viitor, vom observa o nevoie imensă de credite și va trebui să găsim răspunsuri pentru întrebări serioase”
Next Article Guvernul a decis să prelungească termenul pentru depunerea cererilor de amânare a ratelor până la 15 iunie 2020
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BCE menține dobânzile neschimbate

3 zile ago

BRD duce RoPay în comerțul online: plăți instant fără card și refund instant pentru clienți

3 zile ago

Raiffeisen Bank și BID lansează un mecanism de garantare de peste 1 miliard lei pentru IMM-uri. Cum obțin antreprenorii finanțare mai rapidă și garanții de până la 80%

5 zile ago

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

2 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?