În prima jumătate a lunii ianuarie 2019, liderul local al pieței de terminale de plată de tip self-service SelfPay, a procesat pentru peste 10.000 de locuitori ai Sectorului 4 al Capitalei peste 15.000 de tranzacții de plată a taxelor și impozitelor locale precum și a parcării de reședință. În total, 70% dintre cei care au achitat taxa de parcare de reședință în această perioadă au ales Stațiile de Plată SelfPay în locul tradiționalelor cozi de la ghișee. În același timp, aproximativ 10% dintre cei care au plătit taxele și impozitele au optat pentru aceeași metodă facilă și modernă de plată.
“Peste 10.000 de locuitori ai Sectorului 4 din Capitală au câștigat timp liber prin efectuarea plăților pentru impozitele locale sau a locului de parcare de reședință, la peste 350 din cele 4.000 de Stații de Plată SelfPay, evitând astfel cozile de la ghișee. Ne bucurăm că putem participa la procesul de digitalizare a serviciilor oferite de autoritățile locale, cetățenilor, punând la dispoziție tehnologia și infrastructura pe care le-am creat în ultimii 10 ani”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.
Cel mai rapid mod de plată a taxer locale
Locuitorii Sectorului 4 își pot plăti taxele și parcările de reședință doar cu cartea de identitate sau cu înștiințarea de plată pe care au primit-o de la Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale Sector 4 (DGITL)/codul de referință primit de la Direcția Mobilitate Urbană (DMU), la oricare dintre cele 4.000 de Stații SelfPay, amplasate în peste 900 de localități din țară. Procesul durează 2-3 minute și este cel mai rapid mod de plată cu numerar a taxelor.
Stațiile de plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail, în universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.
Despre SelfPay
SelfPay deține cea mai mare rețea de stații de plată de tip self-service din România oferind clienților o abordare onmichannel pentru a le întâlni cât mai eficient nevoile. Prin Stațiile de Plată SelfPay, compania pune la dispoziția clienților mai mult de 120 de servicii de plăți și de achiziționare a diferitelor servicii. Toate, prin doar câteva atingeri de ecran. Prin aplicația mobilă SelfPay, compania oferă utilizatorilor numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plăților efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți la Stațiile de Plată, localizarea celor mai apropiate stații de plată și nu numai.
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.