PayPoint, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail din România, anunţă lansarea aplicaţiei sale de mobil, făcând astfel un pas important spre nevoile actuale ale consumatorilor.
„PayPoint este lider de piaţă în ceea ce priveşte încasarea facturilor în numerar, prin reţeaua sa de peste 19.000 de parteneri, cu acoperire naţională. După o prezenţă de peste 12 ani pe piaţa românească, este momentul acum să ajungem la o nouă categorie de consumatori, respectiv a celor care preferă confortul plăţilor online, mai ales acum, când toţi suntem preocupaţi de distanţarea fizică şi siguranţă sanitară. Utilizarea aplicaţiei PayPoint se face într-un mod simplu, rapid şi sigur pentru toate tipurile de servicii şi tranzacţii disponibile şi le permite clienţilor să efectueze plăţi, facil, dintr-un singur loc, către diferiţi furnizori de utilităţi şi servicii într-un mod flexibil, direct de pe telefonul mobil. Am redus timpul petrecut de fiecare dintre utilizatorii aplicaţiei pentru aceste tipuri de operaţiuni, prin integrarea unor funcţionalităţi smart, respectând în acelaşi timp toate standardele de siguranţă”, a declarat Lewis Alcraft, Managing Director PayPoint România.
Potrivit unui comunicat al companiei, soluţia de plată cu cardul prin intermediul aplicaţiei PayPoint este furnizată de Alpha Bank România, în parteneriat cu Europayment Services (EuPlătesc.ro).
Aplicaţia mobilă a fost dezvoltată în parteneriat cu Zitec, lider pe piaţa de IT & Digital Marketing din România, specializat în soluţii şi servicii de transformare digitală.
„Am dezvoltat noua aplicaţie de mobil pentru PayPoint pentru a aduce la îndemână utilizatorilor săi o alternativă la serviciile din offline, în special în contextul provocat de pandemie. Aplicaţia PayPoint a beneficiat de o abordare integrată marca Zitec, ceea ce a presupus dezvoltarea aplicaţiei mobile, componenta de user experience şi campania de promovare concepută de divizia de Digital Marketing. Rezultatele diviziei de Digital Marketing din ultimii ani, backgroundul nostru tehnic şi investiţiile în dezvoltarea diviziei de Mobile în cadrul companiei, constituie un avantaj real pentru clienţii noştri în demersurile lor de transformare digitală, Zitec devenind un one-stop solution provider pentru soluţii de acest tip”, a declarat Alexandru Lăpuşan, CEO & Founding Partner Zitec.
Aplicaţia PayPoint permite clienţilor să plătească direct de pe propriul telefon facturile la utilităţi, precum apă, gaze sau electricitate, să-şi reîncarce creditul pentru cartelele PrePay, să efectueze plata online, recurentă sau nu, a altor tipuri de abonamente pentru servicii diverse, precum şi să îşi alimenteze conturile utilizate pentru plăţi online. Pe parcurs, în aplicaţie vor fi introduşi noi furnizori, precum şi alte servicii.
Noua aplicaţie vine cu funcţionalităţi ce permit utilizatorilor setarea unei notificări de reamintire pentru plata facturilor lunare, posibilitatea de a face plata unei facturi pentru o altă persoană, afişarea soldului actualizat pentru o serie de furnizori de utilităţi publice şi reîncărcarea creditului pentru oricâte numere de telefon. Operaţiunile pot fi efectuate imediat sau pot fi salvate în aplicaţie pentru a fi plătite ulterior, individual sau toate odată.
Utilizatorii aplicaţiei au la dispoziţie mai multe metode de a înregistra în aplicaţie informaţiile necesare pentru plată: scanarea codului de bare de pe factura, introducerea codului de client sau încărcarea facturii în format PDF, direct din email. Plata se poate face utilizând un card salvat în aplicaţie sau prin introducerea unui card valid de fiecare dată când este iniţiată o plată online.
Implementarea aplicaţiei a avut în vedere cerinţele consumatorilor de servicii digitale, de aceea componenta UX (user experience) a aplicaţiei oferă o interfaţă prietenoasă, intuitivă şi uşor de folosit.
Aplicaţia PayPoint este disponibilă gratuit, cu acces integral pentru utilizatori la toate funcţionalităţile oferite, pentru un numar nelimitat de tranzactii şi poate fi descărcată pe smartphone-uri ce rulează sisteme de operare Android sau iOS, din magazinele de aplicaţii Google Play sau App Store.
„Ne bucurăm să susţinem proiectele partenerilor noştri şi suntem încrezători că prin această nouă soluţie de plată venim în întâmpinarea nevoilor consumatorilor şi a companiilor partenere, cu modalităţi de tranzacţionare online, uşor de implementat şi foarte sigure, adaptate standardelor de securitate aplicabile plăţilor prin card. Dezvoltarea acestei soluţii de plată, la care am colaborat împreună cu Europayment Services (EuPlatesc.ro), reprezintă încă un pas înainte în procesul nostru de expansiune, dar şi de continuare a strategiei de consolidare a soluţiilor digitale solicitate de piaţa locală”, a declarat Viorel Vasile, director Unitatea Carduri Alpha Bank România.