Serviciul de Internet Banking al Bancii Transilvania – BT24 (www.bt24.ro ) – are acum 200.000 de clienti, in crestere cu aproape 40% fata de aceeasi perioada a anului trecut. BT24 a fost relansat pe piata in luna septembrie a.c., avand la baza tehnologie de ultima generatie si peste 100 de functionalitati. Acesta poate fi accesat oricand, de oriunde din lume, folosind un computer care are conexiune la Internet, indiferent de browser. De asemenea, BT24 are o versiune pentru smartphone-uri, putand fi accesat de pe adresa https://ib.btrl.ro/mBT24 . Obiectivul Bancii Transilvania este ca, pana la sfarsitul anului viitor, cel putin 20% dintre clientii BT24 Interent Banking sa acceseze si BT24 Mobile Banking, cea mai moderna aplicatie de acest gen de pe piata, prin care acestia au acces la informatii financiar–bancare si posibilitatea de a derula tranzactii, intr-un mod foarte simplu, rapid si facil, direct de pe telefonul mobil.
“Noua versiune a aplicatiei BT24 a castigat, in mai putin de doua luni, peste 20.000 de clienti, ceea ce inseamna aproximativ 400 de clienti noi / zi. Reiese clar, din cifre, interesul tot mai mare pentru serviciile bancare online, datorita beneficiilor pe care clientii nostri le au: acces non-stop la conturile proprii, mobilitate totala si comisioane zero la o serie de operatiuni” – declara Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania. Aproape 50% dintre clientii serviciului BT24 Internet Banking au varsta cuprinsa intre 30 si 40 de ani, aproximativ 30% sunt cei care au intre 20 si 30 de ani, iar 20% sunt persoane cu varste intre 40 si 50 de ani. Distributia este 80% persoane fizice, respectiv 20% companii, iar cei mai multi clienti activi provin din orasele: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Oradea, Constanta si Iasi. Cele mai populare operatiuni in randul clientilor sunt: verificarea soldului, plata utilitatilor, tranzactiile intrabancare si interbancare si operatiunile legate de carduri, cum ar fi modificarea limitelor de tranzactionare sau definirea de alerte.
Persoanele care folosesc BT24 Internet Banking nu platesc niciun comision pentru transferurile intre conturile proprii, alimentarea cardurilor sau a conturilor de economii si nici pentru platile in valuta catre alti clienti BT. De asemenea, comisionul este zero pentru plata utilitatilor catre cei peste 20 de furnizori de utilitati cu care Banca Transilvania are conventii. Un alt avantaj al BT24 este faptul ca, pentru o serie intreaga de alte operatiuni, comisioanele sunt mai mici decat cele practicate de banca la ghisee. Promotie BT24 pentru clientii noi ai bancii: deschidere de cont gratuita, abonament gratuit si plati in lei fara comision, timp de 6 luni Pana la finalul acestui an, Banca Transilvania deruleaza o promotie pentru clientii noi – persoane fizice si companii. Aceasta inseamna o serie facilitati: deschiderea gratuita de cont la Banca Transilvania; 6 luni de abonament gratuit la serviciul BT24 si, in fiecare luna, comision 0 pentru primele 10 plati in lei, timp de 6 luni. Totodata, clientii noi care opteaza pentru Pachetul Premium, beneficiaza, in cadrul unui abonament standard de 1 leu – pentru persoanele fizice si 20 lei – pentru persoanele juridice si de 20 de plati lunare, in lei, necomisionate, timp de 6 luni, respectiv de gratuitate la serviciul BT24 Mobile Banking.