BCR Pensii anunta concurs pentru ocuparea postului de Receptioner in cadrul Directiei Operatiuni, Administrativ si IT.
Responsabilitati:
Sa asiguri interfata cu clientii externi, respectiv informarea si acomodarea acestora in sediul companiei, executarea de sarcini specifice de receptie si secretariat;
Sa preiei corespondenta zilnica care intra in societate prin fax si/sau prin furnizorii de servicii, prin curierat, etc, si o inregistreaza in registrul electronic intrari-iesiri (RIE). La cerere, inregistreaza documentele care intra in societate prin alte canale de comunicare decat serviciile postale si fax (corespondenta electronica,etc);
Sa primesti, sortezi si /sau arhivezi corespondenta pentru membrii board-ului;
Sa asiguri protocolul pentru clientii si vizitatorii BCR Pensii, SAFPP SA;
Sa organizezi evidenta contractelor emise de societate sau primite de la terti, asigura centralizarea si transmiterea acestora catre directiile si departamentele responsabile cu informatiile continute in astfel de documente, conform procedurii in vigoare.
Sa redactezi raspunsurile si corespondenta directiilor/departamentelor, conform indicatiilor acestora;
Sa redactezi diverse prezentari, rapoarte cerute de membrii board-ului, in principalele aplicatii MS Office: Powerpoint, Word, Excel ;
Sa stabilesti data/locul pentru intalniri, evenimente, calatorii de afaceri pentru membrii board-ului, directori de directii/departamente si sa ii informezi din timp pe acestia asupra datei, orei si locului la care vor avea loc;
Sa efectuezi rezervari de tichete avion/tren, hotel, retaurant pentru diverse ocazii la care participa Directorul General, membrii Directoratului si/sau Directorii de Directii;
Sa asiguri evidenta, folosirea si pastrarea in conditii corespunzatoare a stampilelor Societatii, cu exceptia situatiilor cand stampilele sunt distribuite catre alte departamente, conform procedurilor interne ale Societatii sau deciziei interne a conducerii acesteia,
Sa traduci corespondenta sau alte documente interne/externe; traduceri din Limba Engleza in Limba Romana si invers;
Sa oferi suport si asistenta membrilor boardului si managementului companiei in activitatile administrative curente;
Sa funizezi informatii, detalii si rapoarte privind actvitatea de receptie-secretariat, precum si orice alte rapoarte cerute de catre managementul companiei; Sa gestionezi documente de interes general ale companiei.
Tu ai putea fi ocupantul postului, daca ai:
Experienta anterioara in domeniu: minim 2 ani
Studii necesare: studii superioare in filologie, limbi straine; studii economice-reprezinta avantaj
Alte calificari reprezinta un avantaj.
Cunostinte despre produsele si serviciile societatii BCR Pensii, SAFPP SA;
Cunostinte PC: nivel avansat de utilizare a computerului.
Bune abilitati de comunicare;
Cunostinte de limba engleza la nivel avansat.(autorizatie traducator- reprezinta avantaj).