Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: SelfPay, creștere solidă a afacerilor în primul semestru din 2019. Numărul tranzacțiilor procesate a fost de 5,8 milioane
Share
Notification Show More
Latest News
Transferurile instant de bani, doar cu numărul de telefon au ajuns la peste 7,8 milioane de utilizatori în România, prin RoPay Alias. ING anunță că are deja înrolați 1,4 milioane de clienți, iar serviciul „se activează din ING Home’Bank în trei click-uri”
Stiri de top
FOTO. BNR scrie istorie și lansează prima monedă colorată din România
Stiri de top
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > SelfPay, creștere solidă a afacerilor în primul semestru din 2019. Numărul tranzacțiilor procesate a fost de 5,8 milioane
Stiri pe scurt

SelfPay, creștere solidă a afacerilor în primul semestru din 2019. Numărul tranzacțiilor procesate a fost de 5,8 milioane

Gabriela Dinu
Last updated: 11/09/2019 12:13
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

SelfPay, liderul pieței locale de Staţii de Plată de tip self-service, a înregistrat în primul semestru din 2019 o cifră de afaceri de 42 milioane de lei, în creștere cu 23% față de perioada similară a anului trecut.

În același timp, compania a raportat un profit net de 0,7 milioane de lei. O contribuție semnificativă la evoluția indicatorilor de business obținuți de SelfPay au avut-o, în egală măsură, creșterea rețelei de terminale, îmbogățirea portofoliului de servicii disponibile și îmbunătățirea ratei de adopție a Stațiilor de Plată de către clienți. Se remarcă o creștere substanțială a volumelor tranzacțiilor aferente serviciilor din industria financiară și a loialității clienților din zona de plăți facturi.

“Inovarea, calitatea și extinderea portofoliului de servicii și a rețelei de Stații de Plată SelfPay au fost și rămân în continuare în centrul atenției noastre. Rezultatele pe care le anunțăm astăzi se datorează acestor preocupări, completate de evoluția naturală a companiei. Totodată, ne bucurăm să observăm că tot mai mulți români au adoptat Stațiile de Plată și le mulțumim pentru încrederea și loialitatea lor față de brandul nostru”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

5,8 milioane de tranzacții procesate, în creștere cu 50%

În primele șase luni din 2019, compania a procesat 5,8 milioane de plăți, în valoare de peste 900 de milioane de lei, înregistrând o creștere de 130% față de aceeași perioadă a anului precedent.

De asemenea, rețeaua SelfPay a crescut cu 26%, depășind 4.200 de Stații de Plată la finalul lunii iunie 2019, față de nivelul de 3.344 de Stații de Plată, la finele primului semestru de anul trecut.

Stațiile de Plată SelfPay pot fi găsite în rețelele de retail modern, centre comerciale, piețe, benzinării, unități bancare și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care acestea sunt deschise.

You Might Also Like

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

Raiffeisen Bank aderă la RoPay: plăți instant doar cu numărul de telefon, direct din Smart Mobile

În condiții de incertitudine ridicată, BNR rămâne prudentă și păstrează dobânda cheie la 6,5%

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

Salt Bank a implementat RoPay. Clienții pot trimite și primi bani instant, inclusiv între bănci diferite, folosind doar numărul de telefon

TAGGED: lei, facturi, SelfPay, Staţii de Plată de tip self-service
Gabriela Dinu 11/09/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Românii încep să prefere administrarea şi plata online a asigurărilor
Next Article Sorana Baciu și Mariana Antoniou sunt noile membre ale Consiliului de Administrație al Alpha Bank, format acum din nouă persoane, dintre care trei femei
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

5 zile ago

Raiffeisen Bank aderă la RoPay: plăți instant doar cu numărul de telefon, direct din Smart Mobile

7 zile ago

În condiții de incertitudine ridicată, BNR rămâne prudentă și păstrează dobânda cheie la 6,5%

3 săptămâni ago

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?